Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3

Vierailija
10.11.2025 |

Kaipaan.

Kommentit (40855)

Vierailija
31141/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?

Saada olla sun kanssa

Välissä on ilmaa, puita, peltoja, rakennuksia, teitä, monia muita.

Vierailija
31142/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ihmisiä jotka päättävät päivänsä onnettoman rakkauden tähden. Liitynkö itsekin kerhoon. Ei tasapainosta tietoakaan näissä tunnelmissa.

Et pääsy. Älä hulluja puhu. Ensiksi sun täytyy puhua jollekulle luotetulle asiasta, jos et mulle halua/pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31143/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?

Kuolla, jättäen maailmaan edes pienen jäljen itsestäni. Sitä ennen elää onnellisena ja rakastaen naista, joka kokee minut oikeaksi itselleen ja rakastaisi myös minua. 

Elätkö sen naisen kanssa?

Vierailija
31144/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaisi, jos kirjoittaisit auki, miten ajattelet asioista tai mitkä ovat suurimmat solmut mielessäsi.

Vierailija
31145/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on itsetuhoisia ajatuksia, kannattaa hakea apua ajoissa.

Vierailija
31146/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?

Kuolla, jättäen maailmaan edes pienen jäljen itsestäni. Sitä ennen elää onnellisena ja rakastaen naista, joka kokee minut oikeaksi itselleen ja rakastaisi myös minua. 

Elätkö sen naisen kanssa?

Outo kysymys. Luehan teksti uudelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31147/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ihmisiä jotka päättävät päivänsä onnettoman rakkauden tähden. Liitynkö itsekin kerhoon. Ei tasapainosta tietoakaan näissä tunnelmissa.

Et pääsy. Älä hulluja puhu. Ensiksi sun täytyy puhua jollekulle luotetulle asiasta, jos et mulle halua/pysty.

Tunnette toisenne 🤦🤦

Vierailija
31148/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?

Kuolla, jättäen maailmaan edes pienen jäljen itsestäni. Sitä ennen elää onnellisena ja rakastaen naista, joka kokee minut oikeaksi itselleen ja rakastaisi myös minua. 

Elätkö sen naisen kanssa?

Outo kysymys. Luehan teksti uudelleen. 

Ei minusta, kun siinä on kaksi tulkintamahdollisuutta. Mutta en kysy enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31149/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aletaanko salasuhteeseen 🤩 nähdään vaan pimeellä jossain syrjäisellä parkkipaikalla 😍

Se olisi jännittävää. Olisi myös hauska älyhaaste keksiä uusia tapaamispaikkoja, julkisiakin, samalla pysyen salassa.

Vierailija
31150/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan kaheli ja ihana tunne ku ihastuu ja ei meinais millään malttaa olla katselematta toista kun siinä vaikuttaa kaikki olevan aivan ihanaa ja kohdallaan. Katseiden kohdatessa kaikki muu katoaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31151/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmiset

Mistä sitä apua saa. 
Apu maksaa. Ei ole ilmaista apua. Ei ole rahaa maksaa avusta. Terapia on kallista. Ei ole luotettavaa puolueetonta auttajaa.

Vierailija
31152/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ihmiset

Mistä sitä apua saa. 
Apu maksaa. Ei ole ilmaista apua. Ei ole rahaa maksaa avusta. Terapia on kallista. Ei ole luotettavaa puolueetonta auttajaa.

Kai tk:sta sais jotain ilmaista apua, jos on tarve. Siinähän on ihan aikarajat, minkä sisällä apua on saatava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31153/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ihmiset

Mistä sitä apua saa. 
Apu maksaa. Ei ole ilmaista apua. Ei ole rahaa maksaa avusta. Terapia on kallista. Ei ole luotettavaa puolueetonta auttajaa.

Terveyskeskuksesta ja päivystyksestä. Avusta maksetaan nimellinen maksu, ei sen oikeita kustannuksia. Terapia on sitten asia erikseen.

Vierailija
31154/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa ihmiset

Mistä sitä apua saa. 
Apu maksaa. Ei ole ilmaista apua. Ei ole rahaa maksaa avusta. Terapia on kallista. Ei ole luotettavaa puolueetonta auttajaa.

Jostain kirkosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31155/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä aukomaan solmuja, koska mulla on näppärät kädet. 

Vierailija
31156/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jukra jouduin taas äsken absurdiin tilanteeseen..😅

Vierailija
31157/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pilvet peittää auringon

Harmaan vaipan alle

Vierailija
31158/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin M(n) koko ajan kaikkia meidän haleja. Mun olisi pitänyt eka ottaa sun käsi ja suudella sitä ja sitten suudella sun kaulaa kun halailtiin. Oltaisi myös voitu mennä pois katseilta halailemaan aina kun oli mahd.

Tämä ei minulta!

Vierailija
31159/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim mieli kriisipuhelimeen soitto. Aikuissosiaalityöhön yhteys, neuvovat oikean tahon, soitto tai käynti paikan päällä. 

Vierailija
31160/40855 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim mieli kriisipuhelimeen soitto. Aikuissosiaalityöhön yhteys, neuvovat oikean tahon, soitto tai käynti paikan päällä. 

Kriisipuhelimessa työntekijä haukkui minut kun kerroin tilanteestani.

En suosittele kenellekään kyseistä "apua"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä