Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9681/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei nahkapuku purista pallia tÀÀ on tavallista rallia.

Vierailija
9682/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haarat avattu toiselle? 

Juu. MitÀs aikailit ja jahkailit.

Sama. 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9683/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus erikseen koska kommenttiin ei voinut vastata jostakin syystÀ.

EikÀ ole omassa tulkinnassani. En viitsi tuhlata aikaani siihen ettÀ ajattelet kiusata ja alentaa minua lisÀÀ. Kiitos.

EhkÀ kannattaisi vielÀ syventyÀ siihen omaan itseen ennen muiden "opettamista", eikös oppaat sanoneet?

Ei minulla ole sellaisia ongelmia. YmmÀrrÀn ettÀ kaikki eivÀt pidÀ opettamisesta. EtkÀ sinÀkÀÀn vain halua pitÀÀ minusta. Olisipa hauskaa jos joku uskaltaisi irl suoltaa tuon kaiken mutta pupu menee pöksyyn, on nÀhty iÀt ja ajat. Keskity vain asioihin joista olet oikeasti kiinnostunut.

Tuskinpa tunnemme toisiamme. Mutta ehkÀ olet oikeassa: ne jotka ei osaa, opettaa...

Vierailija
9684/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikĂ€ joulusuklaapökĂ€le tuli đŸ˜±

Olen aina miettinyt. Miksi ne jotka valittavat ummetusta eivÀt ala syödÀ joulun ulkopuolellakin lanttua, perunaa, porkkanaa ja luumuja?

Sivusta

Vierailija
9685/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiitos linkkiavusta (Winter Song) ja mukavaa talvista illanjatkoa!

Vierailija
9686/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sua, mutta en halua enÀÀ.

Kompastuitko omiin haavoihin.

En vaan saamaani kohteluun.

Millaiseen kohteluun?

Vierailija
9687/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Elvis in the house

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vihatun ALIENin hĂ€iriö on Theodore Millonin mukaan muukalaistava persoonantila đŸ‘œ

Kunniakaartilaisen vala

"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."

Vierailija
9689/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus erikseen koska kommenttiin ei voinut vastata jostakin syystÀ.

EikÀ ole omassa tulkinnassani. En viitsi tuhlata aikaani siihen ettÀ ajattelet kiusata ja alentaa minua lisÀÀ. Kiitos.

EhkÀ kannattaisi vielÀ syventyÀ siihen omaan itseen ennen muiden "opettamista", eikös oppaat sanoneet?

Ei minulla ole sellaisia ongelmia. YmmÀrrÀn ettÀ kaikki eivÀt pidÀ opettamisesta. EtkÀ sinÀkÀÀn vain halua pitÀÀ minusta. Olisipa hauskaa jos joku uskaltaisi irl suoltaa tuon kaiken mutta pupu menee pöksyyn, on nÀhty iÀt ja ajat. Keskity vain asioihin joista olet oikeasti kiinnostunut.

Tuskinpa tunnemme toisiamme. Mutta ehkÀ olet oikeassa: ne jotka ei osaa, opettaa...

Tuskinpa tunnemme mutta uskoisin ettÀ olemme keskustelleet palstalla aiemminkin. SinÀ kiellÀt minut. Minulla on alue jonka hallitsen hyvin ja osaan opettaa niitÀ asioita. Olet kuitenkin oikeassa siinÀ ettÀ kaikki opettajat eivÀt osaa opettaa. Minuun tuo alentaminen ei nyt vain tehoa enkÀ jaksa nyt enÀÀ tÀssÀ vaiheessa lÀhteÀ nÀihin leikkeihin mukaan. NetissÀ on liian helppo olla ilkeÀ. Kaikki hyvin.

Vierailija
9690/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on ystÀvÀmiehiÀ :)

Minulla on yksi ystÀvÀmieheksi laskettava. HÀnen ex-tyttöystÀvÀ tosin kertoi, ettÀ tuo mies oli ennen heitÀ ollut aina vaan ihastunut minuun, eli en tiedÀ onko se ollut aina hÀnen puoleltaan puhtaasti ystÀvyyttÀ vai ei.

Sitten on myös toinen ystÀvÀmies jonka kanssa olen ollut aiemmin paljon tekemisissÀ, mutta nykyÀÀn vÀlttelen, koska hÀn alkoi lÀhentelemÀÀn sen verran hanakasti ja oli puhunut minusta kavereillensa.

Minua alkaa haluttaan ajatuskin koska vastakkaisen sukupuolen ystĂ€vĂ€t ovat aina muuta kuin pelkkiĂ€ kavereita. Harkinnut monta kertaa elĂ€mĂ€ntapaa jossa elĂ€n sinkkuna ja pidĂ€n nuo "kaverit" lĂ€hellĂ€ni. Ei tarvi koskaan olla yksin ja aina on vaihtoehtoja. 

Mutta sitten.. PÀrjÀÀn henkisesti ja tunnetasolla yksin. Ja on muitakin osia itsessÀ halujen lisÀksi. En voi elÀÀ siten ettÀ pitÀisin ihmisiÀ omana turvana, en arvosta sellaista. Minusta se on heikkoutta. YleensÀ niillÀ kavereilla on ihastuksen tunteita ja itsellÀ ei. Aina on oma rakkaus kohdistunut tÀmÀn kuvion ulkopuolelle joten tÀllainen olisi suoraa hyvÀksikÀyttöÀ. Ei puhettakaan ettÀ tÀssÀ iÀssÀ seurustelisin ja loukkaisin kumppania pitÀmÀllÀ eriasteisia seksiystÀviÀ elÀmÀssÀni.

Sivusta

Vierailija
9691/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tulisitpa lusikkaan 

Vierailija
9692/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:

Sinne meni rahaa hukkaan kusetukseen. Olen vihainen. En oo komein ja huolitelluin mies, mutta olen jotain sentÀÀn enkĂ€ mikÀÀn kehitysvammainen tai autoista kiinnostunut bensalenkkari. Miksi kehitysvammainen tai autoista kiinnostunut nainen tykkÀÀvĂ€t mun anime-luovuus high intellektuelliprofiilista? 

ItkettÀÀ ja veetuttaa. Ei se mun viimeisin opintoaste eli lukio kerro koko totuutta minusta. Tietty, olen persoonallisuushĂ€iriöinen , vaikeasti psyykkisesti sairas ja se aiheuttaa aivoille ekstratyötĂ€, kun kohtelee itseÀÀn mielessÀÀn kaltoin ilman muiden hyvĂ€ksyntÀÀ. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

MitÀs vikaa bensalenkkareissa? Itse akateemisena naisena ottaisin mieluummin sellaisen kun jonkun tÀrkeilevÀn ukkelin...

Vierailija
9693/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et mahda sille mitÀÀn, et ajattelen sun 18.5 senttistĂ€ vaginassani 👍😅 Ja kuvat siitĂ€ on piirtynyt verkkokalvoilleni 😘

Mittanauhalla mittailit? 

Vierailija
9694/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikĂ€ joulusuklaapökĂ€le tuli đŸ˜±

Olen aina miettinyt. Miksi ne jotka valittavat ummetusta eivÀt ala syödÀ joulun ulkopuolellakin lanttua, perunaa, porkkanaa ja luumuja?

Sivusta

MinĂ€ syön yleensĂ€ pĂ€ivittĂ€in porkkanaa, ja sÀÀnnöllisesti myös luumuja ja perunaakin. Lanttua lĂ€hinnĂ€ jouluna laatikossa. 

Normaalisti ei ummeta oikein koskaan, mutta jouluna kyllĂ€! Eli ei toimi laatikot. 

Vierailija
9695/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin sua nainen vĂ€hĂ€n kovemmalla tahdilla syvĂ€lle ja kehuisin kun et vetĂ€ydy karkuun. Se olisi sitĂ€ hyvÀÀ pientĂ€ kipua ja nautintoa. 🧡

Juu ja sen jĂ€lkeen mĂ€ ottaisin sut isoll  strĂ€ppĂ€rillĂ€nja kehuisin ettĂ€ olet kiltti poika

Vierailija
9696/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sua, mutta en halua enÀÀ.

Kompastuitko omiin haavoihin.

En vaan saamaani kohteluun.

Millaiseen kohteluun?

KylmÀ/kuuma.

Vierailija
9697/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rakasteluttas.

Vierailija
9698/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Taas esti kommunikoinnin rli kommenttiin suoraan vastaamisen. Tutkiskele itseÀsi.

Vierailija
9699/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:

Mulle on jÀÀnyt traumoja vaikeasti autistisista ulisijoista, jotka ekolalialisesti hoilottavat samaa virttĂ€. Itse ala-asteella kehitin Erityis Harjaantumis Alkeiden-opetusryhmistĂ€ EHA-haukkumasanan nĂ€ille vammaisille ja kĂ€ytöshĂ€iriöisille. Matkin kotona Ă€itini seurassa heitĂ€ ja nauretaan yhdessĂ€. 

Ollaan molemmat persoonanhĂ€iriöisiĂ€, muttei tyhmiĂ€ vaan juurikin hillittyjĂ€ ja Ă€lykkĂ€itĂ€. KöyhĂ€llĂ€ halvat huvit , Ă€lykkÀÀllĂ€ Ă€imisteltĂ€vĂ€t, persoonanhĂ€iriöisellĂ€ persoonalliset 😆😆😆😆😆😆😆

SinÀhÀn et yhtÀÀn loilota samaa virttÀ esim tÀÀllÀ kaipausketjussa vuodesta toiseen ja usein vielÀ tÀysin ohista. Et yhtÀÀn. EikÀ yhtÀÀn ole ekkoja sulla. Juu ei.

Vierailija
9700/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas esti kommunikoinnin rli kommenttiin suoraan vastaamisen. Tutkiskele itseÀsi.

Kenelle tÀmÀ on?

Ketju on lukittu.