Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon vieminen alusvaateostoksille

Vierailija
22.11.2025 |

Hei kaikki,

Olen vähän yli 30-vuotias mies ja haluaisin tehdä vaimolleni jotain erityistä. Hän on aina hankkinut alusvaatteensa itse, mutta nyt haluaisin viedä hänet yhdessä asuostoksille ja maksaa kaiken. Toivoisin että hän kokisi sen hemmotteluna ja kivana yhteisenä kokemuksena.

Tiedän, että alusvaatteet voivat olla monelle henkilökohtainen ja herkkäkin aihe, joten haluaisin tehdä päivästä mahdollisimman miellyttävän vaimolleni. Siksi ajattelin kysyä teiltä naisilta:

Mikä saisi teidät tuntemaan olonne arvostetuksi ja kauniiksi tällaisessa tilanteessa? Entä mikä tuntuisi vaivaannuttavalta tai muuten negatiiviselta?

Kaikki vinkit, kokemukset ja ajatukset ovat tosi tervetulleita. 

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkåån, että puoliso ostaa minulle alusvaatteet ja -asut lahjaksi. Osaa vali1ta oikean koon ja sellaiset, jotka miellyttåvåt hänen silmäänsä.

Vierailija
2/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin tuollaisesta, olen saanut kyllä alusvaatteita lahjaksi mutta paljon mieluummin menisin itse valitsemaan :)

N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei nyt ole provo niin osta lahjakortti kotikaupungin erikoisliikkeeseen ja päästä nainen yksin ostoksille. Nainen tuskin haluaa ostaa sellaisia alusvaatteita, jotka mies haluaisi naisen ostavan eli jotain sensuelleja hepeneitä. Nainen viekin sitten miehen kalsariostoksille Prismaan ja valitsee miehen puolesta miehelle ostettavat Black horsen bokserit, ehkä jopa pitkät kalsarit.

Vierailija
5/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko reissu olisi vaivaannuttavava, meistä kumpikaan ei nauti shoppailusta ja tuskin saisin edes teeskennellyt että kokisin sen hemmotteluna. Mulla on kyllä myös varsin käytännöllinen suhtautuminen alusvaatteisiin, ehkä vaimosi on esteetikko? Mutta ainakin ostelusta kannattaa pitää,282 jos haluat idean toimiva  

Vierailija
6/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja...

Vierailija
7/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko reissu olisi vaivaannuttavava, meistä kumpikaan ei nauti shoppailusta ja tuskin saisin edes teeskenneltyä, että kokisin sen hemmotteluna. Mulla on kyllä myös varsin käytännöllinen suhtautuminen alusvaatteisiin, ehkä vaimosi on esteetikko? Mutta ainakin ostelusta kannattaa pitää, jos haluat idean toimivan. 

Vierailija
8/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että nauttisin siitä että saisin ostella kauniita vaatteita ja vieressä olisi mies joka maksaa ne hymy huulilla

Vierailija
9/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin pelkkiä mummo kalsareita 300 eurolla. 

Vierailija
10/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä ei nyt ole provo niin osta lahjakortti kotikaupungin erikoisliikkeeseen ja päästä nainen yksin ostoksille. Nainen tuskin haluaa ostaa sellaisia alusvaatteita, jotka mies haluaisi naisen ostavan eli jotain sensuelleja hepeneitä. Nainen viekin sitten miehen kalsariostoksille Prismaan ja valitsee miehen puolesta miehelle ostettavat Black horsen bokserit, ehkä jopa pitkät kalsarit.

No silloin mies on tehnyt valintavirheen jo aikoja sitten kun on ottanut tällaisen ankeuttajan.

Vierailija
11/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vastaa ehkä kysymykseesi, mutta minä vein mieheni mukanani alusvaateostoksille Stockmannille.  Kuvittelin, että mieheni voisi toimia makutuomarina ja valitsisimme yhdessä minulle kauniita rintaliivejä ja alushousuja. Valikoima oli valtava ja toinen toistaan ihanampia vaatekappaleita oli tarjolla. Mutta eihän mieheni voinut tulla lähellekään sovituskoppeja, että olisin voinut näyttää niitä hänelle. Joten minä ähräsin hikisenä varmasti tunnin yksinäni kopissa sovittelemassa liivejä ja mieheni näpytti puhelinta odotuspaikan virkaa toimittavassa tuolissa sovituskoppien ulkopuolisessa tilassa. Ja sivuhuomautuksena   yksikään myyjä ei missään vaiheessa kysellyt edes tarviiko apua. Sokoksessa olikin sitten jo parempi palvelu ja ostin sieltä liivini ja alushousuni.

Joten kannattaa valita paikka huolella, ehkä jkn pienempi liike jossa saa palvelua halutessaan.

Vierailija
12/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavoin alusvaatteiden osto ja sovitus on hemmottelua? Ap hemmottelisi ilmeisesti lähinnä itse itseään 😑

Vierailija
13/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ostaa tukevia sporttitoppeja ja puuvillaisia maxialkkareita. Ethän pety?

Vierailija
14/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko jonkun 20-v. hottiksen esittelemään alusvaatteita? Kuoharilasit käteen teille. 

Vierailija
15/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että avmammoille on taas tärkeintä ettei miehelle vaan koidu lahjasta mitään kivaa.

Vierailija
16/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun yrität, AP. Jotenkin söpöä.

Hyvin se menee, kunhan et käyttäydy limaisesti. Uskon että joillakin tuo voi toimia tosi hyvin

Vierailija
17/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa ehkä kysymykseesi, mutta minä vein mieheni mukanani alusvaateostoksille Stockmannille.  Kuvittelin, että mieheni voisi toimia makutuomarina ja valitsisimme yhdessä minulle kauniita rintaliivejä ja alushousuja. Valikoima oli valtava ja toinen toistaan ihanampia vaatekappaleita oli tarjolla. Mutta eihän mieheni voinut tulla lähellekään sovituskoppeja, että olisin voinut näyttää niitä hänelle. Joten minä ähräsin hikisenä varmasti tunnin yksinäni kopissa sovittelemassa liivejä ja mieheni näpytti puhelinta odotuspaikan virkaa toimittavassa tuolissa sovituskoppien ulkopuolisessa tilassa. Ja sivuhuomautuksena   yksikään myyjä ei missään vaiheessa kysellyt edes tarviiko apua. Sokoksessa olikin sitten jo parempi palvelu ja ostin sieltä liivini ja alushousuni.

Joten kannattaa valita paikka huolella, ehkä jkn pienempi liike jossa saa palvelua halutessaan.

Sinne naistenpuolen sovituskoppialueelle on äärettömän "hauska" ängetä odottamaan milloin se oma puoliso livahtaa näkyville esittelemään sovotuksiaan... 😬

Niinpä ei siellä ole miehiä näkynyt.

Vierailija
18/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä sentään, kuka IDI-OOTTI ostaa alusvaatteensa Suomesta ryöstöhinnalla? 

Vierailija
19/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että avmammoille on taas tärkeintä ettei miehelle vaan koidu lahjasta mitään kivaa.

Jos tarkoitus on hemmotella vaimoa, kannattaa varmaan ottaa selvää siitä, mikä on vaimolle hemmottelua. Kittana pitsinauha persvaossa ei välttämättä ole.

Vierailija
20/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei päässyt lähellekään sovituskoppeja? Kielsikö myyjät vai eikö mies itse halunnut tulla?

Ap