Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40855)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras auto?
Se, millä pääsee Hailuotoon ajaen.
Mulle sais soittaa jos on huolia tai paha olla💕
Uskotko, että Suomi on maailman onnellisin maa ?
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aivan kaheli ja ihana tunne ku ihastuu ja ei meinais millään malttaa olla katselematta toista kun siinä vaikuttaa kaikki olevan aivan ihanaa ja kohdallaan. Katseiden kohdatessa kaikki muu katoaa
Ihan perseestä se on. Pilaa ihan kaiken terveyttä myöten, eikä siitä toivu enää koskaan entiselleen.
Heippa.
Vierailija kirjoitti:
Uskotko, että Suomi on maailman onnellisin maa ?
Mitä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi meille kävi näin rakas?
Tätä on tullut mietittyä. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mulle sais soittaa jos on huolia tai paha olla💕
Mulle ei. Voin tulkita sen ihastumisena. Sen jälkeen olet merkitty ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Helpottaisi, jos kirjoittaisit auki, miten ajattelet asioista tai mitkä ovat suurimmat solmut mielessäsi.
Omalla painollaan,päivä kerrallaan.
Viimeinen niitti. Viimeinen oljenkorsi.
Laihduin kun ihastuin, joten ottaisin sen taas toivoessasi pääseväni tavoitepainoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aivan kaheli ja ihana tunne ku ihastuu ja ei meinais millään malttaa olla katselematta toista kun siinä vaikuttaa kaikki olevan aivan ihanaa ja kohdallaan. Katseiden kohdatessa kaikki muu katoaa
Ihan perseestä se on. Pilaa ihan kaiken terveyttä myöten, eikä siitä toivu enää koskaan entiselleen.
Heippa.
Tämä. Ja kaikista tuhoavinta on se kun ihastuu toiseen ja ei ollut mitään merkkiä tai halaistua sanaa häneltä että olikin varattu koko ajan.
Nyt kiinnostelisi:
[ ] kotityöt
[ ] työt
[ ] opiskelu
[x] kaivatun tussu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jukra jouduin taas äsken absurdiin tilanteeseen..😅
No kerrohan.
Päädyin vahingossa parin mutkan kautta tutustumaan yhden uskonnollisen ryhmän tiloihin ja meininkiin… ei hyvänen aika en tajua miten aina päädyn näin outoihin juttuihin😂.
Vierailija kirjoitti:
Keitin makkarasopan. Pesin auton ja suuntasin sen jälkeen kalastamaan. Sain vain pienen saaliin: hauven, 3 ahventa ja ison lahnan. Huomenna paremmalla kalaonnella jos saisi kuhan. Voisin myös tarkastaa salaojakaivot.
Jäi vähän vaivaamaan, että milloin sitä soppaa särpittiin.
mitä järkeä on käydä salilla, eikö joku kone voisi liikutella niitä painoja eestaas?
Vierailija kirjoitti:
Niin outoja suhdekuvioita ihmisillä että korvat punehtuu eikä ikinä uskoisi. Kyllä jo miettii, elääkö aivan pensaasta kun sekoilut on jääneet sekoilematta.
Pahin virhe on miettiä ja peilata muiden suhteita tai suhdekuvioita.Jokaisen täytyy kokea ja elää omanlaistaan elämää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras auto?
Sellainen, jossa lisävarusteena veivi.
No kerrohan.