Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
EttĂ€ pitikin sattua, tekee mieli kaivattua. Nauttisin mielellĂ€ni, lipsuttelisin kielellĂ€ni. đ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten varattua voi lÀhestyÀ?
Mun mielestĂ€ ei kannata lĂ€hestyĂ€đ€
Ei se vÀlttÀmÀttÀ tarkoita, ettÀ varatun kanssa tahtoisi mitÀÀn suhdetta. Voi olla ystÀvyyskin tavoitteena. Sivu
Milloin lopetat itsellesi valehtelun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ois niin helppo, kun kaivattu laittaisi kunnon tunnisteet, niin uskaltaisin saman tien laittaa irl-viestiÀ hÀnelle.
M đ
SMđ=smetana
ja yllÀttÀvÀn maukkaita soosseja.
muistatko
ja hitsi ne halit. miten voi ihmiset olla niin hali-yhteensopivat.se on melkein vÀÀrin
Se kysymys tervehtymisestÀ oli sulle virtuaaliystÀvÀni. Se vaan tuli sattumalta heti jonkun saunaviestin perÀÀn ja vaikutti kuin jatkolta sille, mutta se ei ollut jatkoa sille. Nyt mietin tÀssÀ, ettÀ ehkÀ sinÀ ootkin terve ja oot joku noista nÀiden viestien kirjoittajista: "Miksi oot poissa kun olen paikalla, paikalla kun olen poissa?" "Miksi viivyttelet? "Ennen huhtikuuta siis nÀhdÀÀn?" Eli turhautunut, kun ei nÀhdÀ. MinÀ en oo kÀynyt ulkoilemassakaan, kun oon ajatellut ettÀ oot kotona sairaana.
Miten sÀ voit elÀÀ tuollaista kaksoiselÀmÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Terve.
đ
Vierailija kirjoitti:
EttĂ€ pitikin sattua, tekee mieli kaivattua. Nauttisin mielellĂ€ni, lipsuttelisin kielellĂ€ni. đ€Ł
đđđ kyllĂ€ kyllĂ€. katsoitko tĂ€nÀÀn perÀÀni kertaakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten varattua voi lÀhestyÀ?
Mun mielestĂ€ ei kannata lĂ€hestyĂ€đ€
EntÀ jos varattu katselee sua sillÀ silmÀllÀ?
Se varmaan osaa lÀhestyÀ itse. Tosin sillÀ ei vÀlttÀmÀttÀ ole mitÀÀn oikeaa asiaa, kunhan buustaa egoansa.
Vierailija kirjoitti:
Miten sÀ voit elÀÀ tuollaista kaksoiselÀmÀÀ?
Se toinen ei ole elÀmÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin perÀÀsi oikein hanakasti. đ
MinÀ haluan, sinÀ haluat, me haluamme toisemme. Kolaan tietÀ tÀÀltÀ, kolaa sinÀ sieltÀ. HyvÀÀ yötÀ, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Se kysymys tervehtymisestÀ oli sulle virtuaaliystÀvÀni. Se vaan tuli sattumalta heti jonkun saunaviestin perÀÀn ja vaikutti kuin jatkolta sille, mutta se ei ollut jatkoa sille. Nyt mietin tÀssÀ, ettÀ ehkÀ sinÀ ootkin terve ja oot joku noista nÀiden viestien kirjoittajista: "Miksi oot poissa kun olen paikalla, paikalla kun olen poissa?" "Miksi viivyttelet? "Ennen huhtikuuta siis nÀhdÀÀn?" Eli turhautunut, kun ei nÀhdÀ. MinÀ en oo kÀynyt ulkoilemassakaan, kun oon ajatellut ettÀ oot kotona sairaana.
Ei ollut sulle.
Katselen usein kuvista kaivatun perÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Gn pikkunE. Oot kai sinÀ aika ihana.
áŽșá” á”âż
Halein suukoin hyvÀÀ yötÀ elÀmÀin elosalle ihmenaiselle pilvikÀkelÀÀn turmiokonnalasta. Huomiseen.
Kiva mies kohtasi kivan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli miehelle naiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin perÀÀsi oikein hanakasti. đ
VÀhÀn toivoinkin niin. Vaikkei ehkÀ ollut sun lempivÀri
Niin on. En jaksais odottaa enÀÀ yhtÀÀn. YritÀn vain tiedustella kuinka kauan kaivattu pitkittÀÀ tapaamista