Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9601/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ettÀ pÀÀsee trollaamalla osoittamaan toisen puutteita, on kauneinta koko maailmassa.

TĂ€ssĂ€ ketjussa trollit ei ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ niitĂ€ trollataan. ÄlkÀÀ pitĂ€kö ihmisiĂ€ niin tyhminĂ€.

Vierailija
9602/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jos mun fiilikset sĂ€ilyy seuraavaan nĂ€kemiseen, niin voispi vaikka avata haarat 😇

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9603/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Möhömahainen karvanaamađŸ€źđŸ€źđŸ€ź

But she loves me đŸ„° 

MikÀ ihmeen ketjupÀivystÀjÀ sÀ oot?

sivusta

Vierailija
9604/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MĂ€ luulin jo pÀÀsseeni yli susta, mutta nĂ€köjÀÀn en. Edelleen mietin sua melkein koko ajan. Eilen tapasin kivan tyypin baarissa, mutta silti mietin ja odotin nĂ€kevĂ€ni vain sinut. Kyyneleet vierii edelleen kun ajattelen, etten enÀÀ nĂ€e sua kuin vahingossa jossain. Muistatkohan enÀÀ edes sitten minua? Olisin niin kovasti halunnut tutustua suhun ja halata sua. 

On tÀÀ rankkaa!

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joku jÀrjestötyöntekijÀ on musta ilmeisesti kiinnostunut?

Kunniakaartilaisen vala

"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."

Vierailija
9606/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haarat avattu toiselle? 

NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tinder on outo sovellus, kun sieltÀ ei löydÀ omankaltaista naista.

Kunniakaartilaisen vala

"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."

Vierailija
9608/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minua ammuttiin amorin nuolella💘, sydĂ€meni vietiin💕, hukuin silmiisi😍, en edes ennĂ€ttĂ€nyt ehdottaa seksiĂ€đŸ‘Œ Itkin onnesta😭 

Vierailija
9609/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

VielĂ€kin hĂ€vettÀÀ, anteeksi. 🙈🙊

Joo, se sun avautuminen oli aika noloo. Se muutti mun kÀsitystÀ susta. En edelleenkÀÀn tiedÀ mikÀ pointti siinÀ oli.

Arvelinkin lopulta ettÀ tÀmÀ tÀssÀ oli se todellinen ihminen. Eri

MinkÀ perusteella? Toivottavasti irl eikÀ ketju. SIVUSTA

NÀytÀ aiemmat lainaukset

MissĂ€ kaikki anime-henkiset pimut ovat? Kaiketi heitĂ€kin on TinderissĂ€ ja tykkĂ€isivĂ€t miehestĂ€, jolla oman luonteensa mukaisesti dandere-paita 😭💕

Kunniakaartilaisen vala

Vierailija
9611/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HöpöistÀ höpöin hellÀ opemies. <3

Vierailija
9612/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ai ettĂ€ kun tekisikin mieli seksiĂ€. Harmi kun ei tĂ€stĂ€ ketjusta voi woltata helpotusta siihen. No ei voi mitÀÀ. 

Vierailija
9613/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minua ei arvosta kukaan. Olen extra! 

Vierailija
9614/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin naisen tohon eteen kontalleen takapuoli pystyssÀ, työntÀÀ kova kanki sisÀÀn panna kunnolla, niin ettÀ saisi naisen voihkimaan nautinnosta ja tulemaan kunnolla ja sit vielÀkin jatkaisin

Seksikaupasta saat vÀlineen, johon voit keinosiementÀÀÀ itseÀsi.

Vierailija
9615/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se muutos oli molemminpuolista. Luuletko ettei kÀsityksesi itsestÀsi muuttunut minulla? Tosin totuus oli se mitÀ uumoilinkin. Eli ei tullut suurena yllÀtyksenÀ.

ÄlĂ€ omi uumoiluani! t. đŸ”

Vierailija
9616/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pottumaan vartija(t), tuli ikÀvÀ uutinen. Et(te) voi viedÀ pottu(ja) ilman lupaa Norjaan. JÀÀ Lofootit katsomatta jos ei ole lupa-asiat kunnossa. TÀhÀn ei kelpaa pysÀköinninvalvojan myöntÀmÀ poikkeuslupa.

Vierailija
9617/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀ kun kÀyttÀÀ jotain sanaa tai emojia niin muut nappaa ne kuin lapsi maalipensselit ja tuhertaa menemÀÀn.

Vierailija
9618/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oppaiden kanssa kommunikoivan kanssa ei voi kommunikoida suoraan, hei mode!, mutta kerrohan mitÀ olet itsestÀsi oppinut?

Vierailija
9619/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kollektiivinen alitajunta.

Vierailija
9620/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen sua, mutta en halua enÀÀ.

Kompastuitko omiin haavoihin.