Vanha nainen tulee näkymättömäksi
Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla....
Kommentit (206)
Vierailija kirjoitti:
Nuorta naista katsovat kaikki, nuoresta miehestä vaariin.
Miehiä ei katso muut kuin poliisit ja järkkärit.
Mä vasta oon alkanut herättelemään omaa seksuaalisuuttani :D Ja oon vähän yli 30. Ennen oon käyttänyt aikani muuhun. Mut kiva huomata että edes netissä saa huomiota enemmän kuin tarpeeksi vaikkei livenä kukaan lähes koskaan tule iskemään. En tosin käykään viihteellä kuin sen kaksi kertaa vuodessa. Mutta bilejalka on alkanut kovasti vipattamaan niin asialle täytynee tehdä pian jotain! ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen
Mitä se rummoutuminen on? Mitä siinä tapahtuu?
Tuo on kuulemma toiselta keskustelupalstalta bongattu uusi sana, jonka he ovat keksineet.
Rummoutuminen tulee kahdesta sanasta: ruma + mummo.
Rummo = ruma mummo. Eli kätevästi saadaan haukuttua yhdellä sanalla rumaksi muuttunut vanhempi nainen.
Rummoutuminen = kun muutut rumaksi mummoksi
:D
No onpa tosiaan kätevää!
Mummot best.
Nainen on näkymätön vain jos itse niin haluaa. Älkää viitsikö muuta väittää incelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kuulemma toiselta keskustelupalstalta bongattu uusi sana, jonka he ovat keksineet.
Rummo = ruma mummo. Eli kätevästi saadaan haukuttua yhdellä sanalla rumaksi muuttunut vanhempi nainen.
Olen eri, mutta mummohan on tosi kiva ja kaunis sana, ei mikään millä voisi haukkua. Ja toiseksi, mummot on paljon vanhempia kuin 25v. Rumaksi haukkuminen taas on niin lapsellista että siitä on turha jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eivät katso. Olen ollut nuori nainen, eikä minua silloin kukaan katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja sitten kun täytät noin 45 vuotta, sinua katsovat korkeintaan samanikäiset ja sitä vanhemmat. Aina eivät enää hekään. Nuoremmille olet kun ilmaa, kuin et siinä kävelisikään. Katsekontaktia ei todellakaan heiltä tule :D
Ei tuo ole totta. Ne 20 vuotta sua nuoremmat ei vaan katso pokaamismielessä, kyllä ne sut silti näkee, erilailla vaan. Miksi edes haluisit nuorilta seksuaalissävytteistä katsekontaktia? Ja miten tämän pitäisi tapahtua? Hehän vaan tuijottelevat a) ryhmissä toisiaan tai b) puhelimiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rummo=pasta=Al dente
On muuten hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi naiset ei ole niin mauttomia, että olisi alkaneet puhua rukoista ja rukkoutumisesta. Fiksumpi sukupuoli ilmeisesti.
Outo logiikka sinulla. Olisit mieluummin murhattu kuin murhaaja.
En edes katsele enää yli 22 v naisia muuhun kuin lyhytkestoiseen lystinpitoon. 16-22 v naiset ovat vielä materiaalia vakavampaan parisuhteeseen. M34
Suunnilleen samoihin aikoihin, kun nainen muuttuu näkymättömäksi, niin mies voi olla julkisilla paikoilla vetskarit auki kenenkään reakoimatta siihen.
Vierailija kirjoitti:
En koe olevani näkymätön, vaikka olen yli 50v. Kyllä minua yhäkin moni mies katsoo, en tiedä kuka minkäkin syyn takia.
Uteliaisuuttaan?
Niinpä vain tälläkin palstalla vanhemmat naiset saavat huomiota :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noloa... Noin käy, jos on elänyt vain pinnan kautta. Mutta provohan aloitus tietenkin on.
Tunnistan ilmiön. Ei taatusti ole provo. Näin on käynyt minullekin, että muutuin näkymättömäksi noin 45-vuotiaana.
Höpö höpö.......45 voi olla todella hyvännäköinen jos on huolehtinut itsestään.
Mutta puolet miehistä ei enää tuijota eikä flirttaa. Eli kaikki noin alle 35-vuotiaat eivät katso päinkään, olet heille kuin ilmaa. Nuorempana kun se oli sitä, että kaikki katsoivat pitkään.
Mitä sitten, jos omien lasten ikäiset tai nuoremmat ei katso tai flirttaa?
Niin, pe do fi li a on miesten harrastus. Nainen ottaa max. 10 vuotta itseään nuoremman. Miehessä pitää olla jotain yläpäässä.
Luojan kiitos, että oon edes nyt harmaata massaa. Saapa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onpa tosiaan kätevää!
Mummot best.
Aina olleet. Ylilautajonnet vaan kadehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät katso. Olen ollut nuori nainen, eikä minua silloin kukaan katsonut.
Yhyy, Pasi.
45+ ikäisenä aloin vasta hiljalleen hyväksymään sen, että olen hyvin seksuaalinen ihminen ja että myös nainen voi olla sellainen. Aikaisemmin olen hävennyt tätä puolta itsessäni. Olen yllättynyt siitä, miten paljon huomiota voi saada miehiltä, vaikkei sitä mitenkään erityisesti hae.
Vierailija kirjoitti:
Luojan kiitos, että oon edes nyt harmaata massaa. Saapa olla rauhassa.
MItä sitä ikävöisi? Esineellistävää katsetta joka arvioi kisakireytesi suhteessa naamaasi?
Ei tosiaan tule ikävä, vaikka toki heti perään kaikki miehet eivät ole tälläisiä.
En minä ainakaan koe olevani näkymätön. Päinvastoin, esimerkiksi töissä minua kuunnellaan paljon enemmän kuin nuorempana, kun tuon esille jonkun asian.
N58
Mitä sitten, jos omien lasten ikäiset tai nuoremmat ei katso tai flirttaa?