Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (35504)

Vierailija
35321/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku kirjoittaa kauniisti ja sit toinen perässä tulee töksäyttämään siihen jotain törkeää. :(

Tosiasioiden sanominen on joillekuille katkeraa. Pitäisikö elellä vain pumpuleissa ja leijua vaaleanpunaisissa pilvissä? Miksi haaveilu on sallittua, mutta todellisuuden kirjoittaminen ei ole? Kaipaus tapahtuu oikeassa elämässä, jossa on realiteetit, joihin on sopeuduttava, koska toinen haluaa vain haaveilla. Sori siitä.

Tämä on kaipausketju. Tee oma ketjusi.

Et päätä, miten täällä saa kaivata. Opettele myös ymmärtämään lukemasi.

Eikä tämä ketju ole myöskään sinun oksennusalustasi. Saat kaivata kuinka haluat, mutta älä sitje muiden kaipausta omalla katkeruudellasi. Kirjoittele siis se katkeruutesi omina viesteinään, älä muiden kaipausviestien jatkona.

Eri

Vierailija
35322/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa mäkin syntynyt hyväksi ihmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35323/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tää kyllä, lapsuushoodeilta sais samalla hinnalla omakotitalon kuin täällä ei saa edes tonttia samalla hinnalla. Melkein vois käteisellä ostaa jos on säästöjä. Kaupan päälle upea luonto kaikkialla. Ois se vana monilla elämänlaatu parempi pk-seudun ulkopuolella. 

Niin, jos pönde kiinnostais. Kaikkia ei kiinnosta, siksi siellä onkin halpaa.

Vierailija
35324/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tää kyllä, lapsuushoodeilta sais samalla hinnalla omakotitalon kuin täällä ei saa edes tonttia samalla hinnalla. Melkein vois käteisellä ostaa jos on säästöjä. Kaupan päälle upea luonto kaikkialla. Ois se vana monilla elämänlaatu parempi pk-seudun ulkopuolella. 

Joo böndellä on liian vähän hyväksikäytettäviä mokkakikuleita teille eltaantuneille mummoille! 

Vierailija
35325/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla aina vähän varuillaan mitä nettiin kirjoittaa. Tietovuotoja tapahtuu ja henkilöllisyytesi saattaa paljastua kavereillesi, sukulaisillesi ja työnantajallesi.

Vierailija
35326/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Vierailija
35327/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo böndellä on liian vähän hyväksikäytettäviä mokkakikuleita teille eltaantuneille mummoille! 

En koskis sellaiseen viiden kilometrinkään tikulla. Mulla on miestä varten aivan äärimmäisen kovat kriteerit, kuten asuinalueellekin.

Vierailija
35328/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa olla aina vähän varuillaan mitä nettiin kirjoittaa. Tietovuotoja tapahtuu ja henkilöllisyytesi saattaa paljastua kavereillesi, sukulaisillesi ja työnantajallesi.

Paljastukoot vaikka Hannu Hanhelle, ei paljoo paina 

Vierailija
35329/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin kaipausketjuun että sen nimi alkaa T:llä, tuleekohan kovakin kiristysvyyhti eteen? 

Vierailija
35330/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin kaipausketjuun että sen nimi alkaa T:llä, tuleekohan kovakin kiristysvyyhti eteen? 

Lähinnä tarkoitin tuota raivorunkkaajaa.

Vierailija
35331/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään ettei meillä ole mitään puhuttavaa tai sä et halua kuulla musta. Ei se fyysinen vetovoima loputtomasti kanna. 😕

Olen aika hiljainen. En osaa smalltalkkia. On aiheita joista innostun. Tarvitsen tilan jossa voin olla hiljaakin. En jaksaisi kuunnella kertomustasi naapurin Kertun elämästä, mutta tietovarantosi vaikka mantukimalaisesta saisi silmäni tuikkimaan. Voisimme ottaa lomalle mukaan kirjani Suomen rupijäkälät ja yrittää löytää esiintymiä. Se olisi minulle kuin aarteen etsintää. Sivusta varmasti. 

Vierailija
35332/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulkkuni on liukas kuin etana, kohta lentää smetana!!!!!!!!!!

Vierailija
35333/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettei hänellä ole työnantajaa 

Vierailija
35334/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomisiltana alkaa loma.

Vierailija
35335/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee. Suomessa on vain yksi T, joten jäljille on helppo päästä.

Todellinen ketjun vaara taitaa olla vain se, että osa palstalaisista heijastaa vääriä tunnistuksia ihmisiin oikeassa elämässä. Esimerkiksi käyttämäsi T on erittäin yleinen alkukirjain, mutta taitaa joillekin tarkoittaa aina vain jotakuta tuttua tai sitä mielessä olevaa, josta sitten muokkautuu kuva ketjun perusteella. Toivottavasti kuitenkin ymmärtävät harhan ja taistelevat sitä vastaan.

Vierailija
35336/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan ettei hänellä ole työnantajaa 

Jääpä enemmän aikaa harrastaa nussua,,,!!!!!!!!! (naistne kansa..)

Vierailija
35337/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisinpa mäkin syntynyt hyväksi ihmiseksi.

Hyveet kehittyvät harjoittelun tuloksena ja jokainen voi aloittaa vaikka heti. 

Vierailija
35338/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pelkään ettei meillä ole mitään puhuttavaa tai sä et halua kuulla musta. Ei se fyysinen vetovoima loputtomasti kanna. 😕

Mn? Nm?

Naiselle, maailman kauneimmalle sellaiselle! 🙂

Miksei hän haluaisi kuulla sinusta jos hän kerran kokee fyysistä vetovoimaa sinua kohtaan?

Vierailija
35339/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mn? Nm?

Naiselle, maailman kauneimmalle sellaiselle! 🙂

Miksei hän haluaisi kuulla sinusta jos hän kerran kokee fyysistä vetovoimaa sinua kohtaan?

Ei kaikki halua. On ollut sellainen suhde aiemmin, niin oon tullut varovaiseksi. Odottelin turhan kauan, et asia muuttuis, mut eihän se miksikään muuttunut. Mitään pelkkää seksisuhdetta en halua. 😕

Vierailija
35340/35504 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin olla hänelle yhtä ihmeellinen kuin mitä hän on mulle! Ja oon valmis näyttämään sen ihan joka päivä! 🧡

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi