Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon vieminen alusvaateostoksille

Vierailija
22.11.2025 |

Hei kaikki,

Olen vähän yli 30-vuotias mies ja haluaisin tehdä vaimolleni jotain erityistä. Hän on aina hankkinut alusvaatteensa itse, mutta nyt haluaisin viedä hänet yhdessä asuostoksille ja maksaa kaiken. Toivoisin että hän kokisi sen hemmotteluna ja kivana yhteisenä kokemuksena.

Tiedän, että alusvaatteet voivat olla monelle henkilökohtainen ja herkkäkin aihe, joten haluaisin tehdä päivästä mahdollisimman miellyttävän vaimolleni. Siksi ajattelin kysyä teiltä naisilta:

Mikä saisi teidät tuntemaan olonne arvostetuksi ja kauniiksi tällaisessa tilanteessa? Entä mikä tuntuisi vaivaannuttavalta tai muuten negatiiviselta?

Kaikki vinkit, kokemukset ja ajatukset ovat tosi tervetulleita. 

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin varautunut että minulle voi tulla negatiivista palautetta, mutta täällä alkoikin jengi riidellä keskenään. Koittakaahan nyt aikuiset ihmiset.

Taidan tehdä niin että vien vaimoni alusvaatekauppaan ja annan itse valita asut rauhassa ja palaan sitten katsomaan mitä on löytänyt ja maksamaan ne

Ap

Uskon että vaimosi arvostaa tätä kovasti. Ihanaa kun joku jaksaa vielä yrittää

Vierailija
82/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Tampereella ja usein tulee Helsingin reissuilla käytyä Funky Ladyssä, koska tykkään ostaa alusvaatteita.

Olisko ap teille vaihtoehto lähteä käymään Helsingissä ja poiketa tuolla? (Ellette asu Helsingissä.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin varautunut että minulle voi tulla negatiivista palautetta, mutta täällä alkoikin jengi riidellä keskenään. Koittakaahan nyt aikuiset ihmiset.

Taidan tehdä niin että vien vaimoni alusvaatekauppaan ja annan itse valita asut rauhassa ja palaan sitten katsomaan mitä on löytänyt ja maksamaan ne

Ap

Uskon että vaimosi arvostaa tätä kovasti. Ihanaa kun joku jaksaa vielä yrittää

Kiitos :) En ole luontaisesti mitenkään kovin hyvä naisten kanssa mutta yrittämällä ja asioita selvittämällä olen ainakin vaimoni kanssa päässyt pitkälle :)

Ap

Vierailija
84/84 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiipurin korsettia suosittelen Helsingissä.