Kyllä se ero vaan pilaa lapsen elämän
Kommentit (464)
Ei pilaa. Minun elämäni se paransi.
Vierailija kirjoitti:
Ei pilaa. Me toivottiin vuosikausia että meidän vanhemmat eroaisi, ja kun se vihdoin tapahtui, oltiin niin onnellisia.
Minkä ikäisinä toivoitte? Tuskin 4-vuotiaina.
Sori mutta oon tästä ihan eri mieltä. Meidän lapsilla oli turvallinen ja vaivaton lapsuus kunnes me vanhemmat erosimme. Nyt he joutuvat ramppaamaan kahden kodin väliä. Ensimmäisen vuoden esikoinen itki itsensä uneen. Tämä siitä huolimatta että kummatkin vanhemmat ovat yhä läsnä lapsien elämässä. Raha on ainakin minulla tiukoilla kun asumiskulut ovat kaksinkertaistuneet. Aiemmat lomamatkat olen voinut unohtaa. Mies voi hyvin, on nyt saman naisensa hoivissa jonka vuoksi alun perin eron halusi. Lapset eivät ole yhtä innoissaan. Uusi sisarpuoli saa raivokohtauksia jos ei saa tahtoaan läpi ja äitipuoli tekee ruokaa josta lapset eivät pidä. En itse sure enää eroa, mutta kasten puolesta olen pahoillani.
Toteaa äiti, jonka mielestä 19 vuotiaana oli niin jännää ottaa sellainen jännittävä mies, eikä mitään nössöä kirjojen lukijaa, miehellä pitää hänen mielestään olla kunnon tatuoinnit, eikä mitään silmälaseja.
T Viisaus ei asu meissä