Vaimon vieminen alusvaateostoksille
Hei kaikki,
Olen vähän yli 30-vuotias mies ja haluaisin tehdä vaimolleni jotain erityistä. Hän on aina hankkinut alusvaatteensa itse, mutta nyt haluaisin viedä hänet yhdessä asuostoksille ja maksaa kaiken. Toivoisin että hän kokisi sen hemmotteluna ja kivana yhteisenä kokemuksena.
Tiedän, että alusvaatteet voivat olla monelle henkilökohtainen ja herkkäkin aihe, joten haluaisin tehdä päivästä mahdollisimman miellyttävän vaimolleni. Siksi ajattelin kysyä teiltä naisilta:
Mikä saisi teidät tuntemaan olonne arvostetuksi ja kauniiksi tällaisessa tilanteessa? Entä mikä tuntuisi vaivaannuttavalta tai muuten negatiiviselta?
Kaikki vinkit, kokemukset ja ajatukset ovat tosi tervetulleita.
Kommentit (84)
Nauran räkäisiä nauruja täällä naisten selittelyille.
nimim. vaimoltaan lahjakortin Plantageniin saanut mies
Ei toimisi meillä. Ostan sensuellit alusvaatteeni netistä, koko ja suosikkimallit ovat pysyneet samana vuosia. Ei ole erityisen hemmottelufiilistä lisätä maksutietoihin miehen pankkikorttia. Koen vaatteet myös kulutustavaraksi.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti Plantageniin on kyllä kova :D
Vierailija kirjoitti:
Ei toimisi meillä. Ostan sensuellit alusvaatteeni netistä, koko ja suosikkimallit ovat pysyneet samana vuosia. Ei ole erityisen hemmottelufiilistä lisätä maksutietoihin miehen pankkikorttia. Koen vaatteet myös kulutustavaraksi.
Ammatti on vissiin prostituutio kun sensuellit alusvaatteet ovat kulutustavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti Plantageniin on kyllä kova :D
Todellakin. "Siellä on grillejä ja kaikkee miehistä!" .. ja sitten ostettiin vitu sti istutuksia pihalle. "Ne on yhteistä iloa!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammatti on vissiin prostituutio kun sensuellit alusvaatteet ovat kulutustavaraa.
Mikäs neitsytpoika siellä itkee. Vaatteet ovat päivittäin käytössä, alusvaatteet vaihdetaan päivittäin. Kuluvat pesussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs neitsytpoika siellä itkee. Vaatteet ovat päivittäin käytössä, alusvaatteet vaihdetaan päivittäin. Kuluvat pesussa.
Puhuttiin sensuelleista alusvaatteista, ei sun arkisloggyistä
Vierailija kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo olisi aika tylsää. Tiedän kokoni, tiedän sopivan mallin ja materiaalin, joten ei mitään sovittamista, korkeintaan väristä keskusteltaisiin.
Jos se on hemmottelua, että mies maksaa ostokset, niin kiitos ei. Minulla on omaa rahaa sen verran, etten tarvitse miestä mukaan hankkimaan arjen välttämättömyyksiä.
Nyt ei puhuttu arjen mummokalsareista.
Mikä saa sinut olettamaan, että arkiset alusvaatteeni ovat tylsiä ja mallisto mummokalsareista? Jos maksaa pitsipöksyistä 120 e, niiden pitää tuntua hyvältä päällä eikä ainoastaan riisuttuina. Edelleen olen sitä mieltä, että kun tietää kokonsa, tietää sopivan mallin ja parhaan materiaalin, niin on turha sovitella pienessä pukukopissa, kun parhaan lopputuloksen saa ilman yleisöä pienessä alusvaateliikkeessä, jossa myyjä osaa asiakaspalvelun eikä miestä tarvita arvostelijaksi. Ei hän niitä pitsiliivejä itse käytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään rönttävaatteita. En hilloa niitä nättejä kaapinperukoilla ja ota käyttöön vain hotelliöinä illallisen jälkeen, ei se sen kummempaa ole.
Naiset pitävät mummokalsareista ja laamapaidoista, rasvaisesta kynitystä tukasta ja lihavuudesta. Tämä tulee esiin parisuhteen edetessä.
Miehelle laittaudutaan suhteen alkuvaiheessa ja seksiäkin on, kunnes kaikki päättyy. Enter the Justiina!
Turha yrittää whataboutismia tyyliin mutq miehetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo olisi aika tylsää. Tiedän kokoni, tiedän sopivan mallin ja materiaalin, joten ei mitään sovittamista, korkeintaan väristä keskusteltaisiin.
Jos se on hemmottelua, että mies maksaa ostokset, niin kiitos ei. Minulla on omaa rahaa sen verran, etten tarvitse miestä mukaan hankkimaan arjen välttämättömyyksiä.
Nyt ei puhuttu arjen mummokalsareista.
Mikä saa sinut olettamaan, että arkiset alusvaatteeni ovat tylsiä ja mallisto mummokalsareista? Jos maksaa pitsipöksyistä 120 e, niiden pitää tuntua hyvältä päällä eikä ainoastaan riisuttuina. Edelleen olen sitä mieltä, että kun tietää kokonsa, tietää sopivan mallin ja parhaan materiaalin, niin on turha sovitella pienessä pukukopissa, kun parhaan lopputuloksen saa ilman yleisöä pienessä alusvaateliikkeessä, jossa myyjä osaa a
Koska ne on ja koska höpiset vain pöksyistä ja liiveistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vastaa ehkä kysymykseesi, mutta minä vein mieheni mukanani alusvaateostoksille Stockmannille. Kuvittelin, että mieheni voisi toimia makutuomarina ja valitsisimme yhdessä minulle kauniita rintaliivejä ja alushousuja. Valikoima oli valtava ja toinen toistaan ihanampia vaatekappaleita oli tarjolla. Mutta eihän mieheni voinut tulla lähellekään sovituskoppeja, että olisin voinut näyttää niitä hänelle. Joten minä ähräsin hikisenä varmasti tunnin yksinäni kopissa sovittelemassa liivejä ja mieheni näpytti puhelinta odotuspaikan virkaa toimittavassa tuolissa sovituskoppien ulkopuolisessa tilassa. Ja sivuhuomautuksena yksikään myyjä ei missään vaiheessa kysellyt edes tarviiko apua. Sokoksessa olikin sitten jo parempi palvelu ja ostin sieltä liivini ja alushousuni.
Joten kannattaa valita paikka huolella, ehkä jkn pienempi liike jossa saa palvelua halutessaan.
Se tila oli sellainen, ettei sinne sovituskoppiin tilaan/käytävälle voinut mies tulla. Eli siellä oli koppeja vieritysten ja vastapäätä toisiaan. Todennäköisesti vartija olisi tullut poistamaan hänet sieltä. 😄 Mutta siinä ennen sovituskoppitilaa oli pieni pöytäryhmä parilla tuolilla jossa pystyi odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään rönttävaatteita. En hilloa niitä nättejä kaapinperukoilla ja ota käyttöön vain hotelliöinä illallisen jälkeen, ei se sen kummempaa ole.
Eli sulla ei ole mitään hienoa hienoihin hetkiin. Check.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ei mulla ole kuin pitsisiä alusvaatteita eri väreissä. Ehkei ne sitten ole tarpeeksi sensuelleja sun makuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ei mulla ole kuin pitsisiä alusvaatteita eri väreissä. Ehkei ne sitten ole tarpeeksi sensuelleja sun makuun.
No ei todellakaan ole, en edes pidä pitsiä mitenkään sensuellina.
Ajatuksena todella kaunis mutta käytännössä se sovittaminen ei ole mitään hemmottelua eikä kivaa. Eikä siellä ole välttämättä miehelle mitään katseltavaa.
Alusvaatteita, ainakaan rintaliivejä ei osteta niin, että katsotaan, että nuo näyttävät kivalle, vaan lähinnä kuvaillaan myyjälle mitä halutaan ja tämä sitten etsii mistä löytyy sopiva koko. Ja sitten niitä sovitellaan eri mallisia ja värisiä kymmeniä, kunnes löytyy hyvät.
Jos lahjakortti tuntuu tympeälle, niin ehkä voisit viedä vaimosi sopivaan liikkeeseen ja antaa hänelle siellä shoppailurauhan. Sitten palaat maksamaan löydöt. Ehkä voit antaa kriteerit etukäteen esimerkiksi, että kyseessä pitää olla setti. Ja tietysti, jos on jokin budjetti. Itselläni meni viimeksi kaksien liivien ostoon melkein 250 €. Ei ole mitään halpaa lystiä. Enkä edes raaskinut ostaa alushousuja.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät mummokalsareista ja laamapaidoista, rasvaisesta kynitystä tukasta ja lihavuudesta. Tämä tulee esiin parisuhteen edetessä.
Miehelle laittaudutaan suhteen alkuvaiheessa ja seksiäkin on, kunnes kaikki päättyy. Enter the Justiina!
Turha yrittää whataboutismia tyyliin mutq miehetkin.
Tuo kertoo vain sun suhteittesi laadusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole mitään rönttävaatteita. En hilloa niitä nättejä kaapinperukoilla ja ota käyttöön vain hotelliöinä
Eli sulla ei ole mitään hienoa hienoihin hetkiin. Check.
Mulla on miehenä eräjorma. Ne hienot hetket eivät liity mitenkään mihinkään vaatteisiin, nämä ovat ihan omaksi ilokseni. Näkisit nämä päällimmäiset. 😁
Oli alustavana ajatuksena, että tähän liittyisi myös illallinen ja hotelliyö, mutta vähän tuo mietityttää, että tuntuisiko se liian painostavalta.
Siksi mietin että tämän voisi kuitenkin toteuttaa eri kerralla kuin hotelliyön
Ap