Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha nainen tulee näkymättömäksi

Vierailija
14.11.2025 |

Harmittaa kun on ennen ollut ihan ok:n näköinen niin nyt neljääkymppiä lähestyessä alkaa olemaan hurmaava massaa. Miten tuntea itsensä vanhana enää viehättäväksi? Ei riitä että mieli on nuori jos naama alkaa roikkumaan kuin bulldogilla.... 

Kommentit (206)

Vierailija
181/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikääntyminen on luopumista.

Kaikilla ei ole koskaan edes ollut mistä luopua.

Vierailija
182/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, minä sain ainakin nuorena vähän liikaakin huomiota poitsuilta. Nimittäin kiusaamisen muodossa...mut rakkaudestahan se hevonenkin.....

Kiusaaminen on usein ihan vain kiusaamista ja silkkaa ilkeyttä. Tuohon vetoaminen on kiusaajamiehille vain helppo tapa päästä tekosistaan kuin koira veräjästä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua kiinnostaa enemmän rakkaus t. nainen

Vierailija
184/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raatorehellinen vastaus:

Lähes kaikki mistä miehet naisen ulkonäössä pitävät, liittyy nuoruuteen ja hedelmällisyyteen. Kaiken ikäisten miesten silmissä +-20v nainen on kaunein.

Onko tässä mitään hyviä puolia?

Kyllä on! Nimittäin te naiset ettei oikein tajua mikä kiinnittää miesten huomion. Te itse arvostatte rypytöntä ihoa, korkeita poskipäitä, siroja sääriä ja korkeasta elintasosta kertovaa tyylitajua.

Miehet katsovat kroppaa. Ja todella paljon. Miehet syttyvät pyöreästä perseestä ja kurvikkaista reisistä. Nuorilla naisilla on tyypillisesti enemmän noita verrattuna muun kropan paksuuteen. Mutta myös vanhemmalla naisella voi olla, nimittäin kun rasvan sijaan hankkii lihasta.

Se ikävä kyllä vaatii työtä. Jos miehen on treenattava kovaa kasvattaakseen lihasta, naisen on treenattava vielä kovempaa. Aerobic ei riitä. Paras treeni on sellainen jota bodari tekisi. Ja ei, sinusta ei tule lihasmon

Ja ikä oli 15. Huh huh. Eiköhän se korvien väli ja kemia ole se oleellisin asia.

Vierailija
185/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen melkein 60 enkä tunne itseäni yhtään näkymättömäksi. Mieheni katselee vieläkin ja kyllä muutkin miehet yllättävän paljon. Olen normaalipainoinen ja käyn salilla ja urheilen muutenkin. Hiukseni ovat pitkät. Pukeudun aika nuorekkaasti.

Huomaan että miehet ovat kyllä alkaneet availla minulle ovia ja kohtelevat kunnioittavammin. Se ei haittaa yhtään, huvittaa ehkä vähän.

Vierailija
186/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile AP Ozempicia. Pudota 15-20kg painoa. Ja nauti uudesta kevyemmästä olemuksestasi.

Vierailija
187/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rummoutuminen alkaa jo naisilla 25 ikävuoden jälkeen

Sellaista sanaa kuin rummoutuminen ei ole olemassa.

Vierailija
188/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen melkein 60 enkä tunne itseäni yhtään näkymättömäksi. Mieheni katselee vieläkin ja kyllä muutkin miehet yllättävän paljon. Olen normaalipainoinen ja käyn salilla ja urheilen muutenkin. Hiukseni ovat pitkät. Pukeudun aika nuorekkaasti.

Huomaan että miehet ovat kyllä alkaneet availla minulle ovia ja kohtelevat kunnioittavammin. Se ei haittaa yhtään, huvittaa ehkä vähän.

Niin, ja mitä hiton väliä on joillakin katseilla? Mielenkiinnosta, miksi nostat itseäsi? Peruskohteliaisuuteen kuuluu toisten ihmisten huomioiminen sukupuolesta tai iästä riippumatta.

Vierailija
189/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, minä sain ainakin nuorena vähän liikaakin huomiota poitsuilta. Nimittäin kiusaamisen muodossa...mut rakkaudestahan se hevonenkin.....

Kiusaaminen on usein ihan vain kiusaamista ja silkkaa ilkeyttä. Tuohon vetoaminen on kiusaajamiehille vain helppo tapa päästä tekosistaan kuin koira veräjästä. 

No sillon sain huomiota. Mutta se tuhosi kyllä kiinnostuksen ihmisiin ja en katso enää ollenkaan muihin. En tiiä katsotaanko vai ei.

Vierailija
190/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sillon sain huomiota. Mutta se tuhosi kyllä kiinnostuksen ihmisiin ja en katso enää ollenkaan muihin. En tiiä katsotaanko vai ei.

Nyt meni ohi, saisiko rautalangasta väännetyn version?

Vierailija
191/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hele... Nelikymppinen ei edes ole mikään vanhus.

Vierailija
192/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän lähes jokaisen miehen elämä on koko elämän ajan.

Kaipaat sinua fyysisesti isompien ja vahvempien harrastamaa seksuaalista ahdistelua?

Sanoinko niin?

Vierailija
193/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes katsele enää yli 22 v naisia muuhun kuin lyhytkestoiseen lystinpitoon. 16-22 v naiset ovat vielä materiaalia vakavampaan parisuhteeseen. M34

Katselemiseen se sulla jääkin 😂

(ruudusta katselet)

Huomenna juuri treffit fiksun 18 v tytön kanssa. Mutta voit toki uskotella itsellesi mitä tahansa haluat. sama M34

Miksi 34 vuotias tapailee 18 vuotiasta? Voisi melkein olla oma lapsi.

Ehkä se onkin. Iskä-tytär tanssiaiset tms?

Vierailija
194/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En edes katsele enää yli 22 v naisia muuhun kuin lyhytkestoiseen lystinpitoon. 16-22 v naiset ovat vielä materiaalia vakavampaan parisuhteeseen. M34

Katselemiseen se sulla jääkin 😂

(ruudusta katselet)

Nämä on niitä miehiä, joille mikään ikä ei ole liian vähän. 

Vierailija
195/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raatorehellinen vastaus:

Lähes kaikki mistä miehet naisen ulkonäössä pitävät, liittyy nuoruuteen ja hedelmällisyyteen. Kaiken ikäisten miesten silmissä +-20v nainen on kaunein.

Kyllä on! Nimittäin te naiset ettei oikein tajua mikä kiinnittää miesten huomion. Te itse arvostatte rypytöntä ihoa, korkeita poskipäitä, siroja sääriä ja korkeasta elintasosta kertovaa tyylitajua.

Miehet katsovat kroppaa. Ja todella paljon. Miehet syttyvät pyöreästä perseestä ja kurvikkaista reisistä. Nuorilla naisilla on tyypillisesti enemmän noita verrattuna muun kropan paksuuteen. Mutta myös vanhemmalla naisella voi olla, nimittäin kun rasvan sijaan hankkii lihasta.

Se ikävä kyllä vaatii työtä. Jos miehen on treenattava kovaa kasvattaakseen lihasta, naisen on treenattava vielä kovempaa. Aerobic ei riitä. Paras treeni on sellainen

Ja ikä oli 15. Huh huh. Eiköhän se korvien väli ja kemia ole se oleellisin asia.

Tai 60+ kerta puhuu aerobicista..

Vierailija
196/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha nainen voi olla näkymätön, muttei juuri koskaan hajuton.

Vierailija
197/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pelkkä ikä vaan olemus. Olen laihtunut todella paljon, panostanut pukeutumiseen ja olen jotenkin innoissani muuttuneesta ulkonäöstä. Panostan siihen enemmän ja ainahan olen ollut kauniskasvoinen. Ikää nyt yli 50 ja oikeasti on ollut hassua huomata, kuinka miehet huomioi. Saan paljon enemmän posiitivista huomiota ja jopa nuoret ja uudet työkaverit on tosi hauskoja ja tulee istumaan viereen. Sinänsä en ota tosissani jonkun alle 30-vuotiaan miehen juttelua, mutta selvästi heillä on hauskaa kanssani. Olen kai itsevarmempi ja rennompi nyt. Ja paremmannäköinen. Ei, en tosissani kuvittele, että joku 26-vuotias olisi ihastunut minuun. Mutta on kiva olla "kaveria" aikani kuluksi ja työpäivien iloksi. Enkä mene pikkujouluihin bongailemaan työpaikan poikia. 

Vierailija
198/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on yksi hyvistä vanhuuden puolista. Näkymättömänä voi olla vapaa ja oma itsensä.

Heikko, avuton ja muiden armoilla.

No niin joskus  80-vuotiaana, mutta nyt puhuttiin varhaisvanhuksista.

40+ ei ole mikään varhaisvanhus.

Vierailija
199/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raatorehellinen vastaus:

Se ikävä kyllä vaatii työtä. Jos miehen on treenattava kovaa kasvattaakseen lihasta, naisen on treenattava vielä kovempaa. Aerobic ei riitä. Paras treeni on sellainen

No eikö tuossa juuri sanottu noin?

Ap kirjoittaa, ettei ole vetävän näköinen.

Naiset tuntuvat aina etsivän helppoa ratkaisua. Kato syö mitä huvittaa, shoppaile vaatteita ja löydä sun sisäinen glow niin uuh olet kuuma puuma. Sori nyt vain, mutta jos et ole nuori etkä kuulu siihen 5% joka näyttää pitkälti geenien ansiosta varsin hyvältä (joskaan ei 20v tasoiselta) nelikymppisenäkin, sitten on sama tilanne kuin miehilläkin - eli viehättävyyden eteen on tehtävä töitä. Ei se roikkuva naama enää tuosta noin vain korjaannu, eli parhaana keinona on parantaa sitä mitä voi parantaa. Kuten persettä.

Pahoittelut nyt siitäkin jos haluaisit, että miehet pitävät jostain muusta kuin pakaroistasi. Minäkin miehenä haluaisin, että naisia kiinnostaisi enemmän kultainen luonteeni kuin ammattini ja asuntoni, mutta sellaista se on.

Vierailija
200/206 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pelkkä ikä vaan olemus. Olen laihtunut todella paljon, panostanut pukeutumiseen ja olen jotenkin innoissani muuttuneesta ulkonäöstä. Panostan siihen enemmän ja ainahan olen ollut kauniskasvoinen. Ikää nyt yli 50 ja oikeasti on ollut hassua huomata, kuinka miehet huomioi. Saan paljon enemmän posiitivista huomiota ja jopa nuoret ja uudet työkaverit on tosi hauskoja ja tulee istumaan viereen. Sinänsä en ota tosissani jonkun alle 30-vuotiaan miehen juttelua, mutta selvästi heillä on hauskaa kanssani. Olen kai itsevarmempi ja rennompi nyt. Ja paremmannäköinen. Ei, en tosissani kuvittele, että joku 26-vuotias olisi ihastunut minuun. Mutta on kiva olla "kaveria" aikani kuluksi ja työpäivien iloksi. Enkä mene pikkujouluihin bongailemaan työpaikan poikia. 

Vanhempien naisten kanssa on helpompi jutella. Jos 26v mies menisi 22v naisen viereen istumaan, seurauksena olisi "mee v*ttuun siitä"-mulkoilua, silmien pyörittelyä ja kertominen bestiksille kuinka creepy se mies oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän