Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (61941)

Vierailija
61341/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko mua T? 

🤮

Vierailija
61342/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin tuutata varattua.

Tuuttaathan sinä nytkin. Sinulle varattua.

Enpä juurikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61343/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelin ihan alkua, ihan hyvältä vaikuttaa.

Olen kuitenkin sitä mieltä että syy vertauskuvalliseen kerrontaan ei ole se että suora puhe olisi monimutkaisempaa ja vaikeammin ymmärrettävää. 

Kokemukseni mukaan rehellinen suora puhe on liikaa ihmisten korville ja se tekee kipeää. 

Pidän molemmista ja pidän myös kauniista puheesta, suljetusta tiedosta ja kaikesta mahdollisesta koristeellisuudestakin. Vähän kaikelle on paikkansa.

Lisään kommenttiini että ihmisten on täytynyt oppia ja miettiäkin asioita. Kaiken tämän opetuksen ansiosta olemme myös kyenneet kehittymään ja kehittämään yhteiskuntaakin. Moni puuhastelu on myös mukavaa ajanvietettä. Esimerkiksi tällaisia asioita liittyy raamatun oppeihin.

Vierailija
61344/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kirjoitella tunnisteita. Ei tekemisiä ä, kuvia eikä muutakaan enää someen/nettiin. Suora yhteys ja kasvokkain keskustelu on mun juttu.

Miksi sitten kirjoitat tuon täällä? 

Sun mielestäkö ei saisi kirjoittaa. Monta ohistelijaa muutakin täällä. Miksi et kysy heiltä

Kysytäämpä nyt näiltä ohistelijoilta, mitä sinulle ohistelu "antaa", vai onko se pelkkää ilkeyttä?            -ohi tämäkin

Vierailija
61345/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko mua T? 

Bänis kaive tu lämpimän tilaa

T nies

Vierailija
61346/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta kirjoitella tunnisteita. Ei tekemisiä ä, kuvia eikä muutakaan enää someen/nettiin. Suora yhteys ja kasvokkain keskustelu on mun juttu.

Sun mielestäkö ei saisi kirjoittaa. Monta ohistelijaa muutakin täällä. Miksi et kysy heiltä

Kysytäämpä nyt näiltä ohistelijoilta, mitä sinulle ohistelu "antaa", vai onko se pelkkää ilkeyttä?            -ohi tämäkin

Miksihän hyökkäät ilkeydelläsi kimppuun? Hyökkää sitten muidenkin kimppuun ilkeästi.

Vierailija
61347/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eesti karistusseadustik (KarS) 157 – Ahistav jälitamine. Eesti vabariigi seaduste kohaselt on tegemist kriminaalkuriteoga. KarS 157 sätestab: Ahistav jälitamine, mis hõlmab korduvat tahtevastast kontakteerumist ja teise isiku hirmutamist või häirimist, on karistatav rahalise karistuse või kuni üheaastase vangistusega. 

Vierailija
61348/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne syys-, kesä- ja kevätillat, olis ollu niin helppo tavata… en ymmärrä mitä tässä nyt pitäis tehdä ja ajatella

Vierailija
61349/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko mua T? 

🤮

Ei ollut möhikseltä/partaniekalta.

Vierailija
61350/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostikossa lukee "lähetä terveiset". "Keskustele kaipauksesta tai kyseenalaista muiden kaipaukset ja kokemukset. Ps. Kyseenalaista muiden mielenterveys ja hauku narsistiksi" olisi lukeman mukaan parempi otsikko. 

Vierailija
61351/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastatko mua T? 

Ainakin kaipaan erästä kovasti. Rakastamisen näkee vasta pidemmällä aikavälillä?

Vierailija
61352/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuitenkin sitä mieltä että syy vertauskuvalliseen kerrontaan ei ole se että suora puhe olisi monimutkaisempaa ja vaikeammin ymmärrettävää. 

Kokemukseni mukaan rehellinen suora puhe on liikaa ihmisten korville ja se tekee kipeää. 

Pidän molemmista ja pidän myös kauniista puheesta, suljetusta tiedosta ja kaikesta mahdollisesta koristeellisuudestakin. Vähän kaikelle on paikkansa.

Vierailija
61353/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! Vähän apea mieli, kun sää on tuollainen. Joskus haaveilin rakkaasta, jonka kanssa rötväillä sadepäivinä. Sitten minusta tuli äkäinen vanha nainen, joka ottaa mielummin kissan kainaloon.

Vierailija
61354/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunhan kommentoin. Miksi se ihmetyttää sinua?

Vierailija
61355/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luotettavaa tietoa, et tältä palstalta saa. Ainoastaan henkilöltä itseltään.

Oliko sulla muita itsestään selvyyksiä opettaa ketjulaisille?

Vierailija
61356/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus ei lähde kulumallakaan.

Vierailija
61357/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees eesti tartust, Ma ei tunne Sind ja ma ei soovi Sinuga mingit tegemist teha. Sinu jätkuv tegevus internetis (korduv ja tahtevastane kontakteerumine, digitaalne jälitamine ja privaatsuse rikkumine) täidab otseselt kriminaalkuriteo koosseisu. Sinu praegune haiglane käitumine meenutab juba kurikuulsat Roospuu juhtumit. Me ei kavatse oodata, kuni Sinust saab "Roospuu 2.0", vaid sekkume täie juriidilise jõuga kohe praegu, enne kui Sinu tegevus veelgi eskaleerub.

Vierailija
61358/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luotettavaa tietoa, et tältä palstalta saa. Ainoastaan henkilöltä itseltään.

Oliko sulla muita itsestään selvyyksiä opettaa ketjulaisille?

Itsestäänselvyys on yhdyssana.

Vierailija
61359/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin olla sun kissa

Vierailija
61360/61941 |
26.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän hyökkäät ilkeydelläsi kimppuun? Hyökkää sitten muidenkin kimppuun ilkeästi.

Luetun ymmärryksessä olisi kehittämistä!                      -Terveisiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi