Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35504)
Ttiedän, että tämä näyttää nyt pahalta. Löydän toinen toistaan mädempiä nurkkia, mutta kyllä kaikki vielä järjestyy.
Himohamstraajan kodin siivous ei ole mikään pikkujuttu.
Päivää mammoille. Onko kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään ettei meillä ole mitään puhuttavaa tai sä et halua kuulla musta. Ei se fyysinen vetovoima loputtomasti kanna. 😕
Älä tämmösistä huoli. Tykästyin sinussa alunperin pääkoppaasi.
Vierailija kirjoitti:
Tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää kyllä, lapsuushoodeilta sais samalla hinnalla omakotitalon kuin täällä ei saa edes tonttia samalla hinnalla. Melkein vois käteisellä ostaa jos on säästöjä. Kaupan päälle upea luonto kaikkialla. Ois se vana monilla elämänlaatu parempi pk-seudun ulkopuolella.
Niin, jos pönde kiinnostais. Kaikkia ei kiinnosta, siksi siellä onkin halpaa.
Ei se nyt maalla ole kun parin kilometrin päässä ison kaupungin keskustasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tää kyllä, lapsuushoodeilta sais samalla hinnalla omakotitalon kuin täällä ei saa edes tonttia samalla hinnalla. Melkein vois käteisellä ostaa jos on säästöjä. Kaupan päälle upea luonto kaikkialla. Ois se vana monilla elämänlaatu parempi pk-seudun ulkopuolella.
Niin, jos pönde kiinnostais. Kaikkia ei kiinnosta, siksi siellä onkin halpaa.
Ei se nyt maalla ole kun parin kilometrin päässä ison kaupungin keskustasta.
Pk-seudun ulkopuolella = maalla. Ei kiitos. Mulle kelpaa stadissakin vain kolme asuinaluetta.
Ja joo, tiedän ettei kyse ole minusta vaan sinusta, joten muuta ihmeessä jos tykkäät. Pointtina vain, että ei halpa hinta ja iso tila ole kaikille elämänlaadun tae. Osa oikeasti rakastaa kaupunkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää.
Elämä on. Syytä vain tottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää.
No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tylsää.
No ei kyllä ole :D elämä on sellaista mitä siitä itse tekee. Eri
Ilman miestä nainen on kaaoksessa ja vailla suuntaa.
Tein just puukaupat, joista valtio saa yli 60 000 euron verotulot. Saa useampikin palsta-asukki ensi vuoden elatuksen siitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Tein just puukaupat, joista valtio saa yli 60 000 euron verotulot. Saa useampikin palsta-asukki ensi vuoden elatuksen siitä. :)
Korkea veroprosentti = vähän ongelmia (muihin maihin verrattuna) ja maailman onnellisin kansa. Suoraan verrannollinen.
Sosialistinen valtio tää on, ihan täysin.
Vierailija kirjoitti:
Pitäis tehdä sama, muttei ole just nyt rahan tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Sosialistinen valtio tää on, ihan täysin.
Tuntuuko, että tarvitsisit enemmän itsellesi?
Yhtiöiden metsäherrat ostelevat vuosittain miljoonilla puita kylien isänniltä ja emänniltä. Isommissa kunnissa saattaa tulla sata miljoonaa euroa puukaupparahoja paikallisille, mutta verot menee suoraan valtiolle ja jatkojalostuksen kaikki verot pääkonttorin mukana Helsinkiin, mutta kunnat jää nuolemaan näppejään. Jos kunnat saisivat verotuloja puukaupoista, harvalla kunnalla olisi mitään hätää taloudellisesti.
Olen kehittänyt itseäni paljonkin, mutta se ei riitä.