Vanha nainen tulee näkymättömäksi
Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla....
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen
Mitä se rummoutuminen on? Mitä siinä tapahtuu?
Tuo on kuulemma toiselta keskustelupalstalta bongattu uusi sana, jonka he ovat keksineet.
Rummoutuminen tulee kahdesta sanasta: ruma + mummo.
Rummo = ruma mummo. Eli kätevästi saadaan haukuttua yhdellä sanalla rumaksi muuttunut vanhempi nainen.
Rummoutuminen = kun muutut rumaksi mummoksi
:D
Olen eri, mutta mummohan on tosi kiva ja kaunis sana, ei mikään millä voisi haukkua. Ja toiseksi, mummot on paljon vanhempia kuin 25v. Rumaksi haukkuminen taas on niin lapsellista että siitä on turha jatkaa.
Mummo/ Rummo ei ole asiallisia termiä vanhemmista naisista, koskaan. Missä on kunnioitus vanhempia ihmisiä kohtaan? Olen vanhempi nainen, mutta en kenenkään mummo taikka rummo. Miten h*lvetissä kukaan voi mummotella/ papatella toista ihmistä tuntematta, taikka saamatta siihen lupaa? Olen yli 5- kybänen nainen, lapseton sellainen ja jos tulet minua mummottelemaan, vedän sinua kuonoon, varmasti.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan koe olevani näkymätön. Päinvastoin, esimerkiksi töissä minua kuunnellaan paljon enemmän kuin nuorempana, kun tuon esille jonkun asian.
N58
Osaamisesi vuoksi vai ulkonäkösi vuoksi? Mun mielestä työelämässä parasta oli just se, että kun ikää tuli eikä enää ollut niin nätti, ei enää tuijotettu mun ulkonäköä vaan kuunneltiin, mitä mulla on sanottavaa. Ap taisi kuitenkin tarkoittaa, että muuttuu seksuaalisessa mielessä vastakkaiselle sukupuolelle näkymättömäksi. Mun peruaatteena on aina ollut, että nuorena ja nättinä tehdään ne asiat elämässä, mitkä edellyttää nuoruutta ja nätteyttä (esim lasten hankinta). Sen jälkeen voi sitten siirtyä muihin asioihin (esim luomaan uraa ja kasvattamaan varallisuuttaan). Ja senkinolen viime vuosina huomannut, ettei tuolla ulkona pimeässäkään tarvitse enää pelätä. Jopa m@mutaustaiset nuorisoporukat kohtelee tällaista mummelia varsin ystävällisesti. Kaikella on aikansa. Sillä, kun on miesten himojen kohteena, ja sillä, kun ei enää ole. Itse koen tämän jälkimmäisen paljon mukavammaksi.
Riippuu se huomio nyt vähän siitä miltä näytät, miten pukeudut jne. Että jos se ongelmaksi muodostuu, korkkarit kopisemaan ym. N47
Mikä onnenpotku! Miehet eivät väitä, eivätkä vilkuile.
Olen 53 ja onnellinen. Mies lähentelee joka päivä, hyvä seksielämä. Kohta 25 v naimisissa. Miksi välittäisin vieraiden miesten mielipiteistä?
Vierailija kirjoitti:
Kuyskymppisenä olen todella tyytyväinen näkymättömyyteeni. Nyt saa olla rauhassa.
Ja näin yli seitsenkymppisenä todella vapauttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes katsele enää yli 22 v naisia muuhun kuin lyhytkestoiseen lystinpitoon. 16-22 v naiset ovat vielä materiaalia vakavampaan parisuhteeseen. M34
Katselemiseen se sulla jääkin 😂
(ruudusta katselet)
Huomenna juuri treffit fiksun 18 v tytön kanssa. Mutta voit toki uskotella itsellesi mitä tahansa haluat. sama M34
Ihanaa. Olinkin kyllästynyt olemaan kaunis nuori nainen, joka sai huomiota kaikkialla ja treffipyyntöjä ihanilta miehiltä. Olinkin kyllästynyt siihen, että maailma tarjosi minulle kaiken hopeatarjottimella. Paljon parempi näin, olla nykyään lihava, ruma, vanha homssuinen mamma, jonka olemassaoloa kukaan ei edes huomaa. Paljon parempi näin.
Koen, että ajatukset tulevat näkyviksi. Enää en ole panopupu tai äitiehdokas. Ehkä suoremmin miehet ovat kiinnostuneita ajatuksistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes katsele enää yli 22 v naisia muuhun kuin lyhytkestoiseen lystinpitoon. 16-22 v naiset ovat vielä materiaalia vakavampaan parisuhteeseen. M34
(ruudusta katselet)
Huomenna juuri treffit fiksun 18 v tytön kanssa. Mutta voit toki uskotella itsellesi mitä tahansa haluat. sama M34
Ja paljonko kaltaisesi pappa joutuu tytölle treffeistä maksamaan?
No joo, ulkonäöllisesti en saa vihellyksiä perään,mutta olen taitava, osaava, iloinen, toisia nostava ja valovoimainen. Tuntuu, etten ole koskaan ihmisenä ollut näin näkyvä ja huomattu kuin nyt.
N51
Vierailija kirjoitti:
Koen, että ajatukset tulevat näkyviksi. Enää en ole panopupu tai äitiehdokas. Ehkä suoremmin miehet ovat kiinnostuneita ajatuksistani.
Eiköhän ajatuksistasi oltu aiemminkin kiinnostuneita, jos näin oli ollakseen. Nyt sinulla vain ei ole mitään muuta, joten pakko tuohon uskoon sitten tuudittautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(ruudusta katselet)
Ei mitään? Olen komea, fiksu ja hyvää seuraa. Ihan arkista minulle deittailla tuon ikäisiä. Halukkaita riittää.
Olen 50v. ja vieläkin toljotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(ruudusta katselet)
Ei mitään? Olen komea, fiksu ja hyvää seuraa. Ihan arkista minulle deittailla tuon ikäisiä. Halukkaita riittää.
Hienoa... jätät sitten me kauniit ja upeat 30-40-vuotiaat rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(ruudusta katselet)
Miksi 34 vuotias tapailee 18 vuotiasta? Voisi melkein olla oma lapsi.
En ole koskaan saanut mitenkään hirveästi huomiota irlissä. Enkä ole edes ihan vanhakaan. Alle 40v. En ole ruma mutta pyllyä ja rintaa on.
(ruudusta katselet)