Vanha nainen tulee näkymättömäksi
Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla....
Kommentit (258)
🔴#237 outo ripitys ei minulta.👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raatorehellinen vastaus:
Lähes kaikki mistä miehet naisen ulkonäössä pitävät, liittyy nuoruuteen ja hedelmällisyyteen. Kaiken ikäisten miesten silmissä +-20v nainen on kaunein.
Onko tässä mitään hyviä puolia?
Kyllä on! Nimittäin te naiset ettei oikein tajua mikä kiinnittää miesten huomion. Te itse arvostatte rypytöntä ihoa, korkeita poskipäitä, siroja sääriä ja korkeasta elintasosta kertovaa tyylitajua.
Miehet katsovat kroppaa. Ja todella paljon. Miehet syttyvät pyöreästä perseestä ja kurvikkaista reisistä. Nuorilla naisilla on tyypillisesti enemmän noita verrattuna muun kropan paksuuteen. Mutta myös vanhemmalla naisella voi olla, nimittäin kun rasvan sijaan hankkii lihasta.
Se ikävä kyllä vaatii työtä. Jos miehen on treenattava kovaa kasvattaakseen lihasta, naisen on treenattava vielä ko"Ei se roikkuva naama enää tuosta noin vain korjaannu, eli parhaana keinona on parantaa sitä mitä voi parantaa. Kuten persettä."
Heh heh:) Arvaa tulisiko mieleenkään "korjata persettä" mieleiseksesi ja vetää jotain perseleggareita päälle ja poseerata selkä notkolla? Et voisi enempää minun ja monen kohdalla olla väärässä. "80-luvun perä" vastaavana nykyäänkin. Ja on kolme lastakin aikojen saatossa saatettu maailmaan. Hullunkurista olisi hikipäässä treenata saadakseen leveämmän negroidi-räystään:D. Vielä typerämpi ajatus tunkea "perse edellä" näkyville vaikka väkisin jossain ruokakaupassa ja kaikkialla perse-keskisauma-venyke/rypytys vetimissä. Luulin kauan, ennenkuin näemmä erehdyin, että ihminen haluaa tulla kohdatuksi ja huomatuksi, eikä vaan peränsä rakenteellisten ominaisuuksien kautta. On epäihmismäistä ja noloa olla "perse". Punapersepaviaanien keskuudessa sellainen on meriitti (eläinkunnassa). Turpea, ulkoneva ja näkyvä. Todellinen valttikortti. Samaan kategoriaan lukeutuu nykyiset keinotekoiset turbohuulet. Siis ihmisillä. Vaikka puusta on piiiitkä matka tähän päivään.
Moni mies on koko ikänsä näkymätön naisille.
Syökää tarpeeksi niin ette muutu näkymättömäksi.
Hienoo, jee! Ei tartte panostaa pukeutumiseen tai peseytymiseen. Voi liikkua ihan miten huvittaa, jee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina ihmetellyt mit toi näkymättömyys tarkoittaa. Itse kun olen ihan tavallisen näköinen nuori nainen, niin kun kuljen ulkona niin tuntuu että olen vain kummitus
Hyvännäköiset naiset saa tosi paljon pitkiä katseita miehiltä teineistä vaareihin. Siis katsotaan todella pitkään niin kauan, kunnes saavat naiseen katsekontaktin ja jos pääsee juttusille esim. asiakaspalvelutilanteissa, aina puhutaan enemmän kuin tarvitsisi ja samalla heille flirttaillaan. Noin nelikymppisenä he muuttuvat näkymättömäksi. Se tarkoittaa sitä, että heitä ei enää ns. huomata, ei katsota pitkään. Kun he kävelevät, ihmiset katsovat ohi, eivät enää katso pitkään.
Itselläni tuo vaihe loppui noin 45-vuotiaana. Nyt kun kävelen ihmisten ilmoilla, kukaan ei katso pitkään. Vastaantulevat miehet, jos vilkaisen heitä, he katsovat jonnekkin ihan muualle. Aiemmin kun katsoin, he jo valmiik
Aijaa, ei mua ole kukaan katsonut noin vaikka olen hyvännäköinen. Ehkä olet jotenkin tyrkyllä.
Hakeeko joku reppana keski-ikäinen vielä(kin) huomiota miehiltä tai muilta kansalaisilta esim. somessa :)
Nyt kun olen näkymätön, eli harvempi katsoo minua tarkasti, olen ajatellut puukottaa jonkun ihan huvikseni.
Itse olen lähes kahdeksankymmentä ja vielä tulee iskuyrityksiä niin somessa kuin kasvokkaikin.Mukavaa kun huomataan vielä!
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun olen näkymätön, eli harvempi katsoo minua tarkasti, olen ajatellut puukottaa jonkun ihan huvikseni.
Puukota ittes!
Minä olen kyllä saanut jatkuvasti kaikenlaisia iskuyrityksiä töissä ja vapaa-ajalla,ja jatkuvat aina vain,ikä ei ole paljon muutoksia tuonut.Enkä mikään varsinainen kaunotar ole koskaan ollut,naisellinen pukeutuminen ja olemus vielä vanhanakin vetoaa.
Ulkonäöstä jotenkin välittäviä kivitetään. Jos meikkaa ja pukeudut oman mielen mukaan, teet sen vain muka miesten takia. Lietsottu jotain ulkonäkökeskeisyyttä ja ikäviä asenteita naisia ja naiseutta kohtaan?
Olet siis miestenmiellyttäjä? Jos teet niin nuorena, olet pinnallinen ja ulkonäkökeskeinen.
Jos teet niin vanhana, haluat olla ikinuori, joka ei hyväksy vanhenemista.
Joka tapauksessa olet siis liikaa miellyttäjä. Nainen saa sitten olla miellyttäjä varsinin vanhemmille naisille. Se on hyvää käytöstä ja arvostusta vain.
Nuoremmillekin pitää olla miellyttäjä tai on muuten muka katkera nuoremmilleen.
Vaikka joku kieltäisi , niin tuohan on joidenkin ideologia.
Tuokin teema liittyy siihen sairaaseen gang stalkingiin, mihin liittyy törkeitä valheita ja rikoksiakin, jopa liittyen henkilön terveyteen ja ulkonäköön. Yksi agenda tuo muka ulkonäkökeskeisyys väärällä tavalla ja muka liika miellyttämisen halu. Täyttä paskaa tai miksi edes jonkun kohdalla juuri tuollaiseen kiinnitettäisiin huomiota enemmän, kun jonkun toisen?
Kenellä innokkuutta muutenkaan määritellä jonkun toisen ideologiaa tliittyen esim. tuollaisiin asioihin?
Ei ihmekään, että on rikoksia mukana, jos agendana mm. ulkonäkö. Lisäksi sabotointeja ja rikoksia on tehty vaikka millä elämän osa-alueella koska, niin miksi? No sen tietää vain tekijöt.
Sairasta sairasta!
Muka hyvien asenteiden ajaminen törky rikoksin ja pahoin teoin.Oikein ihailtavaa ja sivistynyttä!
Monet eivät tiedä tuosta, mutta toivottavasti yhä useampi saa tietoonsa, niin johan saavat hävetä! Hyvöt ihmiset tekemässä törkyrikoksia ja suorastaan pahuutta tekemässä. Moni tulee sanomaan: Ei olisi uskonut!
Mitä mieltä olet esim. siitä, että joitain ärsyttää jossain henkilössä vaikka joku ulkonäkökeskeisyys mukamas ja tuo takia lähdetään vähän opettamaan? Opetuksiin köytetään välineenä aivan törkeitä rikoksia!
Ehkä myöhemmin myös selviää, että on paljon muutakin. Tuosta henkilöstä on haluttu antaa tietty kuva, koska ollut törkeiden vääryyksien kohde jo vuosikymmeniä. Silloinhan häntä ei uskottaisi ja saataisiin tehtyä lisää rikoksia, koska luodaan ns. vihamiehiä ympärille. Kaikkeen köytetään valheita jolloin monet eivät tajua sabotointeja ja rikoksia. Voidaan puhua jopa auttamisesta, mitä se ei suinkaan ole.
Miksi olet niin ulkonäkökeskeinen, olen saanut moitteita, mutta kss kummaa, sitten ohjeita mikä on pielessä ulkonäössä tai miten sitä pitäisi parantaa. Hehheh liian ilmiselvää. Samat paheksujst siis oikein etsimällä etsivät sitä parjauksen aihetta? Kas kun ei sabotoiden ja rikoksin tuhottu jopa ulkonäköä jotenkin? Ei kai vain kukaan tuollaiseen löhde? Voiko noin sairaita olla?
Vierailija kirjoitti:
Hakeeko joku reppana keski-ikäinen vielä(kin) huomiota miehiltä tai muilta kansalaisilta esim. somessa :)
Täähän se ois. Aika aikansa kutakin.
Mä taas olen tyytyväinen, että nykyään saa olla rauhassa ja näkymätön.
Vierailija kirjoitti:
Mä taas olen tyytyväinen, että nykyään saa olla rauhassa ja näkymätön.
Mäkin. En ole Narsistinen.
Vierailija kirjoitti:
Näin ne vaan katoaa kuin pieru saharaan.
Ei voi mittään!
Saharaan pierukielto !!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä saanut jatkuvasti kaikenlaisia iskuyrityksiä töissä ja vapaa-ajalla,ja jatkuvat aina vain,ikä ei ole paljon muutoksia tuonut.Enkä mikään varsinainen kaunotar ole koskaan ollut,naisellinen pukeutuminen ja olemus vielä vanhanakin vetoaa.
Vanhoja naisia on helpompi lähestyä.
Lupaatko varmasti?