Lähetä terveiset kaipaamallesi henkilölle <3
Kommentit (40889)
Vierailija kirjoitti:
🧡 sinua!
Okei, niinkai sitten kun se tuossa lukee
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette eronneet, jos kumpikin rakastatte toisianne?
Koska vaihtelu virkistää
Vierailija kirjoitti:
Mä oon jakanut täällä vaikka ja mitä. Ei ehkä ole ollut fiksua, mut mitäs siitä. 😊
Huomattu on. Miksi luulet että ketään kiinnostaisi itsekeskeiset jorinasi?
Monet taitaa ajatella että valehtelu virkistää😅
Kymmenen vuotta samaa patukkaa alkaa kyllästyttää
Taitaa tyttö tietää että nurkan takana on patukkaa tarjolla
Olet siis kertonut ihastumisestasi kumppanillesi, mutta et itse ihastukselle?
Vierailija kirjoitti:
Tarvitsen sua nainen, muutamaan pikkujuttuun. Tutkimaan maailmaa ja toisiamme. Jakamaan arjen ja rakkauden.
Ajattelin että luen vain yhden viestin ja tämä avautui. Luettuani tuli tunne että elämässä on vielä toivoa ja aitoja tunteita ja tarpeita. Toivon sydämessäni että löydät kumppanin tutkimaan kanssasi tätä palloamme ja jokapäiväistä elämää jos sitä toivot. T. Kanssakulkija
Niin outoja suhdekuvioita ihmisillä että korvat punehtuu eikä ikinä uskoisi. Kyllä jo miettii, elääkö aivan pensaasta kun sekoilut on jääneet sekoilematta.
Vierailija kirjoitti:
Tutkitaan toistemme napoja
Mä aina kuivaan napani topsilla suihkun jälkeen, välillä putsaan myös saippualla ja kookosöljyllä
Hieman kyllä kiinnostaisi outo suhdekuvio. 😏
Eikö tää ole jo outo suhdekuvio😀🥹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😽💖
Sunlaiset syö munlaisia
Söisin mielelläni 😍😘
Minä ja puhelimeni. Se on aika perusydinperhekuvio luulisin.
Kaikki outo muuttuu normaaliksi ajan kanssa.
Aletaanko salasuhteeseen 🤩 nähdään vaan pimeellä jossain syrjäisellä parkkipaikalla 😍
Vierailija kirjoitti:
Niin outoja suhdekuvioita ihmisillä että korvat punehtuu eikä ikinä uskoisi. Kyllä jo miettii, elääkö aivan pensaasta kun sekoilut on jääneet sekoilematta.
Oot tsiikannu liikaa kaunareita.
On ja ei.