Onko 173cm pituinen mies todella lyhyt?
Koen itse tämän pituisena että olen poikkeuksellisen lyhyt.
Kommentit (36)
Hobittimetsässä tavallista pidempi.
Ei ole todella lyhyt vaan pelkästään lyhyt.
Hän on yhtä pitkä kuin 173cm nainen.
Sopivan kokoinen puutarhatontuksi.
Hyvä pituus tuo. Alle 170 on lyhyt, muttei lyhyydessä mitään vikaa ole.
Nahhhh. Kun menet sanotaan vaikka 171,5 senttisen viereen, ja vedät keuhkot täyteen ilmaa, niin sä näytät ihan valtavalta korstolta. Suorastaan pelottavan isolta.
Mulle ei ole. Olen 157cm, niin oikeastaan aika sopivan pituinen.
Riippuu keskijalan pituudesta. Jos esim. juhlakuntoinen keskijalka on 27cm, niin yhteismitta on 200cm, mikä on kuitenkin selkeästi parempi tilanne kuin jos samat 2 metriä koostuisivat esim. 190cm+10cm. Otollisin tilanne voisi olla 180cm + 20cm.
Suomalaisen miehen (alle 35v) keskipituus on 180,7 cm. Sitä lyhyemmät ovat alle keskiarvon.
Ei ole "todella" lyhyt, vaan tavallisen lyhyt tai lyhyehkö. Todella lyhyt olisi varmaan alle 168 cm ja siitä alaspäin. Ap:lle lääkkeitä.
Voi miten pieni, kuin laps olis..? Henkisesti voi olla silti pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu pankkitilin paksuudesta.
Myös valta ratkaisee. Napoleon oli noin metrin pituinen.
Maapallon 18-60v miesten keskipituus on 170 cm. 173 cm mies on siis ihan hivenen pitkä.
Ei 173 mun mielestä ole mitenkään todella lyhyt. Olen itse 171 cm ja ole pitänyt itseäni aika pitkänä naisena.
173 cm pituinen mies on minulle vielä ihan mahdollinen.
Jos mies on fiksu, hauska ja kiva ei ne muutamat sentit pituudessa merkitse yhtään mitään. Moni pitkä ystäväni on rakastunut itseään lyhyempään mieheen ja päätynyt sellaisen kanssa naimisiinkin.
Koittakaa hyvä miehet nyt tajuta että olennaista miehessä ei ole pituus eikä minkään muunkaan koko vaan se onko miehen kanssa kivaa olla ja elää. Ja osaako toinen myös kuunnella, onko aidosti kiinnostunut toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen miehen (alle 35v) keskipituus on 180,7 cm. Sitä lyhyemmät ovat alle keskiarvon.
Vaikea sanoa, mikä todellinen keskipituus on, kun vaihtelevat tilastosta toiseen. Joidenkin tilastojen mukaan keskipituus on tuota lyhyempi. Itse veikkaan, että todellinen keskipituus nuorille miehille huitelee jossain 179–180 cm:n välillä.
Itse olen juuri saman pituinen, tai oli 19- vuotiaana. Koen itseni juuri sopivan pituiseksi