Iidan matkassa- Iida raskaana?
Katsokaa ig -story! Kuopus 7kk. Ihanaa, että löysi puolison ja kaunis koti heillä.
Kommentit (37)
Näyttää olevan ikäeroa ehkä vuosi.
Raskasta tulee ja toiv tuo suhde kestää..
Aika nopeasti teki lapsen suhteeseen. Olisi nyt hieman kauemmin malttanut katsoa. No, kaikkea hyvää heille, toivottavasti sujuu hyvin kaikki.
Niin, olisihan heillä ollut aikaa katsoa toimiiko edes koko suhde, Iida vasta 3-kymppinen.
Niin, eihän näissä kuvioissa usein lapseton mies jaksa toisen lapsia hoitaa jos ei ole yhtään omaa biologista siinä.
Luulen tosiaan että olis kannattanut vähän kauemmin odottaa ennen yhteistä lasta. Kohta hoitaa kolmea lasta yksin.
Aika rankka kuvio, onneksi on kaksi aikuista pyörittämässä rumbaa. Lapsille tosi pieni ikäero, vuosi? Vai jopa alle. Palautuuko naisen kroppa näin pian synnytyksestä / raskaudesta? Viestini kuulostaa inhottavalta mutta toivon kyllä hyvää heille! Pohdin vain itsekseni.
Lieköhän luotettu imettämiseen ehkäisynä ja vahinko käynyt
Iida ei pysty imettämään, hän antaa vauvalle tuttipullosta äidinmaidon korviketta.
Vierailija132 kirjoitti:
Iida ei pysty imettämään, hän antaa vauvalle tuttipullosta äidinmaidon korviketta.
Mitä sitten?
Juu eivät kovin kauaa aikailleet, mutta toivotaan heille kaikkea hyvää.
Iidalla itsellään sisaruksia ehkä seitsemän, en ole lkm varma mutta paljon heitä on. Eli kasvanut isossa perheessä.
Varmasti tullut kiire tehdä yhteinen lapsi että saa tuon naapurin naulattua tuohon parisuhteeseen.
Harva jaksaa vieraita lapsia jos ei ole omaa lasta siinä mukana.
En ymmärrä negatiivisuutta ja arvostelua täällä. Se on Iidan ja puolisonsa asia. Iida on huolehtiva ja tasapainoinen äiti, joka on itsekin kasvanut useamman sisaruksen kanssa ja tukiverkkoja löytyy. En ole lainkaan huolissaan lasten asemasta perheessä. Heillä on hyvä olla.
Nykyaikana monia muita saatan ihmetelläkin raskautumisen suhteen, jos esim. Päihdeongelmia, syrjäytymistä ja elämän näköalattomuutta
Aivan upealta tyypiltä vaikuttaa miehensä ja olen ilolla seurannut näitä viimeisimpiä käänteitä. Mahtavasti järjestyivät Iidan asiat, lämpimät onnittelut ja kaikkea hyvää!
Iida haaveili valkoisesta hevosesta ja ratsusta, mutta sai sitoutumaan valmiin ja perheestään huolehtivan miehen. Parempi näin.
Vierailija kirjoitti:
Iida haaveili valkoisesta hevosesta ja ratsusta, mutta sai sitoutumaan valmiin ja perheestään huolehtivan miehen. Parempi näin.
Ratsastajasta
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kyllä tätä kuviota kovasti. Herää ajatus, että Iidan on ollut hylkäämispelossaan pakko sitouttaa mies kuvioon biologisella lapsella..? Mulle ainakaan Iidan menosta ja mm. siitä mitä on kirjoittanut ajatuksistaan parisuhteesta ja rakkaudesta, kuvaa kovinkaan tasapainoisena ihmisenä :/ Ja olisihan se melkoinen ihme, jos noin rankka tausta ei olisi jättänyt jälkiä ja paljonkin!
Näin Iidaa muutaman vuoden vanhempana ydinperheen äitinä ja ilmeisesti nyt sitten jo ihan täti-ihmisenä vähän kauhistelen tätä kuviota, koska olen itse nähnyt aivan liian monta vähän tämän tapaista keissiä, joissa LAPSET sitten loppupeleissä kärsivät ja rajusti. Ymmärrän, että eka raskaus oli vahinko joka sattui ehkäisystä huolimatta (näin ainakin Iida on sanonut itse). Toinen raskaus oli jo silkkaa hulluutta ja tämä vielä pahempaa. Mutta ei voi kuin toivoa, että parisuhde kestää ja koko perhe todella saa sen tasapainoisen ja niin ehjän perhe-elämän kuin tästä kuviosta on mahdollista saada. Mutta toivon kovasti, että yleinen ilmapiiri ei muutu kovasti tällaisia epämääräisiä kuvioita ja "itsellistä äitiyttä" (ennen näitä sanottiin ihan vaan yh-äideiksi) suosivaan suuntaan, on kovaa tutkimustietoa siitä, kuinka vahingollista tällainen on lapsille :/
Timanttista faktaa puhut.
Onks tää se, joka ei tienny kuka on lapsensa isä? No aina löytyy joku beta kilttimies, jolle kelpaa, kun ei muuta saa.