Miten ihmiset rakastuu toisiinsa?
Millaisissa tilanteissa siis ihmiset siis rakastuu?
Kommentit (130)
Kännnissä varmaan naiset rakastuu miehiin. Ei naiset lähde treffeille selvinpäin.
Joku häiriö aivokemiassa, sitä se vaan on.
Isot pojat ovat kertoneet, että jonkun kanssa vain nusaistaan ja sitten hengataan, että voidaan nusaista toisenkin kerran.
Naisen pitää ensin olla nainen ja miehen mies. Tarvitaan sitä eroa sukupuolten välille mitä nyt kaikin keinoin poistetaan feminimismin toimesta. Jopa samaa sukupuolta olevien suhteet perustuvat siihen maskuliinisen ja feminiinisen vastakkaisuuden luomaan kemiaan. Toinen niistä on miehekäs ja toinen naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää ensin olla nainen ja miehen mies. Tarvitaan sitä eroa sukupuolten välille mitä nyt kaikin keinoin poistetaan feminimismin toimesta. Jopa samaa sukupuolta olevien suhteet perustuvat siihen maskuliinisen ja feminiinisen vastakkaisuuden luomaan kemiaan. Toinen niistä on miehekäs ja toinen naisellinen.
Pelkkää paskaa suollat.
Himo on fyysistä, mutta rakkaus on HENKISTÄ!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää paskaa suollat.
Himo on fyysistä, mutta rakkaus on HENKISTÄ!
Jos puhutaan rakastumisesta ihmisten välillä, sitä käytetään vain romanttisen rakkauden yhteydessä. Erikseen sitten se että rakastaa lapsia tai ystäviä yms.
Vierailija kirjoitti:
Kännnissä varmaan naiset rakastuu miehiin. Ei naiset lähde treffeille selvinpäin.
Samankaltainen kokemus. Minuun on ihastuttu, jopa rakastuttu. Sitten kun asioiden pitäisi olla hyvin, (yhteisiä juttuja, päivittäistä hellyyttä, seksiä, keskustelua, jaettuja kokemuksia, ja vaikka mitä), yksi tyttöjenilta on muuttanut kaiken ja tulee kuin salma kirkkaalta taivaalta. Sama juttu pyörii aina vain uudestaan, paitsi että olen kyllästynyt. Omat tunteeni ovat olleet pysyvämpiä ikävä kyllä.
Rakkaus on tunne, kun tuntee tunteen, jota ei ole ennen tuntenut.
Oikeanlaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Oikeastaan ihastuminen perustuu tuoksuihin.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei anna ees mahista ellei ole se ihannemies kyseessä. Naiset on nirsoja nykyään. Some on sekoittanut heidän päänsä. Maailmankuva on epärealistinen. Pitäis olla milli tilillä ja ferrari sekä luxusta joka päivä. He eivät tahdo rakastua vaan rikastua.
Vierailija kirjoitti:
Oikeanlaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Oikeastaan ihastuminen perustuu tuoksuihin.
Mä olen kyllä ihastunut monta kertaa ilman mitään tuoksuja. Olen monesti ollut ihastunut jo ennen kuin olen tavannut henkilön. Miljoonat ihmiset ihastuvat julkkiksiin yms.
Oikeasti en tiedä miten. Rakastunut työkaveriin ja en tajua, miten se tapahtui, kun ei juuri edes nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei anna ees mahista ellei ole se ihannemies kyseessä. Naiset on nirsoja nykyään. Some on sekoittanut heidän päänsä. Maailmankuva on epärealistinen. Pitäis olla milli tilillä ja ferrari sekä luxusta joka päivä. He eivät tahdo rakastua vaan rikastua.
Naiset ovat todella muuttuneet ja ovat aivopestyjä toimimaan täysin päinvastoin kuin pitäisi.
Paha sanoa, kukaan oo koskaan rakastunu muhun.
Ei ole tapahtunut mulle, olen 53-vuotias nainen. Ihastuksilta ei ikinä tullut vastakaikua.
Aikaisemmin rakastumisia tapahtui paljon. Se oli aikaa ennen vihavasemmistoa ja miesvihafeminismiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä ihastunut monta kertaa ilman mitään tuoksuja. Olen monesti ollut ihastunut jo ennen kuin olen tavannut henkilön. Miljoonat ihmiset ihastuvat julkkiksiin yms.
Niin minäkin olen rakastunut keskustelufoorumilla toisen luonteeseen, mutta se ei ollut "toisiinsa" 2-puolisesta rakkaudesta ei mitään tietoa. Sitä paitsi keskustelufoorumin tms. kautta oppii tuntemaan vain sen puolen ihmisestä mitä hän haluaa näyttää. Ei ole todellisuus.
Anyways olen oikea foorumihuooohooo, koska olin palstanaimisissa ainakin kolmella palstalla...
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan miehen pitäisi välittää naisesta ihmisenä.
Ei mitään käsitystä.