Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40889)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin outoja suhdekuvioita ihmisillä että korvat punehtuu eikä ikinä uskoisi. Kyllä jo miettii, elääkö aivan pensaasta kun sekoilut on jääneet sekoilematta.
Oot tsiikannu liikaa kaunareita.
Ihan on elävästä elämästä. Valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ilta on rakkauden aikaa..💓
Samoin aamu ja päivä. Sekä yö.
Vierailija kirjoitti:
Aletaanko salasuhteeseen 🤩 nähdään vaan pimeellä jossain syrjäisellä parkkipaikalla 😍
Eli talvinen salasuhde. Kesällä parkkipaikat on turhan valoisia paikkoja. Parkkipaikkaromanssi ei ole ehkä kuitenkaan paras idea, joudun jättämään väliin. Autossa hempeily kuulostaa paremmalta mitä se on. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Aletaanko salasuhteeseen 🤩 nähdään vaan pimeellä jossain syrjäisellä parkkipaikalla 😍
Voidaan nähdä mun luona
Toi oge on oikeesti joku mode.
Ei sen noit juttuja muuten tääl tollee olis. Jokku ominaisuudet sil on varmastivtähän ketjuun...
Vierailija kirjoitti:
Toi oge on oikeesti joku mode.
Ei sen noit juttuja muuten tääl tollee olis. Jokku ominaisuudet sil on varmastivtähän ketjuun...
Ehkä sitten niin. Revi siitä. x
Voisin ryhtyä salasuhteeseen parin naisen kanssa yhtä aikaa. Se olisi käytännöllistä, kun silloin heillä olisi aina alibi toisissaan: "Menen lounaalle Lotta-Marjatan kanssa. Tulen parin tunnin kuluttua."
Avaa ovi oon sun oven takana!
Vierailija kirjoitti:
Ota minuun yhteyttä telepaattisesti!! Nyt heti!!
Ajattelen sinua, ja yhteys on auki yötä päivää, koska olet niin kaukana.
Lakatut
Varpaan
Kynnet
Pillu
Pesty
Meno x
👋
Poste
Restante
Lihani
Ei
Ole
Kaupan
👋
Vierailija kirjoitti:
Avaa ovi oon sun oven takana!
Pimputa ovikelloa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaa ovi oon sun oven takana!
Pimputa ovikelloa!!!
Joku raja, hyh.
Puskista
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?
Elämälläni ei ole tarkoitusta
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?
Kuolla, jättäen maailmaan edes pienen jäljen itsestäni. Sitä ennen elää onnellisena ja rakastaen naista, joka kokee minut oikeaksi itselleen ja rakastaisi myös minua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?
Saada olla sun kanssa
Ouhnou. Nyt muistin mitä hyötyä on sitoutumiskammosta. Joka kk saa eri patukkaa. Taidan lempata tuon yhden. 5kk mennyt sen kanssa. Vähän jo kyllästyttää.