Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40833)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle sais soittaa jos on huolia tai paha olla💕
Mulle ei. Voin tulkita sen ihastumisena. Sen jälkeen olet merkitty ihminen.
Haittaako se jos on merkitty
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras auto?
Sun auto, mun pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras auto?
Semmonen, johon mahdutaan molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on paras auto?
Toi ota
.
Vierailija kirjoitti:
Ilta on rakkauden aikaa..💓
Tule sisään ja paska ensin
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ihmisiä jotka päättävät päivänsä onnettoman rakkauden tähden. Liitynkö itsekin kerhoon. Ei tasapainosta tietoakaan näissä tunnelmissa.
Minä en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin outoja suhdekuvioita ihmisillä että korvat punehtuu eikä ikinä uskoisi. Kyllä jo miettii, elääkö aivan pensaasta kun sekoilut on jääneet sekoilematta.
Pahin virhe on miettiä ja peilata muiden suhteita tai suhdekuvioita.Jokaisen täytyy kokea ja elää omanlaistaan elämää.
Ei ole hohdokasta elää elämää mihin kukaan ei halua tulla. Ystäväksi tai enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Pilvet peittää auringon
Tänään sadepilviä, mutta huomenna uusi päivä ja auringon pilkahduksia.
Paras auto on sellainen josta mahdollisimman moni on reippaasti kateellinen, yleensä kaavalla kalliimpi parempi.
Kunnon jeeppi ois hyvä, mahtus nukkumaan vaikka mukavasti takapenkeillä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitin makkarasopan. Pesin auton ja suuntasin sen jälkeen kalastamaan. Sain vain pienen saaliin: hauven, 3 ahventa ja ison lahnan. Huomenna paremmalla kalaonnella jos saisi kuhan. Voisin myös tarkastaa salaojakaivot.
Jäi vähän vaivaamaan, että milloin sitä soppaa särpittiin.
Klo 11 lounaaksi. Klo 14 kahvet kera nisun. Klo 17:ksi paistoin ahvenet ja lahnan ja myöskin kylkeen tillimunakastike ja tuppipottuja ja tietenkin salaatti makaronista ja kinkusta ja hernemaissipaprikasta. Kohtahan on iltapala ranskanleipää kera lauvantaimakkaran ei mitään valmiita siivuja vaan itse veistetty. Prinsessateetä hörpin häntä ajatellen.
Pyöritin painovannetta niin villisti, että menin keskeltä poikki. O-ou.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
älä ainakaan laihduta
Laihdutan jos niikseen tulee. En siihenkään lupia kysele. Ota läski joka miellyttää silmää.
Minä en kenenkään silmää ala miellyttää. Älä siirrä ongelmiasi muille.
Vierailija kirjoitti:
Pyöritin painovannetta niin villisti, että menin keskeltä poikki. O-ou.
Kohta sinullakin näkyy vyötärö. Jatka harjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Pyöritin painovannetta niin villisti, että menin keskeltä poikki. O-ou.
Ai sellasta hulavannetta? Niiden kanssa pitää olla varovainen, jotkut on kai saaneet munuaisvaurioita tms
Mies mitä ajattelisit jos sun kaivattu olisi kaiket illat yksin kotonaan, sen toisen huidellessa töissä ja harrastuksissa ja ties missä. Miettien, että elämä on apeaa ja tuntuu valuvan ohi. Vaikka omat elinvoimat on vielä tallella ja kaikki sinänsä ihan hyvin. Suosittelisitko lähentymistä kanssasi, tai ottaisitko yhteyttä jos tuon tietäisit?
Jenniferille haliterkut. 😘😘 Mun silmät näki, sydän tunsi. Sut.
Laihdutan jos niikseen tulee. En siihenkään lupia kysele. Ota läski joka miellyttää silmää.