Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalta kohdaltani voin sanoa, että on mennyt. Parisuhde ottaa aina enemmän kuin antaa. Jos työpaikalla kuuntelee naisten juttuja, kaikki tuntuvat haaveilevan vain niistä päivistä, kun mies ei ole kotona.
Enkä usko, että monikaan mies varta vasten mitään kotiorjaa etsii. Jotenkin se tilanne kuitenkin aina ajautuu siihen, että nainen tekee omien töiden lisäksi myös kotityöt ja tukee miestään, joka sohvalla potee rankkaa työviikkoaan. Kulut jaetaan puoliksi, mikä on tietenkin reilua, mutta toisaalta nainen häviää tässä rahallisesti, koska mies syö päivässä jääkaapin tyhjäksi.
Työssä olen myös tehnyt saman havainnon. Monen miehen työpanos on olematon verrattuna naisiin. Ja varmaan nämäkin miehet kipuavat työpäivän jälkeen sohvalle valittamaan, miten rankkaa oli ja heidän naisensa rientävät taas passaamaan.
Hmmm..?? Kulujen jakamin
Tuossa ratkaisu on se, että naisihminen on hyvä ja ansaitsee enemmän rahaa. Mikä estää? Ei ne rahat itsestään sille miehellekään tule.
En ymmärrä mikä siinä on aina niin vaikeaa. Oma vastuu, haloo!
Vierailija kirjoitti:
Muodista?
Kyllä näidenkin asioiden osalta voidaan puhua mtös muotivirtauksista. Pitkään menestyneen naisen (ja miehen) mittari on ollut avioliitto ja perhe, mutta nyt ainakin naisten osalta näkee kaiken aikaa juttua, miten ne menestyneimmät eivät ole välttämättä suhteessa ollenkaan. Parisuhdehan ihan tutkitusti heikentää naisen hyvinvointia ja elinajanodotetta, kun miehillä se nostaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Naissukupuolella on helppoa pääsee neitsyydestä eroon jo varhaisteiniiässä ja seksiä saa mielinmäärin aina vanhuuteen saakka. Parisuhteiden saantikin on yhtä helppoa kuin sukkien vaihto
Orgasmittomasta seksistä, jota naisille on mielinmäärin saatavilla, on naisille pelkkiä harmia. Aina kun heteronainen alkaa parisuhteeseen, saa heteromieskin parisuhteen.
Komeita, menestyviä, pitkiä, dominoivia ja jykeväleukaisia alfamiehiä ei nyt vaan riitä kaikille naisille - varsinkin jos monogaminen suhde on tavoitteena.
Naiset tekivät maailman sellaiseksi että vain komeimmat miehet kelpuutetaan, nauttikaa nyt siitä.
Kaikkia ei seksi kiinnosta. Nykyään monilla naisilla on muuta. Mielialalääkkeet, vaativa työ jne... Ei siihen miehiä kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodista?
Kyllä näidenkin asioiden osalta voidaan puhua mtös muotivirtauksista. Pitkään menestyneen naisen (ja miehen) mittari on ollut avioliitto ja perhe, mutta nyt ainakin naisten osalta näkee kaiken aikaa juttua, miten ne menestyneimmät eivät ole välttämättä suhteessa ollenkaan. Parisuhdehan ihan tutkitusti heikentää naisen hyvinvointia ja elinajanodotetta, kun miehillä se nostaa niitä.
Elinajanodotetta on perustelu mun mielestä uskottavasti. Kun jäät pitkästä suhteesta leskeksi elämänhalu häviää.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 40v sinkkunainen, ja sinkuksi varmaan jäänkin. En ole yhtään vakuuttunut että miehen ottaminen elämääni parantaisi sitä, tai toisi lisää onnellisuutta. Aiemmat parisuhteet ovat kaikki kariutuneet, yhteiselo vaan oli aika karikkoista.
Minua ei pelota ajatus siitä että eläisin loppuelämäni sinkkuna. Mutta se minun on myönnettävä, että se että jäin lapsettomaksi, sattuu aivan uskomattoman paljon. "Tyhjän sylin syndrooma" on henkisesti kivuliaimpia kokemuksia mitä olen koskaan kokenut, ja se tulee seuraamaan minua loppuelämäni.
Kuulostaa tutulta. En vaihtaisi sinkkuelämääni miehen kanssa elämiseen enää koskaan. Been there, done that.
Mutta tuo lapsiasia on kyllä tosi vaikea: joka kerta kun joku ystäväni tulee raskaaksi tai saa lapsen, menen todella huonoon kuntoon henkisesti. Se repii joka kerta haavat auki sielusta.
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset haluavat parisuhteen, mutta tietävät, että sinkkuus on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde ja ovat tarkkoja siitä kenet kelpuuttavat parisuhteeseen.
Minä tapasin naisen joka on puolet enemmän kuin minä itse. Joudun mielessäni miettimään että mitä ihmettä näkee minussa ja kysymään sitä suoraankin. En edes uskalla miettiä meidän taloudellista eroa. Esitteli autoaan johon minulla ei olisi koskaan varaa. Vastasi vain, sinä olet komea ja ihana, lämmin sydän. M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodista?
Elinajanodotetta on perustelu mun mielestä uskottavasti. Kun jäät pitkästä suhteesta leskeksi elämänhalu häviää.
Suhteessa olevat naiset kuolevat useammin väkivaltaisesti, koska tekijä on käytännössä aina joko nykyinen mies tai tuore eksä.
Naiset ovat nykyisin koulutusputkessa yli 30v ikäiseksi, moni on siinä vaiheessa yh-nainen ja/tai rumapainoinen. Miehet eivät sellaisia naisia halua vaimokseen. Vaihdevuosivaivat alkavat 40-49v iässä, joka rajoittaa parisuhteen mielekästä kestoaikaa, senkin takia vakituinen suhde ei ole miehelle mielekäs vanhan ylijäämänaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä päädyin parisuhteeseen vasta kun löysin feministimiehen
On helppoa, kun jaetaan samat arvot
feministimies on hyvä näyttelijä. pillua saadakseen se osaa valehdella mt-ongelmaiselle naiselle asioita, joita nainen haluaa kuulla.
Vierailija kirjoitti:
Komeita, menestyviä, pitkiä, dominoivia ja jykeväleukaisia alfamiehiä ei nyt vaan riitä kaikille naisille - varsinkin jos monogaminen suhde on tavoitteena.
Naiset tekivät maailman sellaiseksi että vain komeimmat miehet kelpuutetaan, nauttikaa nyt siitä.
Minä nautinkin. Yksinolo on sen verran hyvää, etten siitä lähde ellei ole jotain todella astraalitason rakkaussuhdetta tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodista?
Suhteessa olevat naiset kuolevat useammin väkivaltaisesti, koska tekijä on käytännössä aina joko nykyinen mies tai tuore eksä.
Höpö höpö. Väkivaltainen kuolema on Suomessa äärimmäisen harvinainen
Vierailija kirjoitti:
miksi kukaan mies olisi miehiä vihaava feministi?
onko se mies joku trans vai onko se kateellinen muille miehille, kun muut miehet ovat saaneet täysjärkisen naisen ja se itse on joutunut tyytymään miehiä vihaavaan feministiin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat nykyisin koulutusputkessa yli 30v ikäiseksi, moni on siinä vaiheessa yh-nainen ja/tai rumapainoinen. Miehet eivät sellaisia naisia halua vaimokseen. Vaihdevuosivaivat alkavat 40-49v iässä, joka rajoittaa parisuhteen mielekästä kestoaikaa, senkin takia vakituinen suhde ei ole miehelle mielekäs vanhan ylijäämänaisen kanssa.
Luulet ilmeisesti, että vaihdevuodet estää seksin...? 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muodista?
naiset suosivat jännämiehiä, joten ei tuo mikään yllätys ole
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla parisuhdetta haluava nainen mitään teekään, vaan sillä uskollisella, luotettavalla, rakastavalla miehellä, joka kantaisi oman osansa hommasta. Niistä on huutava pula!
Vierailija kirjoitti:
Mä tein lapset, heitin miehen pihalle ja elän nyt ilman minkäänlaista kiinnostusta parisuhteeseen. Rakkautta on elämässä muutenkin, seksi ei kiinnosta ja vapaus on ihana asia perhe-elämän jälkeen. En viitsi enää kokata, siivota, pyykätä ja järjestellä aikatauluja muille kuin itselleni. Se aika meni jo, vaikka ihanaa tavallaan olikin. Pienet lapset saavat kestämään parisuhteen huonojakin puolia. Enää ei ole tarvetta.
Onneksi olkoon, olet naissukupuolen aatelia. Melkoinen menetys miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
feministimies on hyvä näyttelijä. pillua saadakseen se osaa valehdella mt-ongelmaiselle naiselle asioita, joita nainen haluaa kuulla.
Eli mielestäsi, jos mies näkee naisen ihmisenä ja arvokkaana, hän valehtelee?
Eli oikeat miehet vihaavat naisia eivätkä näe näillä mitään ihmisarvoa?
Ja näiden miesten kanssa oletat "täysijärkisten" naisten pariutuvan?
Hmm, jokin ei nyt täsmää.
Ihan hyvin naiset tulee toimeen omalla palkallaan, miehillä on paljon enemmän maksuhäiriöitä ja yksinäiset miehet suurin toimeentulotuen saajaryhmä.