Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (35546)
Vierailija kirjoitti:
Voisin nuolla suihkunraikastasi. Tekisin sulle niiiin hyvää.
Niinhän sinä voisit. -isi- on konditionaalin tunnus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun on vielä pakko tulla sinne. En voi elää itseni kanssa jos en pyydä anteeksi kaikkea.
Mitä teit?
Kirjottelin täällä...
Tää on nyt joku muu. - og anteeksipyytäjä
OgE ei trölläile.
En enää kirjoita täällä
mitään. En
terveisiä kaivatulle
enkä taloomme liittyviä
reportaaseja.
Jos näette
E/OgE/x signeerattuja:
ovat tröllilandiasta peräisin.
.
[Voisihan tuo asuntooni
tullut ainakin anteeksi
pyytää, jollei korvauksia
kiinnosta maksaa.
Ei ole meiliä näkynyt.
Ei liioin ryöstöpukareilta].
x
Kaivattu vois nuolla mua loputtomasti ja mäkin voisin ottaa suihin, niin usein ja paljon kuin hän tykkäis. 😍😘
Göntsäkin voisi miettiä
sitä anteeksipyyntöä.
Ei hän varmasti ymmärrä
puheidensa vaikutusta
minuun.
Tämä vuosi on
ollut horroria,
täydellinen painajaisuni.
x
Jos nyt kuitenkin alotetaan halauksella ja varovaisella pusulla. Oisin siitä jo ihan taivaissa. 😍
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu vois nuolla mua loputtomasti ja mäkin voisin ottaa suihin, niin usein ja paljon kuin hän tykkäis. 😍😘
Tuun hulluksi pois 👋
uuuh mikä hikinen pieni kiimahuora. sulta kun saisi peppun kolosta pieru vau tornadon naamalle puhisemaan nami ! ihanan upee kostee namiherkku,, kiva ois kielettää ekaks muutamat orkut,,
Vierailija kirjoitti:
uuuh mikä hikinen pieni kiimahuora. sulta kun saisi peppun kolosta pieru vau tornadon naamalle puhisemaan nami ! ihanan upee kostee namiherkku,, kiva ois kielettää ekaks muutamat orkut,,
Hihihihihijohohohihohohohoh funny guy hihihihihahahahahah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun on vielä pakko tulla sinne. En voi elää itseni kanssa jos en pyydä anteeksi kaikkea.
Mitä teit?
Kirjottelin täällä...
Tää on nyt joku muu. - og anteeksipyytäjä
OgE ei trölläile.
En enää kirjoita täällä
mitään. En
terveisiä kaivatulle
enkä taloomme liittyviä
reportaaseja.
Jos näette
E/OgE/x signeerattuja:
ovat tröllilandiasta peräisin.
.
[Voisihan tuo asuntooni
tullut ainakin anteeksi
pyytää, jollei korvauksia
kiinnosta maksaa.
Ei ole meiliä näkynyt.
Ei liioin ryöstöpukareilta].
x
The Real Slim Shady
Vierailija kirjoitti:
Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa elämältä, jollaista haluisin elää. Kaivattu ja kaikki tuo hellyys ja nautinto. Eipä voisi toivoa enää muuta.
-M45
Yhtään handua tai
seksuaalisia
ei täältä tullut. x
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoittaa kauniisti ja sit toinen perässä tulee töksäyttämään siihen jotain törkeää. :(
Tosiasioiden sanominen on joillekuille katkeraa. Pitäisikö elellä vain pumpuleissa ja leijua vaaleanpunaisissa pilvissä? Miksi haaveilu on sallittua, mutta todellisuuden kirjoittaminen ei ole? Kaipaus tapahtuu oikeassa elämässä, jossa on realiteetit, joihin on sopeuduttava, koska toinen haluaa vain haaveilla. Sori siitä.
Herää jo rakas mörökölli. On ihana päivä tänään. Ukkosta odotellen. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoittaa kauniisti ja sit toinen perässä tulee töksäyttämään siihen jotain törkeää. :(
Tosiasioiden sanominen on joillekuille katkeraa. Pitäisikö elellä vain pumpuleissa ja leijua vaaleanpunaisissa pilvissä? Miksi haaveilu on sallittua, mutta todellisuuden kirjoittaminen ei ole? Kaipaus tapahtuu oikeassa elämässä, jossa on realiteetit, joihin on sopeuduttava, koska toinen haluaa vain haaveilla. Sori siitä.
Tämä on kaipausketju. Tee oma ketjusi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on kaipausketju. Tee oma ketjusi.
Et päätä, miten täällä saa kaivata. Opettele myös ymmärtämään lukemasi.
Vierailija kirjoitti:
Älä helvetissä. Säästä molempien aikaa viimeistään noiden suunnitelmiesi osalta.
Nyt on kyllä joku nielaissut katkaravun kokonaisena 🦐
og = original.
Ei liity mitenkään sinuun E.
Omet sitten vissiin ollut melkoinen mulkku häntä kohtaan.