Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40833)
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Ajattelidin että varattu tehköön mitä lystää. Älä kuitenkaan ota yhteyttä jos et ole tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Siis jos on vastoin tahtoaan kotona niin yrittäisin houkutella mukaani, ihan vaikka ulos kävelemään aluksi ja sen sellasta. Joku masennus vaikka voi tehdä sen että eristäytyy jne.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Eli tiedät
Mitä tiedän?
Ai niin, vihaan ghostaamista.
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Ajattelisin että ota itseäsi niskasta kiinni, mutta olenkin nainen.
Mitä tapahtuu kun pyörittää auton veiviä?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtuu kun pyörittää auton veiviä?
Aku ankka istahtaa kyytiin
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Hankkisin salaista seuraa tai eroaisin. En jäisi tuleen makaamaan. Eläisin omaa elämääni. Todennäköisesti se toinenkin elää.
Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.
Näillä vihjeillä? Ei haluja nähdä. Ehkä sinäkin opit pyytämään haluamaasi.
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Samaa auvoa tarjoan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.
Näillä vihjeillä? Ei haluja nähdä. Ehkä sinäkin opit pyytämään haluamaasi.
Ja sinäkö olet pyytänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Siis jos on vastoin tahtoaan kotona niin yrittäisin houkutella mukaani, ihan vaikka ulos kävelemään aluksi ja sen sellasta. Joku masennus vaikka voi tehdä sen että eristäytyy jne.
Ai sori, tää olikin siis että jos kaivattu ois parisuhteessa? Vähän ihmettelisin miksi se ois tuolla tolalla ja yrittäisin olla tukena. En nyt tarkotuksella menis rikkomaan toisten suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Minun tunteet ei haalistu tai lopu vaikka paljastuitkin manipuloivaksi ja egoansa pönkittäväksi.
Olen liian kiltti ja hyväsydäminen.
Et ainakaan viestisi perusteella ole kiltti ja hyväsydäminen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?
Pyörittää planeettaa niin ku
Aina vaan se palaa mieleen miltä tunnuit, vaikka luulin osaavani unohtaa. Ärsyttää. En haluaisi kiihottua sinusta. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Ajattelidin että varattu tehköön mitä lystää. Älä kuitenkaan ota yhteyttä jos et ole tosissaan.
Mitä tarkpitat tosissaan ololla? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heitin vihjeen, pallo on sulla jos haluat nähdä kesällä.
Näillä vihjeillä? Ei haluja nähdä. Ehkä sinäkin opit pyytämään haluamaasi.
Ja sinäkö olet pyytänyt?
Ei ole sinun asiasi olenko pyytänyt vai en. Se joka haluaa voi pyytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Ajattelisin että ota itseäsi niskasta kiinni, mutta olenkin nainen.
Kysymys kuului mitäs mies ajattelisit jos kaivattusi…
Heh. Eli tiedät