Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha nainen tulee näkymättömäksi

Vierailija
14.11.2025 |

Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla.... 

Kommentit (206)

Vierailija
141/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes katsele enää yli 22 v naisia muuhun kuin lyhytkestoiseen lystinpitoon. 16-22 v naiset ovat vielä materiaalia vakavampaan parisuhteeseen. M34

Katselemiseen se sulla jääkin 😂

(ruudusta katselet)

Huomenna juuri treffit fiksun 18 v tytön kanssa. Mutta voit toki uskotella itsellesi mitä tahansa haluat. sama M34

Ja paljonko kaltaisesi pappa joutuu tytölle treffeistä maksamaan?

Ei mitään? Olen komea, fiksu ja hyvää seuraa. Ihan arkista minulle deittailla tuon ikäisiä. Halukkaita riittää. 

Hienoa... jätät sitten me kauniit ja upeat 30-40-vuotiaat rauhaan.

Ilo on molemminpuolinen! Usko pois! 

Vierailija
142/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes katsele enää yli 22 v naisia muuhun kuin lyhytkestoiseen lystinpitoon. 16-22 v naiset ovat vielä materiaalia vakavampaan parisuhteeseen. M34

(ruudusta katselet)

Huomenna juuri treffit fiksun 18 v tytön kanssa. Mutta voit toki uskotella itsellesi mitä tahansa haluat. sama M34

Miksi 34 vuotias tapailee 18 vuotiasta? Voisi melkein olla oma lapsi.

Koska naiset ovat parhaimmillaan suunnilleen tuon ikäisinä? Eikä voisi realistisesti olla lapseni ikäinen. Ja vaikka olisikin, miksi sellainen estäisi vaikka 50 v miestä deittailemasta 25 v naista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymättömäksi muuttuminen on tavallaan surullista, mutta myös kiinnostavaa. On kiinnostavaa  huomata miesten yksinkertaisuus ja että ne aivot heillä on jalkojen välissä. Eivät enää välitä katsoa sillai. Tämä koskee suomalaisia miehiä. Sitten kun menen muualle Eurooppaan, suurkaupunkeihin, niin miehet näkevät minut, katsovat minua ystävällisesti ja katsovat sillai. Muutun ulkomailla naiseksi jälleen ihan vaan niiden miesten hyväksyvien katseiden ansiosta. 

Vierailija
144/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen

Syövätkö yli 25-vuotiaat liikaa Rummospagettia?

Vierailija
145/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikääntyminen on ainutlaatuista niinkuin nuoruuskin. Ihanaa elämänkokemusta, viisautta ja vakautta. Sitä tarvitaan. 

Vierailija
146/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa. Olinkin kyllästynyt olemaan kaunis nuori nainen, joka sai huomiota kaikkialla ja treffipyyntöjä ihanilta miehiltä. Olinkin kyllästynyt siihen, että maailma tarjosi minulle kaiken hopeatarjottimella. Paljon parempi näin, olla nykyään lihava, ruma, vanha homssuinen mamma, jonka olemassaoloa kukaan ei edes huomaa. Paljon parempi näin.  

Sama! Mummoutuminen on opettanut minua arvostamaan kissojen ihanuutta ihan eri tavalla kuin aiemmin! Nyt minulla on kymmenen kissaa jo! Paljon parempaa seuraa kuin maailman ihaninkin mies! 

Vierailija
147/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli viisikymmentä enkä ole muuttunut/koe muuttuneeni näkymättömäksi. Ihan samalla tavalla minuun suhtaudutaan/katsotaan kuin aina ennenkin.

Ap sanoi lähestyvänsä neljääkymppiä, ei sen ikäinen nainen ole mikään vanha. Onko tuo jokin ns urbaanilegenda että naisista tulee muka näkymättömiä iän myötä?

Vierailija
148/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koen, että ajatukset tulevat näkyviksi. Enää en ole panopupu tai äitiehdokas. Ehkä suoremmin miehet ovat kiinnostuneita ajatuksistani. 

Eiköhän ajatuksistasi oltu aiemminkin kiinnostuneita, jos näin oli ollakseen. Nyt sinulla vain ei ole mitään muuta, joten pakko tuohon uskoon sitten tuudittautua. 

Aikaisemmin koin, että olin mahdollinen lasten äiti. Se rooli oli katseen kohteena oleminen. Minun piti markkinoida itseäni. Sitä ennen oli vielä tylympää. Koin, että seksi kiinnosti minussa. 

Nyt koen olevani enemmän itsellinen ihminen. Ei tarvi asetella mielipiteitäni enää kenenkään mukaan. Minulla ei ole muuta annettavaa kuin seurani. Ja seksiä tietysti joo. Mutta en ole niin hot, että se olisi pelkästään syy kenenkään kiinnostukseen. Tämä on ihan hyvä tila olla. 

Vierailija
149/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olinkin niin näkyvä nuorena että on pelkästään onni vähän vanheta. En halua olla yleisesti miesten panounelmien kohde. 

Vierailija
150/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(ruudusta katselet)

Ja paljonko kaltaisesi pappa joutuu tytölle treffeistä maksamaan?

Ei mitään? Olen komea, fiksu ja hyvää seuraa. Ihan arkista minulle deittailla tuon ikäisiä. Halukkaita riittää. 

Ja lapsen tasolle jälkeenjäänyt henkisesti, unohdit mainita. 

Vierailija
151/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olinkin niin näkyvä nuorena että on pelkästään onni vähän vanheta. En halua olla yleisesti miesten panounelmien kohde. 

Vähemmän ahdistelua. Sekin vielä. En ole mikään ykköskohde 👍

Vierailija
152/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi epäsosiaalisuuteni estää katsomasta tuijottaako joku, ei sitten huomaa jos se joskus loppuu. 

Vierailija
153/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on aika vapauttavaa! Loppuu huutelut ja häiriköinnit.

Vierailija
154/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana saa olla vain, niin paljon hyvää elämässä on muutenkin.

Vierailija
155/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(ruudusta katselet)

Miksi 34 vuotias tapailee 18 vuotiasta? Voisi melkein olla oma lapsi.

Koska naiset ovat parhaimmillaan suunnilleen tuon ikäisinä? Eikä voisi realistisesti olla lapseni ikäinen. Ja vaikka olisikin, miksi sellainen estäisi vaikka 50 v miestä deittailemasta 25 v naista. 

Etkö kaipaa keskusteluja ja muistelua omasta kouluajasta? Mietitkö ikinä, jos sairastut, niin tuskin noin nuori jää sinua hoitamaan. Haluaa seksiäkin paljon. Kohta et pärjää enää. 

Sinun ihosi rypistyy ja hiukset harmaantuu. Hän on nuori vielä monta vuosikymmentä. 

Vierailija
156/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu se huomio nyt vähän siitä miltä näytät, miten pukeudut jne. Että jos se ongelmaksi muodostuu, korkkarit kopisemaan ym. N47

Tarkoititko Hra 47? 🤣

Vierailija
157/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen

Haha, kokeile 19

Vierailija
158/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi epäsosiaalisuuteni estää katsomasta tuijottaako joku, ei sitten huomaa jos se joskus loppuu. 

Huomaa kyllä :D nimittäin se epämukava olo jää pois. Mäkin olen ollut saman miehen kanssa jo 25 v, mitä ihmettä edes olisin tehnyt joillain "katseilla"? Asiakaspalvelun laatu on mun kohdallani parantunut huimasti, tätinä näytän ilmeisesti siltä, että mulla on rahaa. Yleensä tämän ikäisillä on.

Vierailija
159/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkymättömäksi muuttuminen on tavallaan surullista, mutta myös kiinnostavaa. On kiinnostavaa  huomata miesten yksinkertaisuus ja että ne aivot heillä on jalkojen välissä. Eivät enää välitä katsoa sillai. Tämä koskee suomalaisia miehiä. Sitten kun menen muualle Eurooppaan, suurkaupunkeihin, niin miehet näkevät minut, katsovat minua ystävällisesti ja katsovat sillai. Muutun ulkomailla naiseksi jälleen ihan vaan niiden miesten hyväksyvien katseiden ansiosta. 

Kyllä suomalaisetkin katsoo eksoottisia ulkomaalaisia. Sääli että sä olet harmaa varpunen

Vierailija
160/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu se huomio nyt vähän siitä miltä näytät, miten pukeudut jne. Että jos se ongelmaksi muodostuu, korkkarit kopisemaan ym. N47

Tarkoititko Hra 47? 🤣

Miten ne korkkarit muka poistaa Rummouden?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän