Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?

Vierailija
16.11.2025 |

Jotenkin tällainen kuva tulee. 

Kommentit (700)

Vierailija
201/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne sellaista tarvitse kun on fuckbuddyt, FWB:t ja sugar daddyt suhteen korvikkeena. Enkä sinällään ihmettele.

Vierailija
202/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomi-neitojen tarvitse elää parisuhteessa eikä tehdä lapsia, jotka saisivat kasvaa ydinperheessä. Kehitysmaista saadaan suomalaismiehille vaimoja, joilla on perinteisemmät arvot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä homma et samassa linjassa kun naiset alkaneet vihata parisuhteita. Samassa suhteessa naisten mielenterveys ongelmien määrät on nousseet.

Itsekeskeinen mies ei osaa pienessä mielessään kuvitella, että naisilla voisi olla muita ongelmia kuin miehen puute.

Menneillä vuosikymmenillä naiset vetivät huumeita kestääkseen "perhe-elämää". Mother's little helper.

Vierailija
204/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä ei ole vain ja ainoastaan mukavaa on mennyt niin miesten kuin naistenkin keskuudessa "muodista".

Vierailija
205/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ollut onnellinen niissä parisuhteissa joissa olen aiemmin ollut (pois lukien se ekojen kuukausien huuma), enkä mä toisaalta ole onnellinen yksinkään 😃

Parisuhteissa ollessani koin vähemmän yksinäisyyttä kuin sinkkuna, mutta muilta osin en sitten voinut hyvin. Niissä suhteissa oli paljon ongelmia, esim pettämistä, taloudellista hyväksikäyttöä ja minun itsestäänselvyytenä pitämistä. 

Minä taas koen sinkkuna vähemmän yksinäisyyttä kuin parisuhteessa.

On eri asia suunnitella viettävänsä iltaa yksin, kuin että se vaihtuisi yksinäiseksi illaksi, koska toiselle tulikin jotain parempaa menoa. 

Ja jos haluan seuraa, niin mieluummin sovin lähteväni kaverin kanssa johonkin/ kutsun kylään ja parannetaan yhdessä maailmaa.

Ei pettymyksiä, eikä pahaa mieltä.

Vierailija
206/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Suomi-neitojen tarvitse elää parisuhteessa eikä tehdä lapsia, jotka saisivat kasvaa ydinperheessä. Kehitysmaista saadaan suomalaismiehille vaimoja, joilla on perinteisemmät arvot.

Ei naiset ole kauppatavaraa. Toki olet vapaa itse löytämään vaimon kehitysmaista.

Vierailija
207/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset ole kauppatavaraa. Toki olet vapaa itse löytämään vaimon kehitysmaista.

Miesten solidaarisuus toisilleen on nolla. Mieluummin vievät toisen maan miehiltä vaimot kuin muuttuvat tasa-arvoisiksi ja haluttaviksi kumppaneiksi suomalaisille naisille. 

Vierailija
208/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mikä ei ole vain ja ainoastaan mukavaa on mennyt niin miesten kuin naistenkin keskuudessa "muodista".

Koskaan ei ole kaikenmaailman ultralajit ja muu kivulias vapaa-ajanvietto olleet niin suosittuja kuin nyt.

Vierailija
209/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on teini-ikäiset lapset ja elämässä kaikki miessuhteet ovat ottaneet enemmän kuin antaneet. Parempi nauttia omien lasten seurasta ilman, että koko ajan on joku mies vaatimassa jotain.

Olen luonteeltani kiltti ja miellyttämishaluinen. En oikein pärjää suhteessa tavallisen miehen kanssa.

Minä taas en ole miellyttämishaluinen enkä sopeutuvainen. Voisin sanoa tuon saman. 😆 En oikein pärjää suhteessa tavallisen miehen kanssa.

Vierailija
210/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten solidaarisuus toisilleen on nolla. Mieluummin vievät toisen maan miehiltä vaimot kuin muuttuvat tasa-arvoisiksi ja haluttaviksi kumppaneiksi suomalaisille naisille. 

Oletat, että suomalainen vinkumuna muuttuisi miksikään? Tää on kyllä jännä, miten monet suomalaiset naiset ovat sopeutuneet länsimaisiin ja liberaaleihin arvoihin samalla kun suomalaiset miehet arvostavat itänaapurin arvoja ja perinteitä enemmän.

Vierailija
211/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan ei ole kaikenmaailman ultralajit ja muu kivulias vapaa-ajanvietto olleet niin suosittuja kuin nyt.

Ennen elämä oli yhtä ultralajia, puhutaan siis ajasta 100 vuotta tai enemmän taaksepäin, ja työväestöstä.

Vierailija
212/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat, että parisuhde on molemmille epämukavaa.  Miksi ihmeessä siihen sitten ryhtyisi? 

Vierailija
213/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää koskee enemmän menestyneitä ihmisiä yliopistokaupungeissa. Jossain Etelä-Pohjanmaalla kuljetaan kilometrin päähän kauppaan autolla ja nuoret ovat Suomen lihavimpia kun eivät liiku.

Vierailija
214/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisten ei ole pakko enää katsella niitä huonoja miehiä ja tässä näkyy tulokset. Valitaan mieluummin sinkkuelämä, kuin huono kumppani.

Enhän minäkään miehenä katsele huonoa naista. Katselin aikani kunnes päätin että nyt eroan ja ennemmin kerran putoan korkealta ja eroan kuin jatkan lopun ikää. Kirjauduin tinderiin, tein ajatuksen kanssa sinne profiilin ja kas sellainen niin kuuma ja monella tavalla tasokas nainen tykkäilee ja mätsää, houkuttelee väkisin treffeille ja ilmoittaa että olet minun mies. Sellainen josta ei osaa edes kuvitella. Mies

Vierailija
215/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mennyt. Hyvää miestä ei ole helppoa löytää tällä alueella. He ovat jo napattuja parisuhteisiinsa. 

Vierailija
216/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen elämä oli yhtä ultralajia, puhutaan siis ajasta 100 vuotta tai enemmän taaksepäin, ja työväestöstä.

Toki. Ei ollut vaihtoehtoja silloin. 

Vierailija
217/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde ei ole pakollinen, joten miestä ei tarvitse sietää.

Jos tämä jotenkin ap:ta häiritsee niin ryhdy paremmaksi mieheksi.

Sellaiseksi, josta on naisille ja yhteiskunnalle iloa ja hyötyä eikä murhetta, stressiä ja riesaa.

Mitähän miehet saa siitä parisuhteesta? Nykynaiset eivät ole mitään saaliita, degeneroituvat vaan lapsen tasolle kun arki tulee vastaan ja sitten eroavat. Pidätkö miehiä tyhminä?

Lainaamasi kommentti tuskin oli osoitettu miehille, jotka eivät saa mitään parisuhteesta. Sellaiset miehet eivät varmaankaan vietä täällä Vauviksella aikaansa ihmetellen, miksi naisia ei enää parisuhteet kiinnosta, vaan ovat tyytyväisinä elämässä omaa itsenäistä elämäänsä.

Vierailija
218/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Ainakin mitä itse olen miehenä huomannut esim tinderissä ja deittaillessa niin useammin nimenomaan naiset haluaisivat parisuhteeseen. Jos miehenä sanon että voidaan tutustua paremmin ja kattoo mitä tapahtuu, kunhan ei niin että ensi viikolla parisuhteessa, niin lähes aina tulee kysymys että onko sinulla sitten muitakin joiden kanssa haluat samaa. Sellainen "ollaan vain parhaita ystäviä" ajatus ei tartu naisiin. M40

Juu en ole kyllä koskaan tavannut Tinderissä yhtä ainutta miestä, jota kiinnostais olla kaveri. Päin vastoin, pari kertaa olen käynyt treffeillä jonkun sellaisen kanssa joka on mukava mutta ei vaan sytytä sillä tavalla, ja jos niille tarjoaa ystävyyttä niin et ehdi saada edes sitä lausetta loppuun kun ovat jo kadonneet eetteristä. 

Minä tapasin kesällä useita naisia tinderistä. Todella kivoja, usealle ilmoitin että voidaan kahvitella jatkossakin ja muutakin yhteistä tekemistä viikonloppuihin esim. Mikäs sen parempaa. Ei meillä ollu ollenkaan mitkään seksit mielessä vaan oli muuten todella kivaa. Nämä ottavat vieläkin yhteyttä. Mutta ovat vain kiitollisia kun olen ilmoittanut että ei mitään suhteita vaan se ystävyys. M40

Vierailija
219/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sanoa, että parisuhteessa ollaan vain joS se suhde ja kumppani ovat tosi hyviä.

Vierailija
220/700 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletat, että suomalainen vinkumuna muuttuisi miksikään? Tää on kyllä jännä, miten monet suomalaiset naiset ovat sopeutuneet länsimaisiin ja liberaaleihin arvoihin samalla kun suomalaiset miehet arvostavat itänaapurin arvoja ja perinteitä enemmän.

Ei ole sopeutuneet? Miehethän nimenomaan ovat mukautuneet viimeisten vuosikymmenten aikana. Miehet osallistuvat kotitöihin yms huomattavasti aktiivisemmin kuin aiemmin.

Muutenkin, mikä siinä on "jännää" että jotkut eivät ole sopeutuneet? Kaikki nämä liberaalit yms arvothan ovat olleet nimenomaan elämänlaadullisesti heikennyksiä miehille, niin ei sen pitäisi olla yllätys, että kaikki ei siitä innostu. Eihän naisetkaan oikein innostu, jos heille ladellaan naisten tehtävän olevan tämä ja tuo.

-eri 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi