Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (61914)
Vierailija kirjoitti:
Mä voin olla sun kissa
Olet kopiokissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettavaa tietoa, et tältä palstalta saa. Ainoastaan henkilöltä itseltään.
Oliko sulla muita itsestään selvyyksiä opettaa ketjulaisille?
Itsestäänselvyys on yhdyssana.
Kirjoitin tarkoituksella erilleen.
Vierailija kirjoitti:
Mä voin olla sun kissa
Millon tuut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä, "itsestään selvyyksiä" ei ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän ne kaikki aina :D "se oli vaan testi.. ärsyttääkseni!!1"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin olla sun kissa
Millon tuut?
Kun pyydät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voin olla sun kissa
Millon tuut?
Kun pyydät
Haluan heti kissani!! Olen masentunut ilman kissaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kirjoitella tunnisteita. Ei tekemisiä ä, kuvia eikä muutakaan enää someen/nettiin. Suora yhteys ja kasvokkain keskustelu on mun juttu.
Miksi sitten kirjoitat tuon täällä?
Sun mielestäkö ei saisi kirjoittaa. Monta ohistelijaa muutakin täällä. Miksi et kysy heiltä
Kysytäämpä nyt näiltä ohistelijoilta, mitä sinulle ohistelu "antaa", vai onko se pelkkää ilkeyttä? -ohi tämäkin
Miksihän hyökkäät ilkeydelläsi kimppuun? Hyökkää sitten muidenkin kimppuun ilkeästi.
Luetun ymmärryksessä olisi kehittämistä! -Terveisiä
Jos kyseenalaistaa muiden kirjoituksia, mikä on motiivi? Ehkä ne oli hänen terveiset.
roosipuu stalking case.
Siim Roosipuu, an Estonian vlogger known as "Pro Life Traveler," was arrested in the Philippines on January 15, 2026, for harassment, unauthorized filming, and demeaning behavior toward locals. Authorities accused him of chasing individuals, making racist remarks, and inappropriate interactions with minors. On January 15, 2026, in Dumaguete City by the Bureau of Immigration and the Philippine National Police. Offenses Cited for him were unauthorized filming, public harassment, overstaying his visa, and posting offensive content targeting Filipinos. Philippine officials emphasized a zero-tolerance policy for foreign content creators engaging in provocative shock stunts made for online. In 2019, an Estonian citizen named Keio Nei was jailed in the UK after a severe cyberstalking campaign escalated into a physical threat.
When police arrested him nearby, they found he was carrying a "sinister kit" that included ammonia, a syringe, a needle, tape, and a sex toy. He was sentenced to 21 months in prison and handed a lifetime restraining order. Therr are many cases more.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein ei vaan viitsi korjata virheitä, joita tulee kun kirjoittaa nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta kirjoitella tunnisteita. Ei tekemisiä ä, kuvia eikä muutakaan enää someen/nettiin. Suora yhteys ja kasvokkain keskustelu on mun juttu.
Sun mielestäkö ei saisi kirjoittaa. Monta ohistelijaa muutakin täällä. Miksi et kysy heiltä
Kysytäämpä nyt näiltä ohistelijoilta, mitä sinulle ohistelu "antaa", vai onko se pelkkää ilkeyttä? -ohi tämäkin
Miksihän hyökkäät ilkeydelläsi kimppuun? Hyökkää sitten muidenkin kimppuun ilkeästi.
Ostikossa lukee "lähetä terveiset". "Keskustele kaipauksesta tai kyseenalaista muiden kaipaukset ja kokemukset. Ps. Kyseenalaista muiden mielenterveys ja hauku narsistiksi" olisi lukeman mukaan parempi otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein ei vaan viitsi korjata virheitä, joita tulee kun kirjoittaa nopeasti.
Otsikossa lukee "lähetä terveiset". "Keskustele kaipauksesta tai kyseenalaista muiden kaipaukset ja kokemukset. Ps. Kyseenalaista muiden mielenterveys ja hauku narsistiksi" olisi lukeman mukaan parempi otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseenalaistaa muiden kirjoituksia, mikä on motiivi? Ehkä ne oli hänen terveiset.
Aloittajan ei tarvitse perustella anonyymiä kirjoitustaa muille ketjulaisille. Kuten ei tarvitse muidenkaan. Jos on tarvetta vinoilla muille, tekisin itsereflektiota miettien motiivia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin tuutata varattua.
Tuuttaathan sinä nytkin. Sinulle varattua.
Enpä juurikaan.
Pakettiratkaisu 😊
Vierailija kirjoitti:
Sun ei tarvitse olla minusta mustasukkainen kenellekään.
Tiedän ettei tarvitse olla siinä mielessä. Tuntuu vaan usein, että oon maailman ainoa ihminen, jota et halua sun lähelle.
Kas eesti mees suudab mõista sõna "ei"?Kui naine seab piiri ja ütleb "ei", ei ole see kutse läbirääkimistele ega mõistatus, mida lahendada. See on selge piir. Miks on sul nii raske seda aktsepteerida?
Hyvä sanoa, että pitäis keskustella kasvokkain, jos ei yhtään tiedä edes, kenen kanssa täällä keskustelee. Ei vaikuta yhtään lupaavalta, päinvastoin joltain ansalta.
Täällä on pyörinyt sen verran ikävää väkeä, etten ainakaan itse halua tavata palstalta sokkona ketään. Nekin, joilla tiedän olleen osuutensa tähän keissiin, ovat olleet viimeiset 20 v. niin ilkeitä, vinoilevia, mustamaalaavia ja lääppiviä h__rittelijoita, ettei tee tosiaan tee mieli ottaa mitään yhteyttä kehenkään.
Vierailija kirjoitti:
Kateus ei lähde kulumallakaan.
Kokeile asennemuutosta.
Käperrytkö syliin kehräämään jos silitän?