Vaimon vieminen alusvaateostoksille
Hei kaikki,
Olen vähän yli 30-vuotias mies ja haluaisin tehdä vaimolleni jotain erityistä. Hän on aina hankkinut alusvaatteensa itse, mutta nyt haluaisin viedä hänet yhdessä asuostoksille ja maksaa kaiken. Toivoisin että hän kokisi sen hemmotteluna ja kivana yhteisenä kokemuksena.
Tiedän, että alusvaatteet voivat olla monelle henkilökohtainen ja herkkäkin aihe, joten haluaisin tehdä päivästä mahdollisimman miellyttävän vaimolleni. Siksi ajattelin kysyä teiltä naisilta:
Mikä saisi teidät tuntemaan olonne arvostetuksi ja kauniiksi tällaisessa tilanteessa? Entä mikä tuntuisi vaivaannuttavalta tai muuten negatiiviselta?
Kaikki vinkit, kokemukset ja ajatukset ovat tosi tervetulleita.
Kommentit (84)
"Mulla on miehenä eräjorma. Ne hienot hetket eivät liity mitenkään mihinkään vaatteisiin, nämä ovat ihan omaksi ilokseni. Näkisit nämä päällimmäiset. 😁"
Eli ylipäätään sä ja eräukkosi ette kuulu tähän keskusteluun pätkääkään. Byebye.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa ehkä kysymykseesi, mutta minä vein mieheni mukanani alusvaateostoksille Stockmannille. Kuvittelin, että mieheni voisi toimia makutuomarina ja valitsisimme yhdessä minulle kauniita rintaliivejä ja alushousuja. Valikoima oli valtava ja toinen toistaan ihanampia vaatekappaleita oli tarjolla. Mutta eihän mieheni voinut tulla lähellekään sovituskoppeja, että olisin voinut näyttää niitä hänelle. Joten minä ähräsin hikisenä varmasti tunnin yksinäni kopissa sovittelemassa liivejä ja mieheni näpytti puhelinta odotuspaikan virkaa toimittavassa tuolissa sovituskoppien ulkopuolisessa tilassa. Ja sivuhuomautuksena yksikään myyjä ei missään vaiheessa kysellyt edes tarviiko apua. Sokoksessa olikin sitten jo parempi palvelu ja ostin sieltä liivini ja alushousuni.
Joten kannattaa valita paikka huolella, ehkä jkn pienempi liike jossa saa palvelua halutessaan.
Muut asiakkaat ei halua, että sovituskoppien luona norkoilee joku mies.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksena todella kaunis mutta käytännössä se sovittaminen ei ole mitään hemmottelua eikä kivaa. Eikä siellä ole välttämättä miehelle mitään katseltavaa.
Alusvaatteita, ainakaan rintaliivejä ei osteta niin, että katsotaan, että nuo näyttävät kivalle, vaan lähinnä kuvaillaan myyjälle mitä halutaan ja tämä sitten etsii mistä löytyy sopiva koko. Ja sitten niitä sovitellaan eri mallisia ja värisiä kymmeniä, kunnes löytyy hyvät.
Jos lahjakortti tuntuu tympeälle, niin ehkä voisit viedä vaimosi sopivaan liikkeeseen ja antaa hänelle siellä shoppailurauhan. Sitten palaat maksamaan löydöt. Ehkä voit antaa kriteerit etukäteen esimerkiksi, että kyseessä pitää olla setti. Ja tietysti, jos on jokin budjetti. Itselläni meni viimeksi kaksien liivien ostoon melkein 250 €. Ei ole mitään halpaa lystiä. Enkä edes raaskinut ostaa alushousuja.
Kiitos, tässä oli hyviä pointteja :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Mulla on miehenä eräjorma. Ne hienot hetket eivät liity mitenkään mihinkään vaatteisiin, nämä ovat ihan omaksi ilokseni. Näkisit nämä päällimmäiset. 😁"
Eli ylipäätään sä ja eräukkosi ette kuulu tähän keskusteluun pätkääkään. Byebye.
Toki liitytään, höpsö. Keskustelu on hemmottelusta ja alusvaatteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä logiikalla voit mennä moniin muihinkin aiheisiin julistamaan "minä ja eräukkoni ei muuten yhtään olla kiinnostuttu näistä jutuista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei toimisi meillä. Ostan sensuellit alusvaatteeni netistä, koko ja suosikkimallit ovat pysyneet samana vuosia. Ei ole erityisen hemmottelufiilistä lisätä maksutietoihin miehen pankkikorttia. Koen vaatteet myös kulutustavaraksi.
Ammatti on vissiin prostituutio kun sensuellit alusvaatteet ovat kulutustavaraa.
Mikäs neitsytpoika siellä itkee. Vaatteet ovat päivittäin käytössä, alusvaatteet vaihdetaan päivittäin. Kuluvat pesussa.
Puhuttiin sensuelleista alusvaatteista, ei sun arkisloggyistä
Olen eri, mutta ei mulla ole kuin pitsisiä alusvaatteita eri väreissä. Ehkei ne sitten ole tarpeeksi sensuelleja sun mak
No ei todellakaan ole, en edes pidä pitsiä mitenkään sensuellina.
Se on sinun mielipiteesi.
Sensuelliksi koettu kangas ei viittaa yksittäiseen materiaalilajiin, vaan siihen, millaisen aistillisen kokemuksen materiaali tuottaa iholle. Sensuelliin vaikutelmaan yhdistetään tavallisesti pehmeys, sileys, kevyt kiilto ja se, että kangas joko korostaa vartalon muotoja tai paljastaa niitä hienovaraisesti.
Silkki on sensuellien materiaalien klassikko: luonnollisen kiiltävä, hengittävä ja ylellisen pehmeä. Se mukautuu kehon lämpöön ja liikkeisiin, mikä tekee siitä erityisen arvostetun luksus- ja yöasuissa.
Satiini, oli se sitten silkkiä tai synteettistä, tarjoaa vastaavan kiillon ja silkkisen tunnun, mutta usein edullisemmin ja helpommin hoidettavana.
Pitsi puolestaan luo sensuellin vaikutelman läpikuultavuudellaan ja koristeellisilla kuvioillaan. Se ei pyri peittämään ihoa, vaan pikemminkin kehystää ja korostaa sitä.
Myös mesh-, tülli- ja muut ohutta läpikuultavuutta hyödyntävät kankaat ovat yleisiä sensuelleissa alusasuissa, koska ne yhdistävät keveyden, ilmavuuden ja modernin aistillisuuden.
Netti on eri mieltä.
"Netti on eri mieltä."
Voi ollakin. Minä olen tätä mieltä enkä muuta sensuelliuskäsityksiäni netin takia. Ihan vapaasti joku muu voi olla toista mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä logiikalla voit mennä moniin muihinkin aiheisiin julistamaan "minä ja eräukkoni ei muuten yhtään olla kiinnostuttu näistä jutuista".
Luetko yhtään mitään mihin vastaat? Kirjoitin ostavani sensuellit alusvaatteeni netistä. En ole erä- enkö rönttäihminen, päinvastoin, hyvinkin feminiini ulkoasu ja vaatteista kiinnostunut.
Kiitos teille jotka vastasitte asiallisesti :)
Naisten ja miesten haukkuminen ei kuulu tähän ketjuun.
En ajatellut mitään överiseksikkäitä alusvaatteita tässä, omia suosikkejani on muutenkin ihan tavalliset pikkarit ja liivit
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko yhtään mitään mihin vastaat? Kirjoitin ostavani sensuellit alusvaatteeni netistä. En ole erä- enkö rönttäihminen, päinvastoin, hyvinkin feminiini ulkoasu ja vaatteista kiinnostunut.
Mitä ihmettä edes tarkoittaa rönttä. Sinä et osta mitään sensuelleja alusvaatteita mistään, sinä vain kuvittelet että normisloggysi ovat jotain sensuellia jollain sloggymuijamentaliteetilla jonka eräukolle on ihan sama mitä ylläsi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko yhtään mitään mihin vastaat? Kirjoitin ostavani sensuellit alusvaatteeni netistä. En ole erä- enkö rönttäihminen, päinvastoin, hyvinkin feminiini ulkoasu ja vaatteist
Sulla on nyt joku ihme pakkomielle siitä, että kaikki naiset käyttävät arjessa sloggeja tai Eivät käytä. Ja jos rönttävaate on käsitteenä vieras, kysy palstalta, tädit kertovat. Näin alkuun annan vinkin: ei mitään kulahtanutta, virttynyttä, venynyttä, haalistunutta, rikkinäistä, vääränkokoista tai likaista.
"Sulla on nyt joku ihme pakkomielle siitä, että kaikki naiset käyttävät arjessa sloggeja tai Eivät käytä. Ja jos rönttävaate on käsitteenä vieras, kysy palstalta, tädit kertovat. Näin alkuun annan vinkin: ei mitään kulahtanutta, virttynyttä, venynyttä, haalistunutta, rikkinäistä, vääränkokoista tai likaista. "
tuollaista eräpaskakieltä puhuva ei tiedä mitä sensuelli on vaikka se purisi sitä perseeseen, mutta sen kuin jatkat kuvitteluasi.l
No ainakin tämä 37 vuotias nainen arvostaisi ja nauttisi. Toteuta vaan AP jos tuntuu siltä, äläkä välitä lyttäyksistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetko yhtään mitään mihin vastaat? Kirjoitin ostavani sensuellit alusvaatteeni netistä. En ole erä- enkö rönttäihminen, päinvastoin, hyvinkin feminiini ulkoasu ja vaatteist
Mitä ihmettä edes tarkoittaa rönttä. Sinä et osta mitään sensuelleja alusvaatteita mistään, sinä vain kuvittelet että normisloggysi ovat jotain sensuellia jollain sloggymuijamentaliteetilla jonka eräukolle on ihan sama mitä ylläsi on.
Ja joo, mun miehelläni on kyllä sloggymuijamentaliteetti, mutta olen oppinut elämään sen kanssa tällaisena riikinkananakin, sloggymuija hän ei saa 😁 hänkin on kuulemma jo tottunut.
Vierailija kirjoitti:
"Sulla on nyt joku ihme pakkomielle siitä, että kaikki naiset käyttävät arjessa sloggeja tai Eivät käytä. Ja jos rönttävaate on käsitteenä vieras, kysy palstalta, tädit kertovat. Näin alkuun annan vinkin: ei mitään kulahtanutta, virttynyttä, venynyttä, haalistunutta, rikkinäistä, vääränkokoista tai likaista. "
tuollaista eräpaskakieltä puhuva ei tiedä mitä sensuelli on vaikka se purisi sitä perseeseen, mutta sen kuin jatkat kuvitteluasi.l
Nohnoh, onpa epäsensuellia kielenkäyttöä, pesepä saippualla suusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksinytjovittuun saippuoinesi ja eräjorminesi, sloggyräähkä
Olin varautunut että minulle voi tulla negatiivista palautetta, mutta täällä alkoikin jengi riidellä keskenään. Koittakaahan nyt aikuiset ihmiset.
Taidan tehdä niin että vien vaimoni alusvaatekauppaan ja annan itse valita asut rauhassa ja palaan sitten katsomaan mitä on löytänyt ja maksamaan ne
Ap
Ihana mies! Lopputuloksena on hyvää mieltä molemmille. Jos oma mieheni haluaisi toimia näin, niin toivoisin, että hän antaa yksityisyyttä sovituksessa. Ei mitään flirttailu, todellakaan! Olet mukana lompakkona. Etukäteen voit tietysti ilmaista toiveesi, ja vaimosi mielellään huomioi ne. Tosin alusasuissa on kyse funktionaalisuudesta, joten mukavuus ennenkaikkea. Sitten menette illalliselle tai lasilliselle ja kotona saat nähdä ostokset.
Muista sensitiivisyys liiviliikkeessä, muut asiakkaat eivät välttämättä pidä, jos satut katselemaan, mitä he valitsevat sovitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksinytjovittuun saippuoinesi ja eräjorminesi, sloggyräähkä
Kylläpä sua nyt kovasti harmittaa, lauantai-iltana. Voivoi sentään.
Jos sukat lasketaan alusvaatteisiin, niin sitten on tavallisiakin.