Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (61899)

Vierailija
61421/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On helppo uskoa hyvään, kun saa sitä yltäkyllin. Uskopa hyvään, kun kaikki otetaan pois.

Hyvään voi uskoa huonoinakin aikoina, jos on hyvää osakseen saanut. Harvalla varmasti elämä on jatkuvassa positiivisessa virrassa. Kaikki eivät vain tuo koettelemuksia muiden tietoon.

Vierailija
61422/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen ei tultu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61423/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Vähän apea mieli, kun sää on tuollainen. Joskus haaveilin rakkaasta, jonka kanssa rötväillä sadepäivinä. Sitten minusta tuli äkäinen vanha nainen, joka ottaa mielummin kissan kainaloon.

Miksi sitten kirjoitat tuon täällä? 

Samasta syystä, kun sinä kirjoitat mitä olet syönyt

Vierailija
61424/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eijaksais

Vierailija
61425/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta pientä kohokohtaa. 
Tänään olin fantasiahahmo.

Vierailija
61426/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

Kesäsi kohokohtia?

Ulkomaan matka, telttaviikko, mökkiviikko. Oli myös yhdet ihanat juhlat.

Vierailija
61427/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivästä toiseen

samat ohispaslässyttäjät

täällä lässyttämässä.

Ei kiitos! 👋

Vierailija
61428/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eijaksais

Japäätäsärkee. 

Vierailija
61429/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän muotoilisin tämän?

Asiahan on niin että suututin hänet olemalla sairaan ilkeä ja hän räjähti minulle.

Muotoilin asian näin:

Hän sekosi ja räjähti ollen aggressiivinen. Hän oli hyvin uhkaava minua kohtaan. Tämän seurauksena sain trauman jota puran nyt terapiassa.

Daddy issues jutut kuuluu toiseen ketjuun.

Kasvatus menny isisltä pieleen, kun prinsessaa ei ole tarpeeksi lellitty ja pidetty kukkaan kämmenellä. Ei saa sanoa Ei. Siitä tulee nuo ongelmat. 

Vierailija
61430/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On helppo uskoa hyvään, kun saa sitä yltäkyllin. Uskopa hyvään, kun kaikki otetaan pois.

Hyvään voi uskoa huonoinakin aikoina, jos on hyvää osakseen saanut. Harvalla varmasti elämä on jatkuvassa positiivisessa virrassa. Kaikki eivät vain tuo koettelemuksia muiden tietoon.

Juu, ja koettelemuksissa on eroja. Niitä on isoja, keskikokoisia ja pieniä.

Vierailija
61431/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkähän muotoilisin tämän?

Asiahan on niin että suututin hänet olemalla sairaan ilkeä ja hän räjähti minulle.

Muotoilin asian näin:

Hän sekosi ja räjähti ollen aggressiivinen. Hän oli hyvin uhkaava minua kohtaan. Tämän seurauksena sain trauman jota puran nyt terapiassa.

Olen ollut tilanteessa missä miestään pettämisreissultaan tullut vaimo vaan vittuili. Kun mies ei siihen reagoinut kävi nainen kimppuun. Nainen lensi aika hienossa kaaressa nurmikolle. Painotin poliiseille naisen aloittaneen koko homman. Terveisin, nainen. 

Weetee-menoa. Nainen luiskaan.

Vierailija
61432/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

Koska sitä, tätä ja tuota viimeksi söit ja ajattelit?

Vierailija
61433/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen ei tultu. 

Yksipuolisesti hiukan vaikeaa.

Vierailija
61434/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikeaa uskoa hyvään silloin, kun sua on ennenkin huijattu ja vedätetty ns. hyvän nimissä. Pitäisi olla varma siitä, että sillä kaiken pahan takana olevalla naisella ei ole likaisia näppejään pelissä. Ennen sitä mitään hyväuskoisuutta, hyväntahtoisuutta tai ylipäänsä positiivista on aivan turha odottaa. Kaikki on valhetta kunnes toisin todistetaan.

Olet sivusta. Älä tekeydy aloittajaksi, kun et sitä ole. Mene muualle, kun et kaipaa.

Vierailija
61435/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain viikko ja mahdollisuutemme nähdä kohoavat huomattavasti. Mitä jos kapsahdamme spontaanisti suuteloon nähdessämme?

Vierailija
61436/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeekö muka keskoset enemmän kuin muut?

Vierailija
61437/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaikeaa uskoa hyvään silloin, kun sua on ennenkin huijattu ja vedätetty ns. hyvän nimissä. Pitäisi olla varma siitä, että sillä kaiken pahan takana olevalla naisella ei ole likaisia näppejään pelissä. Ennen sitä mitään hyväuskoisuutta, hyväntahtoisuutta tai ylipäänsä positiivista on aivan turha odottaa. Kaikki on valhetta kunnes toisin todistetaan.

Olet sivusta. Älä tekeydy aloittajaksi, kun et sitä ole. Mene muualle, kun et kaipaa.

Joku on nyt selvästi ampunut karhua takapuoleen!

SIVUSTA ERI

Vierailija
61438/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadi daadi ;)

Vierailija
61439/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä voin olla sun kissa

Käperrytkö syliin kehräämään jos silitän?

Joku tuli näköjään väliin kommentoimaan minun puolesta. Olin monta tuntia ihan muualla. Uimassa ja silleen.

Kirjoitin tuon ekan "hyvää alkavaa viikkoa... kissa kainaloon".

Taas muistan miksi köyn täällä nykyään niin harvoin. Joku tulee aina väliin hämmentämään. 

AP

Vierailija
61440/61899 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhteen ei tultu. 

Ikäväkyllä, mut pakko myöntää, et parempi näin. Oon miettiny sitä vastausta yksinäisyyteen ja se on kuin omani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi