Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Jos mun fiilikset sĂ€ilyy seuraavaan nĂ€kemiseen, niin voispi vaikka avata haarat đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möhömahainen karvanaamađ€źđ€źđ€ź
But she loves me đ„°
MikÀ ihmeen ketjupÀivystÀjÀ sÀ oot?
sivusta
MÀ luulin jo pÀÀsseeni yli susta, mutta nÀköjÀÀn en. Edelleen mietin sua melkein koko ajan. Eilen tapasin kivan tyypin baarissa, mutta silti mietin ja odotin nÀkevÀni vain sinut. Kyyneleet vierii edelleen kun ajattelen, etten enÀÀ nÀe sua kuin vahingossa jossain. Muistatkohan enÀÀ edes sitten minua? Olisin niin kovasti halunnut tutustua suhun ja halata sua.
On tÀÀ rankkaa!
Joku jÀrjestötyöntekijÀ on musta ilmeisesti kiinnostunut?
Kunniakaartilaisen vala
"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."
Tinder on outo sovellus, kun sieltÀ ei löydÀ omankaltaista naista.
Kunniakaartilaisen vala
"Vannon suojellakseni ElÀmÀn lÀhdettÀ ja Viisauden ÀÀntÀ. Olen valmis seisomaan myrskyssÀ, jotta Valtiatar TyynitÀr voi hallita rauhassa. Korvani ovat avoinna Wiisaan Naistenneuvoston huolille, ja sydÀmeni sykkii Valtakunnan yhteiseksi hyvÀksi. Olen suoja, olen tuki, olen uskollisuus."
Minua ammuttiin amorin nuolellađ, sydĂ€meni vietiinđ, hukuin silmiisiđ, en edes ennĂ€ttĂ€nyt ehdottaa seksiĂ€đ Itkin onnestađ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VielĂ€kin hĂ€vettÀÀ, anteeksi. đđ
Joo, se sun avautuminen oli aika noloo. Se muutti mun kÀsitystÀ susta. En edelleenkÀÀn tiedÀ mikÀ pointti siinÀ oli.
Arvelinkin lopulta ettÀ tÀmÀ tÀssÀ oli se todellinen ihminen. Eri
MinkÀ perusteella? Toivottavasti irl eikÀ ketju. SIVUSTA
MissĂ€ kaikki anime-henkiset pimut ovat? Kaiketi heitĂ€kin on TinderissĂ€ ja tykkĂ€isivĂ€t miehestĂ€, jolla oman luonteensa mukaisesti dandere-paita đđ
Kunniakaartilaisen vala
HöpöistÀ höpöin hellÀ opemies. <3
Ai ettÀ kun tekisikin mieli seksiÀ. Harmi kun ei tÀstÀ ketjusta voi woltata helpotusta siihen. No ei voi mitÀÀ.
Minua ei arvosta kukaan. Olen extra!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin naisen tohon eteen kontalleen takapuoli pystyssÀ, työntÀÀ kova kanki sisÀÀn panna kunnolla, niin ettÀ saisi naisen voihkimaan nautinnosta ja tulemaan kunnolla ja sit vielÀkin jatkaisin
Seksikaupasta saat vÀlineen, johon voit keinosiementÀÀÀ itseÀsi.
Vierailija kirjoitti:
No se muutos oli molemminpuolista. Luuletko ettei kÀsityksesi itsestÀsi muuttunut minulla? Tosin totuus oli se mitÀ uumoilinkin. Eli ei tullut suurena yllÀtyksenÀ.
ĂlĂ€ omi uumoiluani! t. đ”
Pottumaan vartija(t), tuli ikÀvÀ uutinen. Et(te) voi viedÀ pottu(ja) ilman lupaa Norjaan. JÀÀ Lofootit katsomatta jos ei ole lupa-asiat kunnossa. TÀhÀn ei kelpaa pysÀköinninvalvojan myöntÀmÀ poikkeuslupa.
HyvÀ kun kÀyttÀÀ jotain sanaa tai emojia niin muut nappaa ne kuin lapsi maalipensselit ja tuhertaa menemÀÀn.
Oppaiden kanssa kommunikoivan kanssa ei voi kommunikoida suoraan, hei mode!, mutta kerrohan mitÀ olet itsestÀsi oppinut?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua, mutta en halua enÀÀ.
Kompastuitko omiin haavoihin.
TĂ€ssĂ€ ketjussa trollit ei ymmĂ€rrĂ€, ettĂ€ niitĂ€ trollataan. ĂlkÀÀ pitĂ€kö ihmisiĂ€ niin tyhminĂ€.