Intissä tuvasta tupaan kiersi vihko - Siellä luki Saarasta jotain järkyttävää: "En poistanut sivua"
"Olisi pitänyt kertoa"
Seksuaalissävytteisiä kommentteja, vihko kiertämässä ja tappouhkauksia. Tällaista oli Outin ja Saaran arki Puolustusvoimissa. Naisten rehelliset inttikokemukset pysäyttävät. Ryhmänjohtajaksi edennyt Outi katuu itse vain yhtä asiaa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/028a803b-20ee-4f09-b6b3-0437afe3f223
Siis, aivan kamalaa lukea tällaista. Eletäänkö me tosiaan vuotta v2025? Tuntuu siltä että naisten oikeudet ovat heikentyneet vuosi vuodelta.
Kommentit (257)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet menee inttiin liian nuorena. Näin totesi intin käynyt poikani. Porukassa vielä pöljyys tiivistyy.
Ei mene. Sota ei vanhoja ukkoja kaipaa vaan se on nuorten miesten hommaa.
Eipä kukaan sanonutkaan että sinne pitäisi mennä vanhana ukkona. 25 voisi olla hyvä ikä.
Ei rintamallekaan lähetetty ensimmäisinä niitä jotka oli juuri suorittamassa asevelvollisuutta vaan muutaman vuoden vanhempia.
Vierailija kirjoitti:
Joku tupapillu meni lehteen inisee🤔
Naisen paikka on keittiössä 🤭
Ei mulla muuta 😁
Niin, olen kätevä sekä intissä että keittiössä, mites sulla?
Kohta taas HS kirjoittaa raportin, jossa Usva ja Aamu kokivat varushenkilöpalveluksensa ahdistavana kun joutuivat keskenkasvuisten räkänokkien kanssa yöpymään samoissa tiloissa. Varuskunnassa ei ollut turvallista vaan oli tyydyttävä karuun kasarmimajoitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset kävis armeijan samoissa määrin ku miehetki nii ne ei ärsyttäis miehiä niin paljon.
Mua vitutti ihan suunnattomasti tarpoa jossaki suonsilmässä 3 telamiinaa, raskas kertasinko ja 2 kevyttä kertasinkoa tietäen et jos mä oisin nainen mun ei tarvis tehä tätä.
Yhyy yhyy
Käskettiinkö sitä laihduttamaan vai mikä järkytti.
Vierailija kirjoitti:
Joku tupapillu meni lehteen inisee🤔
Naisen paikka on keittiössä 🤭
Ei mulla muuta 😁
Sinun paikkasi on haudassa
Ei mulla muuta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet menee inttiin liian nuorena. Näin totesi intin käynyt poikani. Porukassa vielä pöljyys tiivistyy.
Ei mene. Sota ei vanhoja ukkoja kaipaa vaan se on nuorten miesten hommaa.
Eipä kukaan sanonutkaan että sinne pitäisi mennä vanhana ukkona. 25 voisi olla hyvä ikä.
Ei rintamallekaan lähetetty ensimmäisinä niitä jotka oli juuri suorittamassa asevelvollisuutta vaan muutaman vuoden vanhempia.
nyt sulla on väärää tietoo. 1925 syntyneet oli kyllä kesän 1944 pahimmissa mähinöissä.
Mistähän vitusta te keskustelette 9 sivua kun juttua ei pääse edes lukemaan?! Mitä siellä intissä oli edes tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Pojat on tuossa iässä aivan pikkupoikia, nuo tytöthän seurusteleekin varmaan jotain 28-35v kanssa.
Lisäksi pojat ovat tuolla pakotetusti ja moni laittaa homman pelleilyksi, ihan kuten koulunkin.
Tytöistä tuonne menee vain motivoituneimmat vapaaehtoiset, he ovat jo lähtökohtaisesti täysin eri alltopituudella.
Miksi nainen menee sinne, jos siellä on tällaista, mennään varta vasten että saadaan aihetta valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Mistähän vitusta te keskustelette 9 sivua kun juttua ei pääse edes lukemaan?! Mitä siellä intissä oli edes tapahtunut?
Saara herutti puoli komppanjaa ja inceli alkoi valittamaan kun juuri hän ei saanut.
Vierailija kirjoitti:
Tää on valitettavaa todellisuutta jopa ammattiarmeijoissa. USA:n asevoimissa naissotilaat ovat suuremmassa väkivallan vaarassa omien palvelustoverien, kuin vihollisen suunnalta. Näin jopa ihan sotaoloissakin. Seksuaalirikostilastot on siellä aivan karmeat.
Meille kouluttaja sanoi armeijassa "sotilas ei halaa ja pussaa vaan repii ja raisgaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miehethän eivät yleensä puutu näihin pahimpien miesten käytökseen, vaikka selän takana paheksuvatkin. Suurin osa miehistä on sellaisia hiljaisia hyväksyjiä.
Puuttuisitko itse, jos vaarana on saada turpaan?
Myönnät siis olevasi munaton vässykkä?
Naiset eivät kuulu rintamalle. Eivät naiset ole urheilussakaan samoissa sarjoissa kuin miehet. Armeijassa naiset pitäisi sijottaa erikoistehtäviin, jotka ovat sodassa rintaman takana. Myös varuspalvelusaika voisi olla omissa joukoissa, jolloin loppuisi tämän kaltainen kiusanteko. On selvää, että pakosta armeijassa olevien miesten on vaikea sietää tyttöjä, jotka tulevat rehvastelemaan sotaisuudellaan ja sotakunnollaan.
Maahan muutto tuhoaa naisten oikeudet vähitellen kokonaan.
Se siitä, että armeija tekisi pojista miehiä. Täyttä propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää ja väärin.
Toki armeijan tasa-arvokeskustelussa ei pidä unohtaa sitä olennaisinta asiaa...miehille se on pakollinen...
Ei ole pakollinen. Voi ihan vapaasti valita siviilipalveluksen, tai kieltäytyä kokonaan ja istua vuoden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirmu yllätys, että suo.alaiset miehet haukkuvat, huoritteöevat ja puhuvat naisista ala-arvoisesti- ei ole. Suomi on Euroopan väkivaltaisin maa naisille.
Minulle ei ollut yllätys, sillä noinhantäällä miehet puhuvat naisista kaikkialla. Urheiluporukoissa, työporukoissa jne jne. Naiset on pillureikiö-myls sitten ne heidän vaimonsa, tyttärensä, äitinsä ja siskonsa....
Kumma juttu, miten sellaiset miehet kumminkin saavat vaimon väkivaltaisuudestaan ja ala-arvoisesta käytöksestään huolimatta.
So?