Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35475)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?
Tylsää.
Elämä on. Syytä vain tottua.
No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri
Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.
Ei kun just päinvastoin. Sinkkuna saa tehdä ihan mitä itse haluaa ja kaikki asiat elämässä pysyy järjestyksessä koko ajan. En ikimaailmassa huolisi enää parisuhdetta, nähty ja koettu jo.
Tai siis joo, voisin ottaa enemmän rahaa itselleni. Raha tarkoittaa vapautta.
Vierailija kirjoitti:
Ohistelijoiden orgiat.
Mutta metsäkauppakeskustelun sit annoit kuitenkin jäädä?
Jos saisin yksin myydä koko suvun maat ja metsät niin ei tarttis enää ikinä elämässä tehdä töitä. Harmillisesti on vaan iso suku. 😁
Vierailija kirjoitti:
Jos saisin yksin myydä koko suvun maat ja metsät niin ei tarttis enää ikinä elämässä tehdä töitä. Harmillisesti on vaan iso suku. 😁
Älä myy lypsävää lehmää.
Kaipaamani, suostuisitko poseeraamaan alasti minulle (kameralleni) sellaisen 500 motin kuusitukkipinon edessä? Kauniita kuvia eikä mihinkään digitaalisena. Ihan vaan itselle iloksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää.
Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉
Mistä näitä aikamiespoikia sikiää ketjuun 🤦🤦 ei ole deitti sivusto!!
Vierailija kirjoitti:
Kaipaamani, suostuisitko poseeraamaan alasti minulle (kameralleni) sellaisen 500 motin kuusitukkipinon edessä? Kauniita kuvia eikä mihinkään digitaalisena. Ihan vaan itselle iloksi.
Juu onnistuu, mutta pippelin blurraat sitten!!
Vierailija kirjoitti:
On sen verran hyvä tarjous, että melkein jo kannattaa harkita. (Kyllä.)
Vierailija kirjoitti:
Tää vois olla niin mulle. Joku peräkylän munanräplääjä, nyt ja jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisten miesten itkurunkkausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinäisten miesten itkurunkkausta.
Jos ei muuten niin rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää.
Saa olla henkisesti aika iso mies, että pystyisi näyttämään fiksulle naiselle jotain muutakin suuntaa, kuin reitin makuuhuoneeseen. Hiljalleen katoava luonnonvara varmaankin. 😉
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kenenhän puut...
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että kenenkään normaalin miehen tarvis täällä ikäväänsä itkeskellä? Niin harvinaista herkkua sellaiset, että ne saa ihan kenet haluaa ja ihan tuolla tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenhän puut...
Pinot on laputettu ostajan eli puiden omistajan tiedoilla kun ne on valmiit. Myyjällä on enää vain rahat.
Ei. Tuntuu et valtio ei sais viedä niin paljon mun suvulta eri keinoin. Kyllä tää systeemi pitäis jotenkin eri tavalla järjestää. Ihmiset ryöstää valtiolta, valtio ryöstää ihmisiltä ja monikaan asia ei toimi kuten pitäisi.