Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40833)

Vierailija
31201/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Eli tiedät

Vierailija
31202/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka  omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?

Ajattelidin että varattu tehköön mitä lystää. Älä kuitenkaan ota yhteyttä jos et ole tosissaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31203/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka  omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?

Siis jos on vastoin tahtoaan kotona niin yrittäisin houkutella mukaani, ihan vaikka ulos kävelemään aluksi ja sen sellasta. Joku masennus vaikka voi tehdä sen että eristäytyy jne. 

Vierailija
31204/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh. Eli tiedät

Mitä tiedän?

Vierailija
31205/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, vihaan ghostaamista.

Vierailija
31206/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka  omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?

Ajattelisin että ota itseäsi niskasta kiinni, mutta olenkin nainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31207/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu kun pyörittää auton veiviä?

Vierailija
31208/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtuu kun pyörittää auton veiviä?

Aku ankka istahtaa kyytiin 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31209/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka  omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?

Hankkisin salaista seuraa tai eroaisin. En jäisi tuleen makaamaan. Eläisin omaa elämääni. Todennäköisesti se toinenkin elää. 

Vierailija
31210/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31211/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.

Näillä vihjeillä? Ei haluja nähdä. Ehkä sinäkin opit pyytämään haluamaasi.

Vierailija
31212/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka  omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?

Samaa auvoa tarjoan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31213/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.

Näillä vihjeillä? Ei haluja nähdä. Ehkä sinäkin opit pyytämään haluamaasi.

Ja sinäkö olet pyytänyt?

Vierailija
31214/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka  omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?

Siis jos on vastoin tahtoaan kotona niin yrittäisin houkutella mukaani, ihan vaikka ulos kävelemään aluksi ja sen sellasta. Joku masennus vaikka voi tehdä sen että eristäytyy jne. 

Ai sori, tää olikin siis että jos kaivattu ois parisuhteessa? Vähän ihmettelisin miksi se ois tuolla tolalla ja yrittäisin olla tukena. En nyt tarkotuksella menis rikkomaan toisten suhdetta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31215/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tunteet ei haalistu tai lopu vaikka paljastuitkin manipuloivaksi ja egoansa pönkittäväksi.

Olen liian kiltti ja hyväsydäminen.

Et ainakaan viestisi perusteella ole kiltti ja hyväsydäminen.

Vierailija
31216/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?

Pyörittää planeettaa niin ku

Vierailija
31217/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan se palaa mieleen miltä tunnuit, vaikka luulin osaavani unohtaa. Ärsyttää. En haluaisi kiihottua sinusta. Miksi? 

Vierailija
31218/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka  omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?

Ajattelidin että varattu tehköön mitä lystää. Älä kuitenkaan ota yhteyttä jos et ole tosissaan. 

Mitä tarkpitat tosissaan ololla? Sivusta

Vierailija
31219/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.

Näillä vihjeillä? Ei haluja nähdä. Ehkä sinäkin opit pyytämään haluamaasi.

Ja sinäkö olet pyytänyt?

Ei ole sinun asiasi olenko pyytänyt vai en. Se joka haluaa voi pyytää.

Vierailija
31220/40833 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

 Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka  omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?

Ajattelisin että ota itseäsi niskasta kiinni, mutta olenkin nainen. 

Kysymys kuului mitäs mies ajattelisit jos kaivattusi…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi