Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61914)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin olla sun kissa
Käperrytkö syliin kehräämään jos silitän?
Juu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei tarvitse olla minusta mustasukkainen kenellekään.
Tiedän ettei tarvitse olla siinä mielessä. Tuntuu vaan usein, että oon maailman ainoa ihminen, jota et halua sun lähelle.
Millähän perusteella? Asia on täysin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettei tarvitse olla siinä mielessä. Tuntuu vaan usein, että oon maailman ainoa ihminen, jota et halua sun lähelle.
Mies saattaa pelätä omia tunteitaan niin paljon, että ei siksi halua?
Olet sivusta. Ap on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin olla sun kissa
Millon tuut?
Kun pyydät
Haluan heti kissani!! Olen masentunut ilman kissaani
Sitten vaan osoitetta tulemaan
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sanoa, että pitäis keskustella kasvokkain, jos ei yhtään tiedä edes, kenen kanssa täällä keskustelee. Ei vaikuta yhtään lupaavalta, päinvastoin joltain ansalta.
Täällä on pyörinyt sen verran ikävää väkeä, etten ainakaan itse halua tavata palstalta sokkona ketään. Nekin, joilla tiedän olleen osuutensa tähän keissiin, ovat olleet viimeiset 20 v. niin ilkeitä, vinoilevia, mustamaalaavia ja lääppiviä h__rittelijoita, ettei tee tosiaan tee mieli ottaa mitään yhteyttä kehenkään.
Harmitus jos et tiedä ketä kaipaat ja kenelle lähetät terveisiä. Muilla tilanne ei ole tuo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet vastaukset, ärtynyt ääni, katsekontaktin välttely, mahdollisimman kauas meneminen aina kun saa valita paikan. Viimeksi kun tulin kysymään jotain, et ottanut edes kuulokkeita pois, hautasit vaan naamasi puhelimeen.
Kaikkea ei voi saada edes parhaassakaan vaihtoehdossa. Kun joka aamu valitset hänet, pidät kokonaisuuden, et vain niitä ominaisuuksia tai asioita, jotka itse haluat. Sitten pulinat pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli M -> N.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet vastaukset, ärtynyt ääni, katsekontaktin välttely, mahdollisimman kauas meneminen aina kun saa valita paikan. Viimeksi kun tulin kysymään jotain, et ottanut edes kuulokkeita pois, hautasit vaan naamasi puhelimeen.
En ole kaipaamasi. Olen nainen eikä hän ole minua lähestynyt. Jos reagoi sinuun noin, anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Jihuu, Piemonte kutsuu.
Jaha sitä on käytyvostamassa alkosta, vähän juotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo nyt henkii suoranaisesta palavasta kiinnostuksesta! Jotkut vaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja miehen pitää saada JAHDATA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuo nyt henkii suoranaisesta palavasta kiinnostuksesta! Jotkut vaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja miehen pitää saada JAHDATA!
Olet sivusta mutta kyvytön kertomaan sen.
Miksi lirkutella muualle, kun on sitoutunut omaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sanoa, että pitäis keskustella kasvokkain, jos ei yhtään tiedä edes, kenen kanssa täällä keskustelee. Ei vaikuta yhtään lupaavalta, päinvastoin joltain ansalta.
Täällä on pyörinyt sen verran ikävää väkeä, etten ainakaan itse halua tavata palstalta sokkona ketään. Nekin, joilla tiedän olleen osuutensa tähän keissiin, ovat olleet viimeiset 20 v. niin ilkeitä, vinoilevia, mustamaalaavia ja lääppiviä h__rittelijoita, ettei tee tosiaan tee mieli ottaa mitään yhteyttä kehenkään.
Harmitus jos et tiedä ketä kaipaat ja kenelle lähetät terveisiä. Muilla tilanne ei ole tuo
Lähetä terveiset kaipaamallesi. Ei: etsi deittiseuraa tuntemattomista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lirkutella muualle, kun on sitoutunut omaansa?
Vaihdetaanhan autokin aina silloin tällöin uudempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kirjoitella tunnisteita. Ei tekemisiä ä, kuvia eikä muutakaan enää someen/nettiin. Suora yhteys ja kasvokkain keskustelu on mun juttu.
Miksi sitten kirjoitat tuon täällä?
Sun mielestäkö ei saisi kirjoittaa. Monta ohistelijaa muutakin täällä. Miksi et kysy heiltä
En sanonut mitään ettet saisi kirjoittaa, kysyin miksi kirjoitat. Tunneasiat on vaikeita, tsemppiä tulevaan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jihuu, Piemonte kutsuu.
Jaha sitä on käytyvostamassa alkosta, vähän juotavaa.
Senkin voisin tehdä, onko ne sunnuntaisin nykyään auki? Lähden patikoimaan sinne lokakuussa, Val di Susa ja Sacra di San Michele on pakko nähdä. Ja sieltä sit Dolomiiteille. Vielä kun pääsis tryffelijahtiin koirien kanssa.