Vanha nainen tulee näkymättömäksi
Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla....
Kommentit (206)
KKyllä sut nähdään. Etkö ole huomannut kun nuoremmat osoittelee sua sormella ja nauraa?
Siis puhutaanko nyt siitä et joku tuijottaa 5 min silmiä räpäyttämättä, vai onko se myöskin vilkaisuja, nopeita sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Raatorehellinen vastaus:
Lähes kaikki mistä miehet naisen ulkonäössä pitävät, liittyy nuoruuteen ja hedelmällisyyteen. Kaiken ikäisten miesten silmissä +-20v nainen on kaunein.
Onko tässä mitään hyviä puolia?
Kyllä on! Nimittäin te naiset ettei oikein tajua mikä kiinnittää miesten huomion. Te itse arvostatte rypytöntä ihoa, korkeita poskipäitä, siroja sääriä ja korkeasta elintasosta kertovaa tyylitajua.
Miehet katsovat kroppaa. Ja todella paljon. Miehet syttyvät pyöreästä perseestä ja kurvikkaista reisistä. Nuorilla naisilla on tyypillisesti enemmän noita verrattuna muun kropan paksuuteen. Mutta myös vanhemmalla naisella voi olla, nimittäin kun rasvan sijaan hankkii lihasta.
Se ikävä kyllä vaatii työtä. Jos miehen on treenattava kovaa kasvattaakseen lihasta, naisen on treenattava vielä kovempaa. Aerobic ei riitä. Paras treeni on sellainen jota bodari tekisi. Ja ei, sinusta ei tule lihasmon
Hei älä viitti mies sano et oon sille kaunein ja oon reilusti yli 30v!
Vierailija kirjoitti:
Raatorehellinen vastaus:
Lähes kaikki mistä miehet naisen ulkonäössä pitävät, liittyy nuoruuteen ja hedelmällisyyteen. Kaiken ikäisten miesten silmissä +-20v nainen on kaunein.
Kyllä on! Nimittäin te naiset ettei oikein tajua mikä kiinnittää miesten huomion. Te itse arvostatte rypytöntä ihoa, korkeita poskipäitä, siroja sääriä ja korkeasta elintasosta kertovaa tyylitajua.
Miehet katsovat kroppaa. Ja todella paljon. Miehet syttyvät pyöreästä perseestä ja kurvikkaista reisistä. Nuorilla naisilla on tyypillisesti enemmän noita verrattuna muun kropan paksuuteen. Mutta myös vanhemmalla naisella voi olla, nimittäin kun rasvan sijaan hankkii lihasta.
Se ikävä kyllä vaatii työtä. Jos miehen on treenattava kovaa kasvattaakseen lihasta, naisen on treenattava vielä kovempaa. Aerobic ei riitä. Paras treeni on sellainen jota bodari tekisi. Ja ei, sinusta ei tule lihasmon
Oho nyt selvis miksei mua lähestytty nuorena. Olen pitkä ja hontelo ja ei kurveja. Että näin
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa!!
Suomi 0 - Malta 1
Minusta se on yksi hyvistä vanhuuden puolista. Näkymättömänä voi olla vapaa ja oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Ikääntyminen on ainutlaatuista niinkuin nuoruuskin. Ihanaa elämänkokemusta, viisautta ja vakautta. Sitä tarvitaan.
Viisaus ja elämänkokemus ovat ainoita asioita,joita ikääntyminen kerryttää. Kaikki muu katoaa ja muuttuu hiljaa heikkoudeksi, rumuudeksi, avuttomuudeksi ja paskaksi. Elämä kannattaa tajuta osata elää alle 35-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Raatorehellinen vastaus:
En kyllä usko ihan tuohonkaan. Jos nainen on hyvännäköinen ja vetävä, uskon että kiinnostaa miehiä vaikka ei olis ihan nuorikaan.
Ei muutu, se vain ei enää ole nainen vaan Perkele.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on yksi hyvistä vanhuuden puolista. Näkymättömänä voi olla vapaa ja oma itsensä.
Heikko, avuton ja muiden armoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen
Mitä se rummoutuminen on? Mitä siinä tapahtuu?
Tuo on kuulemma toiselta keskustelupalstalta bongattu uusi sana, jonka he ovat keksineet.
Rummoutuminen tulee kahdesta sanasta: ruma + mummo.
Rummo = ruma mummo. Eli kätevästi saadaan haukuttua yhdellä sanalla rumaksi muuttunut vanhempi nainen.
Rummoutuminen = kun muutut rumaksi mummoksi
:D
Olen eri, mutta mummohan on tosi kiva ja kaunis sana, ei mikään millä voisi haukkua. Ja toiseksi, mummot on paljon vanhempia kuin 25v. Rumaksi haukkuminen taas on niin lapsellista että siitä on turha jatkaa.
Jestas tämä lainaus tällä alustalla kusee ja paljon, mutta asiaan. Mummottele vain ihmisiä joita tunnet, ja jotka hyväksyvät sen. Maailma ja ihmiset ovat muuttuneet, eikä entiset ns. normit päde. Olisin hyvin varovainen tiettyjen sanojen käytössä ja minulle henk.kohtaisesti kyseinen termi on halventava jos et ole sukua tai saanut lupaa käyttää kyseistä ilmaisua. En minäkään näin vanhempana ihmisenä kutsu nuorempia penikoiksi tai jotain muuta halventavaa, näin nätisti ilmaistuna. Mummi ja vaari, jne. ovat ok silloin kun tunnet ihmisen hyvin, muuten ei. Ihan kutsumanimi riittää.
Ai v ähän niinkuin harry potter sen viitan alla
Kaikki ihmiset ovat nuorena kiinnostavia ja suloisia.
Keski-ikäiset ihmiset ovat mielenkiintoisia.
Me vanhat osaamme ihailla.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ei kaikki ole... Mutta näin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikko, avuton ja muiden armoilla.
No niin joskus 80-vuotiaana, mutta nyt puhuttiin varhaisvanhuksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hyvissä ajoin lakata piittaamasta siitä, mitä muut ihmiset ajattelevat.
Ihminen on laumaeläin, ja siksi ihmiselle on hyvin tärkeää se, mitä muut ajattelevat.
en välitä paskaakaan mitä muut ajattelevat
Noh, minä sain ainakin nuorena vähän liikaakin huomiota poitsuilta. Nimittäin kiusaamisen muodossa...mut rakkaudestahan se hevonenkin.....
Vierailija kirjoitti:
Nuorissa ei ole mitään kiinnostavaa tai suloista.
Vierailija kirjoitti:
Olen yli viisikymmentä enkä ole muuttunut/koe muuttuneeni näkymättömäksi. Ihan samalla tavalla minuun suhtaudutaan/katsotaan kuin aina ennenkin.
Ap sanoi lähestyvänsä neljääkymppiä, ei sen ikäinen nainen ole mikään vanha. Onko tuo jokin ns urbaanilegenda että naisista tulee muka näkymättömiä iän myötä?
Ap on naisia vihaava persumies-incel.
Raatorehellinen vastaus:
Se ikävä kyllä vaatii työtä. Jos miehen on treenattava kovaa kasvattaakseen lihasta, naisen on treenattava vielä kovempaa. Aerobic ei riitä. Paras treeni on sellainen jota bodari tekisi. Ja ei, sinusta ei tule lihasmonsteria. Jos yrität tulla lihasmonsteriksi, hyvällä tuurilla saat sopivasti muotoja ja nuoren naisen mallisen kropan. Vaikka naamasi näyttäisi Tokmannin muoviämpäriltä, miesten katseet ovat taattuja. Ja bonuksena saat paremman kunnon, lisää energiaa ja vahvemman luuston.