Vaimon vieminen alusvaateostoksille
Hei kaikki,
Olen vähän yli 30-vuotias mies ja haluaisin tehdä vaimolleni jotain erityistä. Hän on aina hankkinut alusvaatteensa itse, mutta nyt haluaisin viedä hänet yhdessä asuostoksille ja maksaa kaiken. Toivoisin että hän kokisi sen hemmotteluna ja kivana yhteisenä kokemuksena.
Tiedän, että alusvaatteet voivat olla monelle henkilökohtainen ja herkkäkin aihe, joten haluaisin tehdä päivästä mahdollisimman miellyttävän vaimolleni. Siksi ajattelin kysyä teiltä naisilta:
Mikä saisi teidät tuntemaan olonne arvostetuksi ja kauniiksi tällaisessa tilanteessa? Entä mikä tuntuisi vaivaannuttavalta tai muuten negatiiviselta?
Kaikki vinkit, kokemukset ja ajatukset ovat tosi tervetulleita.
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että avmammoille on taas tärkeintä ettei miehelle vaan koidu lahjasta mitään kivaa.
Jos tarkoitus on hemmotella vaimoa, kannattaa varmaan ottaa selvää siitä, mikä on vaimolle hemmottelua. Kittana pitsinauha persvaossa ei välttämättä ole.
Jos vaimosta on kamalaa käyttää välillä sensuelleja alusvaatteita niin mies on valinnut väärän vaimon mikäli haluaisi hemmotella vaimoaan sensuelleilla alusvaatteilla. Niin se vain on.
Onneksi tosielämässä kuitenkin on myös sellaisia naisia jotka käyttävät mielellään sensuelleja alusvaatteita ja nauttivat siitä miten laittavat niiden kanssa miehensä pään pyörälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomaa että avmammoille on taas tärkeintä ettei miehelle vaan koidu lahjasta mitään kivaa.
Ymmärrätkö mitä lahja tarkoittaa? Se ei ole omakivaa 🙄
Ymmärrätkö että tötötät valheellista dikotomiaa.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin alusvaatteiden osto ja sovitus on hemmottelua? Ap hemmottelisi ilmeisesti lähinnä itse itseään 😑
Kyllä minusta olisi! Jos mieheni ehdottaisi ja vieläpä maksaisi, niin lähtisin viivana. Minä halusin valita sellaisia, jotka miellyttävät mieheni silminkin, ei aina niitä käytännöllisiä urheiluliivejä. Liivien sovittaminen on aika tarkkaa puuhaa ja niiden ostaminen lahjaksi on riskaabelia. Itse sovitin useammat kymmenet, ennen kuin löysin kahdet kauniit ja varmasti hyvän tuntuiset liivit.
t. se Stockmannille miehensä mukaan ottanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikäänkuin yksikään vaimo ei olisi koskaan ostanut miehelleen esimerkiksi lahjakorttia kylpylään johon käytännössä itse haluaa mennä X-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoitus on hemmotella vaimoa, kannattaa varmaan ottaa selvää siitä, mikä on vaimolle hemmottelua. Kittana pitsinauha persvaossa ei välttämättä ole.
Jos vaimosta on kamalaa käyttää välillä sensuelleja alusvaatteita niin mies on valinnut väärän vaimon mikäli haluaisi hemmotella vaimoaan sensuelleilla alusvaatteilla. Niin se vain on.
Onneksi tosielämässä kuitenkin on myös sellaisia naisia jotka käyttävät mielellään sensuelleja alusvaatteita ja nauttivat siitä miten laittavat niiden kanssa miehensä pään pyörälle.
No eihän se mitään hemmottelua ole, jos vaimosta on kamalaa käyttää välillä sensuelleja alusvaatteita. Hemmottelua on sitä, että tehdään sitä, mistä kohde tykkää, ei sitä, mistä itse tykätään. Siitä olemme samaa mieltä, ettei tuollainen pari sovi toisilleen. Kyllä puolisoiden soisi tuntevan toisensa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin alusvaatteiden osto ja sovitus on hemmottelua? Ap hemmottelisi ilmeisesti lähinnä itse itseään 😑
Kyllä minusta olisi! Jos mieheni ehdottaisi ja vieläpä maksaisi, niin lähtisin viivana. Minä halusin valita sellaisia, jotka miellyttävät mieheni silminkin, ei aina niitä käytännöllisiä urheiluliivejä. Liivien sovittaminen on aika tarkkaa puuhaa ja niiden ostaminen lahjaksi on riskaabelia. Itse sovitin useammat kymmenet, ennen kuin löysin kahdet kauniit ja varmasti hyvän tuntuiset liivit.
AVn virallisen linjan mukaan olet satuolento tai vähintäänkin vaimo non grata.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä lahjakortti olisikin ihan huippuidea 😌
Vastauksena parille kyselijälle, hemmottelen vaimoani kyllä muutenkin, esim. olen ostanut kasvohoitaja, hierontoja yms.
Vaimoni on sanonut monta kertaa että haluaisi lisää kivoja alusvaatteita mutta ei oikein raaski ostaa. Siinä mielessä ajattelen tämän hemmotteluna. Toki itsekin pitäisin tästä, en tietenkään sitä kiellä
Ap
Meillä tuo olisi aika tylsää. Tiedän kokoni, tiedän sopivan mallin ja materiaalin, joten ei mitään sovittamista, korkeintaan väristä keskusteltaisiin.
Jos se on hemmottelua, että mies maksaa ostokset, niin kiitos ei. Minulla on omaa rahaa sen verran, etten tarvitse miestä mukaan hankkimaan arjen välttämättömyyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se mitään hemmottelua ole, jos vaimosta on kamalaa käyttää välillä sensue
Taidat olla blondi kun et selvästikään ymmärtänyt edellä kirjoitetusta sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämä sentään, kuka IDI-OOTTI ostaa alusvaatteensa Suomesta ryöstöhinnalla?
Ne piirtää keillä on liitua!
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo olisi aika tylsää. Tiedän kokoni, tiedän sopivan mallin ja materiaalin, joten ei mitään sovittamista, korkeintaan väristä keskusteltaisiin.
Jos se on hemmottelua, että mies maksaa ostokset, niin kiitos ei. Minulla on omaa rahaa sen verran, etten tarvitse miestä mukaan hankkimaan arjen välttämättömyyksiä.
Nyt ei puhuttu arjen mummokalsareista.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei nyt ole provo niin osta lahjakortti kotikaupungin erikoisliikkeeseen ja päästä nainen yksin ostoksille. Nainen tuskin haluaa ostaa sellaisia alusvaatteita, jotka mies haluaisi naisen ostavan eli jotain sensuelleja hepeneitä. Nainen viekin sitten miehen kalsariostoksille Prismaan ja valitsee miehen puolesta miehelle ostettavat Black horsen bokserit, ehkä jopa pitkät kalsarit.
Hö. Minä pidän juurikin hepenistä. Olen lesbo.
Älä puhu kaikkien naisten puolesta.
Meillä tätä tehdää, mies tykkää hirveästi. Sanoisin kuitenkin että on vähän niin ja näin onko se hemmottelua naiselle, vai miehelle kuitenkin. Suosittelisin rakentamaan tähän jotain muutakin: hotelli, dayspa, illallinen, teatteri tai joku muu mikä on varmasti naiselle hemmottelua. Eli alusvaatteet olisivat vain osa kokonaisuutta. Toki tähän vähän liittyy toive seksistä, joten lienee hyvä tuntea rouvansa ettei häntä ala ahdistamaan.
Vaimo ei tykkää käyttää sensuelleja alusvaatteita mutta rakastajatar tykkää joten hankin niitä jälkimmäiselle.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena parille kyselijälle, hemmottelen vaimoani kyllä muutenkin, esim. olen ostanut kasvohoitaja, hierontoja yms.
Vaimoni on sanonut monta kertaa että haluaisi lisää kivoja alusvaatteita mutta ei oikein raaski ostaa. Siinä mielessä ajattelen tämän hemmotteluna. Toki itsekin pitäisin tästä, en tietenkään sitä kiellä
Ap
Mikä vika on lahjakortissa?
Vierailija kirjoitti:
Meillä tätä tehdää, mies tykkää hirveästi. Sanoisin kuitenkin että on vähän niin ja näin onko se hemmottelua naiselle, vai miehelle kuitenkin. Suosittelisin rakentamaan tähän jotain muutakin: hotelli, dayspa, illallinen, teatteri tai joku muu mikä on varmasti naiselle hemmottelua. Eli alusvaatteet olisivat vain osa kokonaisuutta. Toki tähän vähän liittyy toive seksistä, joten lienee hyvä tuntea rouvansa ettei häntä ala ahdistamaan.
Joo onhan se aika hirveää että toivoo vaimolta seksiä, mutta niinkin on joskus käynyt.
.ohis
Vierailija kirjoitti:
Mä kokisin tuon hemmotteluna. Mulle harvoin on ostettu lahjoja ja mun on vaikea löytää sopivia liivejä ja ne on tietenkin kalliita. Mies voisi tulla mukaan, mutta meidän pitäisi mennä ihan liiviliikkeeseen. Hän voisi kertoa suosikkejaan, mutta ostasin silti semmoisia, mistä tykkään itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AVn virallisen linjan mukaan olet satuolento tai vähintäänkin vaimo non grata.
M
Kiitos! :) Yhdistimme tähän alusvaateostoksiin myös hotelliyön Helsingissä, jossa mieheni pääsi tarkistamaan ostosten visuaalisen ilmeen.