Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon vieminen alusvaateostoksille

Vierailija
22.11.2025 |

Hei kaikki,

Olen vähän yli 30-vuotias mies ja haluaisin tehdä vaimolleni jotain erityistä. Hän on aina hankkinut alusvaatteensa itse, mutta nyt haluaisin viedä hänet yhdessä asuostoksille ja maksaa kaiken. Toivoisin että hän kokisi sen hemmotteluna ja kivana yhteisenä kokemuksena.

Tiedän, että alusvaatteet voivat olla monelle henkilökohtainen ja herkkäkin aihe, joten haluaisin tehdä päivästä mahdollisimman miellyttävän vaimolleni. Siksi ajattelin kysyä teiltä naisilta:

Mikä saisi teidät tuntemaan olonne arvostetuksi ja kauniiksi tällaisessa tilanteessa? Entä mikä tuntuisi vaivaannuttavalta tai muuten negatiiviselta?

Kaikki vinkit, kokemukset ja ajatukset ovat tosi tervetulleita. 

Kommentit (333)

Vierailija
101/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsisin pelkkiä mummo kalsareita 300 eurolla. 

Exäni teki näin. Piti liivit ostaa niin kori täyttyi lökäpöksyistä.

No ei ole ihme, että on exä. Sinä siis ostit vaimollesi lahjan, ja suutuit, kun hän käytti sen itselleen mieluisiin asioihin. Jos haluat itsellesi lahjan, älä väitä sitä lahjaksi toiselle. 

Ei mennyt ihan näin. Hän itse toivoi liivejä vanhojen tilalle ja kun menin maksumiehenä kauppaan mukaan niitä varta vasten hänen kanssaan hankkimaan, teki näin. Mikä teitä vaivaa kun kaikki pitää kääntää tämmöseksi?

Itse vastasit ketjuun, jossa puhuttiin naiselle annettavasta lahjasta. Mutta joo, en näe hirveän kamalana tuota naisen toimintaa edelleenkään. Tarvitsi alkkareita ja hyviä liivejä ei löytynyt. Ei aina löydy. Itsellä isot rinnat pienehköllä ympäryksellä, eikä tosiaan kaikista liikkeistä ja merkeistä löydy sopivaa. M-koon pikkareita löytyy kyllä aina. 

Vierailija
102/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että avmammoille on taas tärkeintä ettei miehelle vaan koidu lahjasta mitään kivaa.

Miksi sitten valehtelee hemmottelevansa vaimoa kun hemmottelee itseään? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo olisi ihanaa. Mun mies ei välitä näteistä alusvaatteista, mutta itselle tulee niistä naisellinen olo. Mulla on isot rinnat, ja hyvät liivit on tosi kalliita. Arjessa tarvitsen paljolti sileitä t-paitaliivejä, jotka ei ole niitä seksikkäimpiä. Ei oikein raaski ostaa liivejä vain makuuhuonekäyttöön, vaikka haluisinkin.

Vierailija
104/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies! Lopputuloksena on hyvää mieltä molemmille. Jos oma mieheni haluaisi toimia näin, niin toivoisin, että hän antaa yksityisyyttä sovituksessa. Ei mitään flirttailu, todellakaan! Olet mukana lompakkona. Etukäteen voit tietysti ilmaista toiveesi, ja vaimosi mielellään huomioi ne. Tosin alusasuissa on kyse funktionaalisuudesta, joten mukavuus ennenkaikkea. Sitten menette illalliselle tai lasilliselle ja kotona saat nähdä ostokset.

Muista sensitiivisyys liiviliikkeessä, muut asiakkaat eivät välttämättä pidä, jos satut katselemaan, mitä he valitsevat sovitukseen. 

Ai vähän sama kuin veisi vaimon kultasepänliikkeeseen ja sanoisi, että saat valita minkä tahansa kaulakorun kunhan se on tämä, josta minä pidän?

Vierailija
105/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies! Lopputuloksena on hyvää mieltä molemmille. Jos oma mieheni haluaisi toimia näin, niin toivoisin, että hän antaa yksityisyyttä sovituksessa. Ei mitään flirttailu, todellakaan! Olet mukana lompakkona. Etukäteen voit tietysti ilmaista toiveesi, ja vaimosi mielellään huomioi ne. Tosin alusasuissa on kyse funktionaalisuudesta, joten mukavuus ennenkaikkea. Sitten menette illalliselle tai lasilliselle ja kotona saat nähdä ostokset.

Muista sensitiivisyys liiviliikkeessä, muut asiakkaat eivät välttämättä pidä, jos satut katselemaan, mitä he valitsevat sovitukseen. 

Ai vähän sama kuin veisi vaimon kultasepänliikkeeseen ja sanoisi, että saat valita minkä tahansa kaulakorun kunhan se on tämä, josta minä pidän?

Minulla oli kyllä ajatuksena, että vaimoni saisi valita alusvaatteensa itse

Ap

Vierailija
106/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauttisi yhdessä shoppailusta. Mielummin lahjakortti ja rauhassa itsekseen. Ostoksihan voi sitten esitellä kotona.

Vierailija
107/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo olisi ihanaa. Mun mies ei välitä näteistä alusvaatteista, mutta itselle tulee niistä naisellinen olo. Mulla on isot rinnat, ja hyvät liivit on tosi kalliita. Arjessa tarvitsen paljolti sileitä t-paitaliivejä, jotka ei ole niitä seksikkäimpiä. Ei oikein raaski ostaa liivejä vain makuuhuonekäyttöön, vaikka haluisinkin.

Kiva kuulla että täällä on naisia, jotka pitäisivät tällaisesta. Olen aika varma että vaimoni on samanlainen, ainakin ajatuksen tasolla, mutta silti käytännön toteutus hieman jännittää

Ap

Vierailija
108/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mennään kauppaan, valitsen ne alusvaatteet, mies maksaa, lähdetään pois. Missä kohtaa pitäisi "tuntea olonsa turvalliseksi" tai vastaavaa pjaskaa. Sama se on ostaako alushousuja vai paidan.

Vierailija
109/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa mulla mies joka järjestäisi tällaista...

Vierailija
110/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustuu tositapahtumiin.

Minä 21-25-vuotiaana ollessani ex-mieheni kanssa pukeuduin useinkin kalliisiin, omilla rahoillani ostettuihin alusvaatteisiin. Hän teki vuorotöitä ja välillä valmistelin itseäni monta tuntia ja odotin kauniina häntä. Pidin siitä. Kai minulla oli monia mielenterveydenhäiriöitä siinä kohtaa niinkuin olikin ja ulkonäöllä fleksailu ja siihen keskittyminen olivat pakoreittini todellisuudesta. Kehoani hallitsin. Mieltäni en. 

Tämä entinen kumppani päätyi sitten vielä pettämään minua, työkaverinsa kanssa vielä. Eli eivät kauniit alusvaatteet suhdetta pelastaneet ja aina valmis kaunis tyttö.

Nyt 29-vuotiaana seurustelen itseäni nuoremman miehen kanssa, joka arvostaa minua ilman noita riepuja ylläni. Meinasin kerran ostaa pitkästä aikaa yhden kalliimman setin, sukkanauhaliiveineen, mutta puoliso sanoi että käytä rahasi mielummin vaikka hyvään ruokaan. En haluaisi että hänkään niihin rahojaan tuhlaisi.

Kauniita alusvaatteita on toki monenlaisia. Pääasia että kantajansa pitää niistä. Jos vaimosi tykkää kauniista seteistä, on kaunis ajatus sinulta ostaa hänelle sellainen. Kaikki naiset eivät kuitenkaan pitäisi tuosta. Toisaalta ainoa nainen jonka tarvitsee pitää onkin vaimosi :) Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
111/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä suotta möhli.

Vierailija
112/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla että täällä on naisia, jotka pitäisivät tällaisesta. Olen aika varma että vaimoni on samanlainen, ainakin ajatuksen tasolla, mutta silti käytännön toteutus hieman jännittää

Ap

Siis makuuhuonekäyttöön. Jep, jep. Sinunhan se "lahja" sitten on.

Vierailija
113/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että avmammoille on taas tärkeintä ettei miehelle vaan koidu lahjasta mitään kivaa.

Jos on tarkoitus hemmotella sitä naista, niin miksi  miestä pitäisi ajatella tässä ensin tai ollenkaan?

Vierailija
114/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarkoitus on ostaa alusvaatteita arkikäyttöön, mutta en näe mitään pahaa siinä että niitä samoja alusvaatteita voisi käyttää myös makuuhuoneessa

Ap

Vierailija
115/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kyllä ajatuksena, että vaimoni saisi valita alusvaatteensa itse

Mutta et kykene luottamaan siihen, että se valinta on sellainen, josta sinä olet valmis maksamaan, joten haluat mukaan? Miten usein käytte yhdessä boxeriostoksilla? 

Vierailija
116/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kyllä ajatuk

Minusta on kiva ajatus tarjota vaimolleni uudet alusvaatteet ja haluan kyllä olla mukana niitä hankkimassa. En ole missään kohtaa väittänyt ettenkö itse nauttisi tästä. Ja kuten sanoin aiemmin, hemmottelen vaimoani kyllä muillakin tavoilla

Ap

Vierailija
117/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauttisi yhdessä shoppailusta. Mielummin lahjakortti ja rauhassa itsekseen. Ostoksihan voi sitten esitellä kotona.

Miehen kanssa shoppailusta ei tule koskaan yhtään mitään, koska hän kuvittelee minut aina erilaiseen vaatteeseen kuin itse haluaisin. Jos sitten suostun johonkin miehen toiveeseen, niin vaate yleensä hautautuu jonnekin kaapin perukoille käyttämättömänä. Siksi jos mies haluaa hemmotella minua uusilla alusvaatteilla, niin saan yleensä lahjakortin, jonka sitten tuhlaan ystävättäreni kanssa käydyllä shoppailureissulla 

Vierailija
118/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jos vaimoni haluaisi viedä minut boxeriostoksille, lähtisin totta kai sinne hänen kanssaan 

Ap

Vierailija
119/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarkoitus on ostaa alusvaatteita arkikäyttöön, mutta en näe mitään pahaa siinä että niitä samoja alusvaatteita voisi käyttää my

Tarkoitus on sinun himojesi herättäminen.

Vierailija
120/333 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju. Onneksi on monenlaisia naisia. Kun monivalinnassa ei ole yhtäkään oikeaa vastausta edes kysyttäessä, pysyy jännitys elämässä. Olemme sikoja, se on oikea vastaus kaikkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä