Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35546)
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hyvin liirum laarumeille voi tehdä oman ketjun. Vaikka sellaisen, jossa ei saa vastata ollenkaan. Voi huudella tuuleen.
Jokaisen ohisjankkaajan mantra. Mun ohis kuuluu tänne, menkää muualle kaipaamaan.
Täällä mä lypsän setäkyrpääni tyhjäksi äijäspermasta sulle aivan mielisairaalla kiimalla!!!!!!! Mä raivorunkkaan somessa ajatellen sun kiimasta valuvia hillopillua ja pepunreikääsi!!! Haluun olla yksi niistä 30stä jotka pumppaa sut niin täyteen spegua, että sitä valuu kalujamme pitkin ulos samalla kun jokainen meistä lennättää uutta lastiansa sisääsi, niin kauan kunnes lauetessa meiltä jokaiselta vain pelkkää ilmaa!!!!!!!! Miltäs se kuullostaisi? ;) AaaaaHhhh.... Jumal auta......Sä saat mut lennättään lastini sulle NYT!!!!! Annan kuuman liisterin lentää niin syvälle suhun kuin vaan mahdollista!!!!!!! Tehtäväni on antaa molempiin kiimasta sykkiviin reikiisi kaiken mällini!!!!!! ;) Kiitos sinulle, olen todella lähellä salaista fantasiaani!!!! :)
Maailmaan maihtuu muitakin originaaleja ja muitakin E-alkuisia.
Ootkohan sä töissä vai lomalla? Mitä sulle kuuluu? Niin pieniä juttuja haluaisin sulta kuulla. Mut tunnen itseni typeräksi, jos niitä kysyn. Siksi haikailen täällä. 😕
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä lypsän setäkyrpääni tyhjäksi äijäspermasta sulle aivan mielisairaalla kiimalla!!!!!!! Mä raivorunkkaan somessa ajatellen sun kiimasta valuvia hillopillua ja pepunreikääsi!!! Haluun olla yksi niistä 30stä jotka pumppaa sut niin täyteen spegua, että sitä valuu kalujamme pitkin ulos samalla kun jokainen meistä lennättää uutta lastiansa sisääsi, niin kauan kunnes lauetessa meiltä jokaiselta vain pelkkää ilmaa!!!!!!!! Miltäs se kuullostaisi? ;) AaaaaHhhh.... Jumal auta......Sä saat mut lennättään lastini sulle NYT!!!!! Annan kuuman liisterin lentää niin syvälle suhun kuin vaan mahdollista!!!!!!! Tehtäväni on antaa molempiin kiimasta sykkiviin reikiisi kaiken mällini!!!!!! ;) Kiitos sinulle, olen todella lähellä salaista fantasiaani!!!! :)
Raivorunkkaamiseen se sun seksuaalinen kanssakäyminen taitaakin rajaantua.
Ootko niitä tyyppejä, joiden videoita leviää "lautasella"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoittaa kauniisti ja sit toinen perässä tulee töksäyttämään siihen jotain törkeää. :(
Tosiasioiden sanominen on joillekuille katkeraa. Pitäisikö elellä vain pumpuleissa ja leijua vaaleanpunaisissa pilvissä? Miksi haaveilu on sallittua, mutta todellisuuden kirjoittaminen ei ole? Kaipaus tapahtuu oikeassa elämässä, jossa on realiteetit, joihin on sopeuduttava, koska toinen haluaa vain haaveilla. Sori siitä.
Älä vttu lässytä, senkin negatiivinen palsta-asukki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun on vielä pakko tulla sinne. En voi elää itseni kanssa jos en pyydä anteeksi kaikkea.
Älä helvetissä. Säästä molempien aikaa viimeistään noiden suunnitelmiesi osalta.
En ollut tulossa. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Ferraara kyllästyny kauniiseen kaipaukseen 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoittaa kauniisti ja sit toinen perässä tulee töksäyttämään siihen jotain törkeää. :(
Tosiasioiden sanominen on joillekuille katkeraa. Pitäisikö elellä vain pumpuleissa ja leijua vaaleanpunaisissa pilvissä? Miksi haaveilu on sallittua, mutta todellisuuden kirjoittaminen ei ole? Kaipaus tapahtuu oikeassa elämässä, jossa on realiteetit, joihin on sopeuduttava, koska toinen haluaa vain haaveilla. Sori siitä.
En osallistunut.
.
Ilman muuta on satoja tuhansia
E-vokaalillisia miehiä ja naisia.
Jätän oikein suosiolla ja mieluusti
paikkani jollekin heistä.
2 vuotta tällä foorumilla riittää.
.
x
On tää kyllä, lapsuushoodeilta sais samalla hinnalla omakotitalon kuin täällä ei saa edes tonttia samalla hinnalla. Melkein vois käteisellä ostaa jos on säästöjä. Kaupan päälle upea luonto kaikkialla. Ois se vana monilla elämänlaatu parempi pk-seudun ulkopuolella.
aarresaaren luona
surun tuolla puolla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö mitä? Sinä pysty nuo tosiasiat sanomaan ja selvittämään varmaan IRL, jos vaan haluat. Mutta ei, et halua, haluat vaan voivotella langassa vuodesta toiseen!
Mä pelkään ettei meillä ole mitään puhuttavaa tai sä et halua kuulla musta. Ei se fyysinen vetovoima loputtomasti kanna. 😕
aarresaaren luona
surun tuolla puolla
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään ettei meillä ole mitään puhuttavaa tai sä et halua kuulla musta. Ei se fyysinen vetovoima loputtomasti kanna. 😕
Mn? Nm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mn? Nm?
Naiselle, maailman kauneimmalle sellaiselle! 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole se sun kaivattusi, joka täällä kirjoittelee, joten töksäyttele muualla kuin muiden viesteissä täällä. Huono käytös ei ole koskaan hyvä merkki ihmisessä.
Eri
Yhtä hyvin liirum laarumeille voi tehdä oman ketjun. Vaikka sellaisen, jossa ei saa vastata ollenkaan. Voi huudella tuuleen.