Kyllä se ero vaan pilaa lapsen elämän
Kommentit (444)
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani ovat näitä joille ero ei käynyt kysymykseenkään (vanhoja jo), mutta monesti nuorena ja nyt vanhempana olen miettinyt miten ihana olisi ollut nähdä äitini joskus onnellisena ja vaikka jonkun häntä arvostavan miehen kanssa, nauravaisena ja huolettomana. Isäni kanssa hän ei ole ollut sitä koskaan. Isällenikin olisi varmasti sopinut joku toinen ja muistan usein miettineeni että varmasti olisi ollut vain parempi että eroaisivat, sen verran kylmäkiskoista ja ankeaa oli lapsuus isäni tyrannian alla.
No ei se välttämättä mene niin, että eron jälkeen löytää paremman. NS. "Ei se vaihtamalla parane" ja "ruoho ei ole vihreämpää aidan toisella puolella varsinkin jos ei edes kastele omaa nurmikkoa".
Pilaa myös se perhemalli,että vanhemmat ei osaa puhua kuin huutamalla toisilleen ja oikein paistaa läpi,että vihaavat toisiaan.Ja vielä paneskelivat tahoillaan ympäriinsä.Itse olisin todellakin halunnut mieluimmin kasvaa eroperheessä.
Vierailija kirjoitti:
Pilaa myös se perhemalli,että vanhemmat ei osaa puhua kuin huutamalla toisilleen ja oikein paistaa läpi,että vihaavat toisiaan.Ja vielä paneskelivat tahoillaan ympäriinsä.Itse olisin todellakin halunnut mieluimmin kasvaa eroperheessä.
Tai sitten sun vanhemmat olisivat vaan voineet sopia, että ollaan tästä lähtien ihan vaan kavereita ja avoin suhde, eli saa olla muitakin kumppaneita vapaasti
Aijaa? No mulla on kunnollinen, isotuloinen miesserkku, jolla on exänsä kanssa 8-vuotias lapsi ja vaimo jätti hänet toisen miehen takia. No ehkä jonkun mielestä toiseen henkilöön rakastuminen on hyvä syy rikkoa lapsen perhe 😂