Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päiväkodissa valitetaan aina ajan puutetta

Vierailija
20.11.2025 |

Siis joka kerta kun käyn siellä valitetaan ettei ole aikaa siihen/tähän/tuohon ja valitetaan kiirettä. Lapsella on myös erityistarpeita ja ei siis ole vakavasti vammainen, mutta siihenkään ei ollut aikaa paneutua ennen ohjaajan käyntiä ja ohjaajan käynnin jälkeenkin minun tulisi ottaa vapaata sekä näyttää päiväkodilla miten lasta kuuluisi hoitaa hänen erityishaasteensa kanssa. 

Lapsi on myös ollut jo kahdesti kipeä kahden viikon aikana ja kumpikin virus oli todennäköisesti päiväkodin peruja. Itse en vienyt edellisen viruksen kourissa lasta liian aikaisin takaisin päiväkotiin ja jouduin siksi ongelmiin terveydenhuollon kanssa kun lasta pidettiin päivähoitokelpoisena jo (minun olisi pitänyt etukäteen tietää milloin hän tervehtyy). 

Minulla ei ole koskaan ollut näin ahdistunutta oloa kuin mitä tällä hetkellä on lapsen päivähoidon, lapsen hoidon, työpaikan ja kaiken suhteen. Mietin jo, että oliko perhe-elämässä mitään järkeä ja mitä oikein edes odotin? Etten saa haukkuja tai valitusta jatkuvasti?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla