Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61899)
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kesäsi kohokohtia?
Illat terassilla ystävien seurassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lirkutella muualle, kun on sitoutunut omaansa?
Vaihdetaanhan autokin aina silloin tällöin uudempaan.
Ei niille lirkutella. Niitä koeajetaan ja jätetään kauppaan, jos ei sovi tarpeisiin tai ole rakkautta ensiajolla. Autolle ei tule sydänsuruja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei tarvitse olla minusta mustasukkainen kenellekään.
Tiedän ettei tarvitse olla siinä mielessä. Tuntuu vaan usein, että oon maailman ainoa ihminen, jota et halua sun lähelle.
Millähän perusteella? Asia on täysin päinvastoin.
Lyhyet vastaukset, ärtynyt ääni, katsekontaktin välttely, mahdollisimman kauas meneminen aina kun saa valita paikan. Viimeksi kun tulin kysymään jotain, et ottanut edes kuulokkeita pois, hautasit vaan naamasi puhelimeen.
Kyllähän tuo nyt henkii suoranaisesta palavasta kiinnostuksesta! Jotkut vaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja miehen pitää saada JAHDATA!
Ja sitten taas toisaalta rentous, avoimuus ja läheisyys tarkoittaa vain ystävällisyyttä. Tämän takia odotin aina ennen naisten lähestyvän minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kirjoitella tunnisteita. Ei tekemisiä ä, kuvia eikä muutakaan enää someen/nettiin. Suora yhteys ja kasvokkain keskustelu on mun juttu.
Miksi sitten kirjoitat tuon täällä?
Sun mielestäkö ei saisi kirjoittaa. Monta ohistelijaa muutakin täällä. Miksi et kysy heiltä
En sanonut mitään ettet saisi kirjoittaa, kysyin miksi kirjoitat. Tunneasiat on vaikeita, tsemppiä tulevaan sulle.
Aika erikoinen johtopäätös aloittaja tunneasioiden käsittely taidoista.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kesäsi kohokohtia?
Tuleva parvekekaiteiden tarkastuskäynti pakotti siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ettei tarvitse olla siinä mielessä. Tuntuu vaan usein, että oon maailman ainoa ihminen, jota et halua sun lähelle.
Lyhyet vastaukset, ärtynyt ääni, katsekontaktin välttely, mahdollisimman kauas meneminen aina kun saa valita paikan. Viimeksi kun tulin kysymään jotain, et ottanut edes kuulokkeita pois, hautasit vaan naamasi puhelimeen.
Kyllähän tuo nyt henkii suoranaisesta palavasta kiinnostuksesta! Jotkut vaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja miehen pitää saada JAHDATA!
Ja sitten taas toisaalta rentous, avoimuus ja läheisyys tarkoittaa vain ystävällisyyttä. Tämän takia odotin aina ennen naisten lähestyvän minua.
Viesti oli sarkasmia.
Pointti olikin se, että KUN on sitoutunut omaansa. Ei riitä ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kirjoitella tunnisteita. Ei tekemisiä ä, kuvia eikä muutakaan enää someen/nettiin. Suora yhteys ja kasvokkain keskustelu on mun juttu.
Sun mielestäkö ei saisi kirjoittaa. Monta ohistelijaa muutakin täällä. Miksi et kysy heiltä
En sanonut mitään ettet saisi kirjoittaa, kysyin miksi kirjoitat. Tunneasiat on vaikeita, tsemppiä tulevaan sulle.
Missähän mulle on tunneasioiden vaikeutta tulossa. Jotain mitä en nyt itse tiedä. Ketjulainen tietää paremmin!😂
"Ei kiinnosta kirjoitella tunnisteita. Ei tekemisiä, kuvia eikä muutakaan enää someen/nettiin. Suora yhteys ja kasvokkain keskustelu on mun juttu."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti oli sarkasmia.
Huomasin. Sehän näissä totuuksissa naurattaakin.
Nainen on hermostunut ja välttelevä = ei ole kiinnostunut, kiinnostunut nainen on ystävällinen ja rento!
Nainen on ystävällinen ja rento = ei ole kiinnostunut, kiinnostunut nainen on hermostunut ja välttelevä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missähän mulle on tunneasioiden vaikeutta tulossa. Jotain mitä en nyt itse tiedä. Ketjulainen tietää paremmin!😂
"Ei kiinnosta kirjoitella tunnisteita. Ei tekemisiä, kuvia eikä muutakaan enää someen/nettiin. Suora yhteys ja kasvokkain keskustelu on mun juttu."
Tätä tarkoitin. Jos kommunikoit suoraan ja kasvotusten niin miksi edes ilmaista asia tässä roskalaarissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viesti oli sarkasmia.
Sarkasmiin tarvitaan vastapuolen tuntemista ja älyä. Sarkasmilla voi helposti loukata tuntematonta, jonka kanssa ei liikuta samalla aaltopituudella.
Mitenkähän muotoilisin tämän?
Vierailija kirjoitti:
Rakastatko mua T?
Ei me ihan niin hyvin tunneta vielä 💕
On helppo uskoa hyvään, kun saa sitä yltäkyllin. Uskopa hyvään, kun kaikki otetaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Pointti olikin se, että KUN on sitoutunut omaansa. Ei riitä ymmärrystä.
Ketjun kävijöille liian vaikea aihe. Eihän sellaista voi ymmärtää josta ei ole kokemusta.
Pikaisesti vain kävin. Hyvää työviikkoa söpöläinen. 💕
En latista sua seksiobjektiksi missään nimessä, mutta pakko todeta, että vartalosi malli ja kasvojesi piirteet sisältää just ne naiselliset piirteet, jotka saavat kaikki reseptorini säkenöimään ja hormonitehtaat tuottamaan putki punaisena.
Vierailija kirjoitti:
Gallup
Kesäsi kohokohtia?
St Tropez oli aika jees ja Mykonoksella Scorpios.
Kaivatun syntymäpäivä eli hyvä syy lähettää henkilökohtainen viesti ja siten kertoa, että ajattelen häntä.