Intissä tuvasta tupaan kiersi vihko - Siellä luki Saarasta jotain järkyttävää: "En poistanut sivua"
"Olisi pitänyt kertoa"
Seksuaalissävytteisiä kommentteja, vihko kiertämässä ja tappouhkauksia. Tällaista oli Outin ja Saaran arki Puolustusvoimissa. Naisten rehelliset inttikokemukset pysäyttävät. Ryhmänjohtajaksi edennyt Outi katuu itse vain yhtä asiaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/028a803b-20ee-4f09-b6b3-0437afe3f223
Siis, aivan kamalaa lukea tällaista. Eletäänkö me tosiaan vuotta v2025? Tuntuu siltä että naisten oikeudet ovat heikentyneet vuosi vuodelta.
Kommentit (257)
Jos naiset kävis armeijan samoissa määrin ku miehetki nii ne ei ärsyttäis miehiä niin paljon.
Mua vitutti ihan suunnattomasti tarpoa jossaki suonsilmässä 3 telamiinaa, raskas kertasinko ja 2 kevyttä kertasinkoa tietäen et jos mä oisin nainen mun ei tarvis tehä tätä.
Vierailija kirjoitti:
Kun isäni aikoinaan oli armeijassa (hän pärjäsi hyvin ja oli sotilaspoliisi) niin hänen yhtä tuttuaan kohdeltiin tosi huonosti. Tämä oli B mies ja hänellä jaloissa vamma syntymästä saakka ja ei kestänyt kovaa liikuntaa. Halusi silti armeijaan, mutta ikävästi kohdeltiin. Esim oli hyvä hyvä nukkumaan niin kannettiin sängyn kera pihalle ja heitettiin lumeen tai kaadettiin kylmää vettä päälle tms.
No oli sit tyhmä, kun sinne halusi. Oma syy, et kiusattiin. Tyhmä mikä tyhmä. Onneks isäs oli kova jätkä. Sotilaan paras piirre on se, että osaa kiusata ja sortaa muita. Se se on miehistä puuhaa. Ugh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun isäni aikoinaan oli armeijassa (hän pärjäsi hyvin ja oli sotilaspoliisi) niin hänen yhtä tuttuaan kohdeltiin tosi huonosti. Tämä oli B mies ja hänellä jaloissa vamma syntymästä saakka ja ei kestänyt kovaa liikuntaa. Halusi silti armeijaan, mutta ikävästi kohdeltiin. Esim oli hyvä hyvä nukkumaan niin kannettiin sängyn kera pihalle ja heitettiin lumeen tai kaadettiin kylmää vettä päälle tms.
No oli sit tyhmä, kun sinne halusi. Oma syy, et kiusattiin. Tyhmä mikä tyhmä. Onneks isäs oli kova jätkä. Sotilaan paras piirre on se, että osaa kiusata ja sortaa muita. Se se on miehistä puuhaa. Ugh!
Sotilaan tehtävä on tappaa ä.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset kävis armeijan samoissa määrin ku miehetki nii ne ei ärsyttäis miehiä niin paljon.
Mua vitutti ihan suunnattomasti tarpoa jossaki suonsilmässä 3 telamiinaa, raskas kertasinko ja 2 kevyttä kertasinkoa tietäen et jos mä oisin nainen mun ei tarvis tehä tätä.
No ei niitä naisia sinne kiusaamalla saada. Eikä naiset ole asevelvollisuutta säätäneet!
Kuinka monta kertaa palstallakin on ollut huutoa aiheesta "naiset inttiin"? Ja sitten kun on näitä inttiin menneitä, niin minkälaisen kohtelun saavat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menette armeijaan jos ette kestä että se on nimenomaan armeija? Ei se ole mikään kiva pikku harrastelukerho? Siellä koulutetaan puolustamaan maata mikä käytännössä tarkoitetaan että jokainen peruskoulutuskaudella opetetaan tappamaan.
Miten tuollainen joukko sitten pärjää oikeassa sodassa jos joukkueen jäsenistäkään ei välitä yhtään ja käännytään toisiaan vastaan, kun eikö armeijassa olisi tarkoitus tulla toimeen omiensa kanssa. Typerää touhua on sotia omiaan vastaan. Näin jos armeijaan menee niin ottaisivat nämä tyypit sitten sen tosissaan ja jäisivät asiattomuudet pois.
Yksi iso syy suomalaisten pärjäämiseen edellisessä sodassa oli se, että VÄLITETTIIN toisista. Jopa niin paljon, että näkivät todella vaivaa saadakseen kuolleet omiin multiin. Eli kaatuneita edes ei jätetty. Tämä analyysi on ulkomaita myöten todettu.
Ilmeisesti nykymiehet eivät tätä enää kannata. Tärkeintä on muiden alaspainaminen. Ainakin tämän palstan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei niitä naisia sinne kiusaamalla saada. Eikä naiset ole asevelvollisuutta säätäneet!
Joku sen asevelvollisuuden on säätäny koskemaan vaan miehiä. Minä en oo ainakaan ollu siinä mukana, ja multa ei oo kysyny kukaan onko tää hyvä systeeminet naiset kekkuloi täällä pääministereinä ja presidentteinä helpommilla velvollisuuksilla.
"Voi jeesus. Huomaa ettet ole käynyt armeijaa mutta olet valmis "tietämään" mitä siellä tapahtuu kun joku uniikki lumihiutale kävi tyttönä intin ja ei kestänyt kun sai esimiehenä suorittamastaan rääkymisestä vähän palautetta"
Ihan itse tässä keskustelussa olet puolustellut kusipäistä toimintaa. Käsitys perustuu ihan siihen, ei jonkun "tytön" kokemuksiin.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta kertaa palstallakin on ollut huutoa aiheesta "naiset inttiin"? Ja sitten kun on näitä inttiin menneitä, niin minkälaisen kohtelun saavat!
Ne liittyy toisiinsa. Naisethan haluaa siellä armeijassa siisteihin sisähommiin niinku laivasto tai lääkintä. Ja miehet saa tehä ne raskaat paskahommat.
Vuosittain asepalveluksen suorittavista 3% on naisia. Tuo kolme prosenttia sekoittaa enemmän miesten asepalvelusta tai sotimista kuin mitä siitä on hyötyä. Siksi ei naisia asepalvelukseen tai sotaan miesten sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin usein nämä lehtiin näistä sikalistoista valittavat naiset ovat niitä jotka ovat naissukupuolensa vuoksi päässeet alikersanteiksi ja huutavat ja kyykyttävät alaisiaan.
Sinulla siis tilastoa asiasta? Faktat pöytään. Ethän ilman sellaisia tuollaista väittäis, ethän?
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisen kohtelun kuin miehetkin siellä saavat. Prinsessoinako pitäisi niitä siellä kohdella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi menette armeijaan jos ette kestä että se on nimenomaan armeija? Ei se ole mikään kiva pikku harrastelukerho? Siellä koulutetaan puolustamaan maata mikä käytännössä tarkoitetaan että jokainen peruskoulutuskaudella opetetaan tappamaan.
Miten tuollainen joukko sitten pärjää oikeassa sodassa jos joukkueen jäsenistäkään ei välitä yhtään ja käännytään toisiaan vastaan, kun eikö armeijassa olisi tarkoitus tulla toimeen omiensa kanssa. Typerää touhua on sotia omiaan vastaan. Näin jos armeijaan menee niin ottaisivat nämä tyypit sitten sen tosissaan ja jäisivät asiattomuudet pois.
Yksi iso syy suomalaisten pärjäämiseen edellisessä sodassa oli se, että VÄLITETTIIN toisista. Jopa niin paljon, että näkivät todella vaivaa saadakseen kuolleet omiin multiin. Eli kaatuneita edes ei jätet
Naisilla ei ollu täysiä oikeuksia 1939-45 eikä meillä ollu ollu naisia presodentteinä eikä pääministereinä nii ne ei vituttanu varmaan sillosia miehiä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä 2006 kiersi tuvassa paskavihko mihin jokainen kirjoitti arvostelun kompanjan alikersanteista. Pari naista oli alikessuna ja näillä maine hutsuina joita kokelaat pani viikonloppuisin.
No juu ihan varmasti olivat kokelaiden patjoina. Todella uskottavaa. Voi luoja, kuin typeriä olitte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne liittyy toisiinsa. Naisethan haluaa siellä armeijassa siisteihin sisähommiin niinku laivasto tai lääkintä. Ja miehet saa tehä ne raskaat paskahommat.
Mistä sinä sen tiedät? Eipä se lottien työ silloin aikanaan mitään siistiä sisähommaa ollut. Olisiko sinusta pesemään ruumiita? Olisiko sinusta arkuttamaan ruhjoutuneita ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samanlaisen kohtelun kuin miehetkin siellä saavat. Prinsessoinako pitäisi niitä siellä kohdella?
Huoritellaanko miehiä? Jos, niin kuinka paljon?
Vierailija kirjoitti:
Poika kantoi kaverinkin täyspakkauksen metsämarssilla, kun tää kaveri ei ite jaksanut. Ei ollut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoritellaanko miehiä? Jos, niin kuinka paljon?
Luuletko sinä raukka että huorittelu on ainoa haukkumismuoto?
Miten nämä liittyvät toisiinsa? Pitääkö siis kyetä tappamaan se tupakaveri, ja se on helpompaa, jos sitä tupakaveria vihaa?