Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40855)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ihmisiä jotka päättävät päivänsä onnettoman rakkauden tähden. Liitynkö itsekin kerhoon. Ei tasapainosta tietoakaan näissä tunnelmissa.
Et pääsy. Älä hulluja puhu. Ensiksi sun täytyy puhua jollekulle luotetulle asiasta, jos et mulle halua/pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?
Kuolla, jättäen maailmaan edes pienen jäljen itsestäni. Sitä ennen elää onnellisena ja rakastaen naista, joka kokee minut oikeaksi itselleen ja rakastaisi myös minua.
Elätkö sen naisen kanssa?
Helpottaisi, jos kirjoittaisit auki, miten ajattelet asioista tai mitkä ovat suurimmat solmut mielessäsi.
Jos on itsetuhoisia ajatuksia, kannattaa hakea apua ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?
Kuolla, jättäen maailmaan edes pienen jäljen itsestäni. Sitä ennen elää onnellisena ja rakastaen naista, joka kokee minut oikeaksi itselleen ja rakastaisi myös minua.
Elätkö sen naisen kanssa?
Outo kysymys. Luehan teksti uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän ihmisiä jotka päättävät päivänsä onnettoman rakkauden tähden. Liitynkö itsekin kerhoon. Ei tasapainosta tietoakaan näissä tunnelmissa.
Et pääsy. Älä hulluja puhu. Ensiksi sun täytyy puhua jollekulle luotetulle asiasta, jos et mulle halua/pysty.
Tunnette toisenne 🤦🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on perimmäinen tarkoituksesi?
Kuolla, jättäen maailmaan edes pienen jäljen itsestäni. Sitä ennen elää onnellisena ja rakastaen naista, joka kokee minut oikeaksi itselleen ja rakastaisi myös minua.
Elätkö sen naisen kanssa?
Outo kysymys. Luehan teksti uudelleen.
Ei minusta, kun siinä on kaksi tulkintamahdollisuutta. Mutta en kysy enempää.
Vierailija kirjoitti:
Aletaanko salasuhteeseen 🤩 nähdään vaan pimeellä jossain syrjäisellä parkkipaikalla 😍
Se olisi jännittävää. Olisi myös hauska älyhaaste keksiä uusia tapaamispaikkoja, julkisiakin, samalla pysyen salassa.
Onhan se aivan kaheli ja ihana tunne ku ihastuu ja ei meinais millään malttaa olla katselematta toista kun siinä vaikuttaa kaikki olevan aivan ihanaa ja kohdallaan. Katseiden kohdatessa kaikki muu katoaa
Kertokaa ihmiset
Mistä sitä apua saa.
Apu maksaa. Ei ole ilmaista apua. Ei ole rahaa maksaa avusta. Terapia on kallista. Ei ole luotettavaa puolueetonta auttajaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ihmiset
Mistä sitä apua saa.
Apu maksaa. Ei ole ilmaista apua. Ei ole rahaa maksaa avusta. Terapia on kallista. Ei ole luotettavaa puolueetonta auttajaa.
Kai tk:sta sais jotain ilmaista apua, jos on tarve. Siinähän on ihan aikarajat, minkä sisällä apua on saatava.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ihmiset
Mistä sitä apua saa.
Apu maksaa. Ei ole ilmaista apua. Ei ole rahaa maksaa avusta. Terapia on kallista. Ei ole luotettavaa puolueetonta auttajaa.
Terveyskeskuksesta ja päivystyksestä. Avusta maksetaan nimellinen maksu, ei sen oikeita kustannuksia. Terapia on sitten asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa ihmiset
Mistä sitä apua saa.
Apu maksaa. Ei ole ilmaista apua. Ei ole rahaa maksaa avusta. Terapia on kallista. Ei ole luotettavaa puolueetonta auttajaa.
Jostain kirkosta
Olen hyvä aukomaan solmuja, koska mulla on näppärät kädet.
Ei jukra jouduin taas äsken absurdiin tilanteeseen..😅
Vierailija kirjoitti:
Pilvet peittää auringon
Harmaan vaipan alle
Vierailija kirjoitti:
Mietin M(n) koko ajan kaikkia meidän haleja. Mun olisi pitänyt eka ottaa sun käsi ja suudella sitä ja sitten suudella sun kaulaa kun halailtiin. Oltaisi myös voitu mennä pois katseilta halailemaan aina kun oli mahd.
Tämä ei minulta!
Esim mieli kriisipuhelimeen soitto. Aikuissosiaalityöhön yhteys, neuvovat oikean tahon, soitto tai käynti paikan päällä.
Vierailija kirjoitti:
Esim mieli kriisipuhelimeen soitto. Aikuissosiaalityöhön yhteys, neuvovat oikean tahon, soitto tai käynti paikan päällä.
Kriisipuhelimessa työntekijä haukkui minut kun kerroin tilanteestani.
En suosittele kenellekään kyseistä "apua"
Välissä on ilmaa, puita, peltoja, rakennuksia, teitä, monia muita.