Vaimon vieminen alusvaateostoksille
Hei kaikki,
Olen vähän yli 30-vuotias mies ja haluaisin tehdä vaimolleni jotain erityistä. Hän on aina hankkinut alusvaatteensa itse, mutta nyt haluaisin viedä hänet yhdessä asuostoksille ja maksaa kaiken. Toivoisin että hän kokisi sen hemmotteluna ja kivana yhteisenä kokemuksena.
Tiedän, että alusvaatteet voivat olla monelle henkilökohtainen ja herkkäkin aihe, joten haluaisin tehdä päivästä mahdollisimman miellyttävän vaimolleni. Siksi ajattelin kysyä teiltä naisilta:
Mikä saisi teidät tuntemaan olonne arvostetuksi ja kauniiksi tällaisessa tilanteessa? Entä mikä tuntuisi vaivaannuttavalta tai muuten negatiiviselta?
Kaikki vinkit, kokemukset ja ajatukset ovat tosi tervetulleita.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin varautunut että minulle voi tulla negatiivista palautetta, mutta täällä alkoikin jengi riidellä keskenään. Koittakaahan nyt aikuiset ihmiset.
Taidan tehdä niin että vien vaimoni alusvaatekauppaan ja annan itse valita asut rauhassa ja palaan sitten katsomaan mitä on löytänyt ja maksamaan ne
Ap
Uskon että vaimosi arvostaa tätä kovasti. Ihanaa kun joku jaksaa vielä yrittää
Kiitos :) En ole luontaisesti mitenkään kovin hyvä naisten kanssa mutta yrittämällä ja asioita selvittämällä olen ainakin vaimoni kanssa päässyt pitkälle :)
Ap
Wiipurin korsettia suosittelen Helsingissä.
Eli jos maantieteellinen sijainti sallii, niin ap voisi tehdä vaimon kanssa reissun Helsinkiin ja viedä vaimon Funky Ladyyn ja Wiipurin Korsettiin. Siihen varmaan sopii muutakin hemmottelua samaan.
Vaikuttaa, että ap päätyy ihan fiksuun ratkaisuun. Näin hyvin isorintaisena naisena sanoisin kyllä vielä kerran, että itse sovittaminen ei ole kivaa. Tykkään kauniista liiveistä, ja ne ovat kalliita, mutta paras apu ostoksilla on vanhempi naismyyjä, joka ymmärtää, miten liivit toimivat ja osaa oikeasti auttaa. Huonojen liivien sovittaminen on ikävää, joten pelkkä ulkonäkö edellä ei voi mennä.
Mutta kun ne kauniit ja kalliit asut saa ostettua, niin kyllähän ne nimenomaan on joka päivä käytössä. Siellä päivittäisten vaatteiden alla. Miksi ihmeessä käyttäisin rahaa laatuun, ja kiusaisin itseäni arjessa muulla. Eli jos on kyseessä lahja naiselle, siinä pitää yhdistyä ulkonäkö ja laatu.
Tosin omassa pitkässä parisuhteessani täytyy kyllä sanoa, että minä taidan olla vaatteista kiinnostuneempi. Mies tykkää viettää yhteiset hetket kokonaan ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
Wiipurin korsettia suosittelen Helsingissä.
Tamperelainen Funky Ladyn kävijä kiittää vinkistä!
Lahjakortti alusvaateliikeeseen ja tarpeeksi iso (300euroa), ei mikään kahden kympin rujaus, koska sillä ei noita parempia liivejä saa
Kiitos teille :) 300 euroa olikin budjetti joka minulla oli mielessä. Haluan kuitenkin yhdistää tuon vähintäänkin yhteiseen päivään kaupungilla, joten en anna lahjakorttia vaan haluan maksaa alusasut itse. Mutta näiden keskustelujen perusteella annan vaimoni rauhassa sovittaa ja valita asuja ja käyn sillä aikaa itse jossain muualla. Tulen sitten paikalle takaisin kun on maksun aika
Ap
Anna sille 200e lahjakorrtti. Sano sille, että punainen js musta on hyvä väri.
Niin ja paikaksi mietin juuri tuota Funky ladya, kun vaimoni on sen joskus maininnut. Asumme Vantaalla, joten Helsinki on ensisijainen paikka jossa tämän toteuttaisimme
Vierailija kirjoitti:
Niin ja paikaksi mietin juuri tuota Funky ladya, kun vaimoni on sen joskus maininnut. Asumme Vantaalla, joten Helsinki on ensisijainen paikka jossa tämän toteuttaisimme
Tämä oli siis ap
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkåån, että puoliso ostaa minulle alusvaatteet ja -asut lahjaksi. Osaa vali1ta oikean koon ja sellaiset, jotka miellyttåvåt hänen silmäänsä.
Olet varmasti mies. Miesten alusvaatteiden koot ovat helppoja. Naisten alusvaatteiden eivät, sovittamatta et tiedä onko koko oikea johonkin tiettyyn merkkiin tai malliin.
Eikä siellä alusvaateosastoilla näy miehiä norkoilemassa sovituskoppien läheisyydessä. Siellä on muitakin naisia sovittamassa, kuin se oma puoliso.
Huono idea. Alusvaatteiden sovittaminen on ikävintä hommaa jonka tiedän. Hiki tulee, ahtaassa sovutuskopissa, ja tuntee itsensä norsuksi. Ja mielestä imiehillä ei pitäisi olla asiaa koko alusvaateosastolle.. Lahjakortti on hyvä idea. Mutta minua naisena ilahduttaisi enemmän lahjakortti kenkä- tai vaatemyymälään tai kampaajalle tai kosmetologille. Osaan ostaa alisvaatteeni itse, ja kaapissani on aina 3-4 uutta alusvaatesettiä. On pitsisiä ja erivärisiä, ei vain urheiluun tarkoitettuja.
Ihana Ap. Mä oisin liekeissä ja olisi hot että mies olisi mukana
n26
Vierailija kirjoitti:
Valitsisin pelkkiä mummo kalsareita 300 eurolla.
Exäni teki näin. Piti liivit ostaa niin kori täyttyi lökäpöksyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ihme, että on exä. Sinä siis ostit vaimollesi lahjan, ja suutuit, kun hän käytti sen itselleen mieluisiin asioihin. Jos haluat itsellesi lahjan, älä väitä sitä lahjaksi toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkåån, että puoliso ostaa minulle alusvaatteet ja -asut lahjaksi. Osaa vali1ta oikean koon ja sellaiset, jotka miellyttåvåt hänen silmäänsä.
Olet varmasti mies. Miesten alusvaatteiden koot ovat helppoja. Naisten alusvaatteiden eivät, sovittamatta et tiedä onko koko oikea johonkin tiettyyn merkkiin tai malliin.
Eikä siellä alusvaateosastoilla näy miehiä norkoilemassa sovituskoppien läheisyydessä. Siellä on muitakin naisia sovittamassa, kuin se oma puoliso.
Voi kai kyseessä olla myös pienirintainen nainen, koska silloin istuvuus ei ole niin supertärkeää.
Ylimääräistä aikaa tuntuu olevan, jos pariskunta ehtii yhdessä käydä ostelemassa alusvaatteita. Montako paikkaa ajattelivat kiertää. Itsestäni saattaisi kuulostaa hieman oudolta, jos tälläistä ehdotettaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Ylimääräistä aikaa tuntuu olevan, jos pariskunta ehtii yhdessä käydä ostelemassa alusvaatteita. Montako paikkaa ajattelivat kiertää. Itsestäni saattaisi kuulostaa hieman oudolta, jos tälläistä ehdotettaisiin.
Elämässä on jotain pahasti pielessä, jos puolison kanssa ei ole muutamaa tuntia yhteistä aikaa (pois lukien pikkulapsiaika, jos tukiverkkoja ei ole). Muuten toki tosiaan sovitus ei ole hyvää parisuhdeaikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole ihme, että on exä. Sinä siis ostit vaimollesi lahjan, ja suutuit, kun hän käytti sen itselleen mieluisiin asioihin. Jos haluat itsellesi lahjan, älä väitä sitä lahjaksi toiselle.
Ei mennyt ihan näin. Hän itse toivoi liivejä vanhojen tilalle ja kun menin maksumiehenä kauppaan mukaan niitä varta vasten hänen kanssaan hankkimaan, teki näin. Mikä teitä vaivaa kun kaikki pitää kääntää tämmöseksi?
Asun Tampereella ja usein tulee Helsingin reissuilla käytyä Funky Ladyssä, koska tykkään ostaa alusvaatteita.
Olisko ap teille vaihtoehto lähteä käymään Helsingissä ja poiketa tuolla? (Ellette asu Helsingissä.)