Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
16341/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

O-ou. Tulisitko sohvalla syliini polviesi varaan ja kasvojeni eteen? Haluaisin koskettaa sinua.

Onneksi et ole kaukana.

Vierailija
16342/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kiitos pÀivÀstÀ. Olet ollut minulle tÀrkeÀ.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16343/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyĂ€. Todennut, ettei nĂ€illĂ€ ole kaikki palaset kohdallaan. 

MÀ en pelkÀÀ, oon vaan seurannu koko lapsuuden vanhempien riitelyÀ niin en jaksa yhtÀÀn sellasta, haluan ihan pÀinvastaisen suhteen tai sitten oon mielummin yksin

SelvĂ€sti olet saanut siitĂ€ traumat kun olet mielummin yksin kuin riitelet silloin tĂ€llöin. Ei riidan tarvi olla toisen henkistĂ€ eliminoimista, raivohuutoa ja hakkaamista. 

Totta kai oon saanu traumat, ei se ole kuitenkaan syy miksi vÀlttelen riitelyÀ, se on yksinkertaisesti epÀmukavaa mun mielestÀ, elÀn mielummi

Sivusta ed anteeks

Vierailija
16344/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei ole koskaan ostanut alkoholia lahjaksi. Jos ostaa niin joku hyvĂ€ samppanja  kĂ€y. 

Mulle on jĂ€tetty joskus oven taakse pullo lahjapussissa, kun en avannut ovea :D 

Asut omakotitalossa vai rivitalossa? Asuntolassa?

Alkoholistien asuntolassa đŸ·

MĂ€ en. t. toinen :D

Vierailija
16345/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyĂ€. Todennut, ettei nĂ€illĂ€ ole kaikki palaset kohdallaan. 

MÀ en pelkÀÀ, oon vaan seurannu koko lapsuuden vanhempien riitelyÀ niin en jaksa yhtÀÀn sellasta, haluan ihan pÀinvastaisen suhteen tai sitten oon mielummin yksin

Joka toinen on, ja sitten kasvetaan aikuisiksi. Sivusta

Niin? En nyt puhu mistÀÀn perusriitelystÀ sitÀ paitsi. Miksi mulla ois velvollisuus haluta riitely-suhteeseen kun muunkinlainen vaihtoehto on olemassa. Aikuisena nÀÀ voi nimenomaan valita, toisin kun lapsena

En puhu minĂ€kÀÀn. Miksi tuo piti edes nostaa perusteluksi, et olisi tarvinnut perusteluita. Kuulosti enemmĂ€n uhriutumiselta. 

On siinÀ sellanen peruste, ettÀ mun sietokyky riitelylle on varmaan matalampi kuin keskivertoihmisellÀ, tuon taustan takia. Jos olisin kasvanut perheessÀ, jossa vanhempien riitelyÀ olis ollu tosi harvoin niin ei varmaan ottaisi koko asiaa niin tosissaan. Nyt se vaan on mulle hyvin ruma ja voimia syövÀ juttu kokonaisuudessaan, josta haluan pysyÀ erossa. Ei mitÀÀn uhriutumista vaan realiteetti

Vierailija
16346/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakasteluttas

Mul on pÀÀ kipee

Ai kumpi pÀÀ ?

YlĂ€. Panadolia tĂ€ytyy lĂ€hteĂ€ hakemaan 

Vierailija
16347/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Nyt mÀ jÀtÀn sut obsidian.

Vierailija
16348/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelin on tietysti vaaleanpunainen 💞

LÀhetÀtkö WA-viestin?

Kuten huulipuna 💄

Vierailija
16349/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

🌑

Vierailija
16350/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ja nyt sitten kÀsitellÀÀn riitelyjÀ ja traumoja. Eikös nÀin perjantaisin voisi ottaa vÀhÀn rennommin, ja vaikka ehdotella kaivatulle jotain mukavampaa.

Vierailija
16351/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellainen mies, joka tuli halaamaan, jos otin jonkun asian esiin, siis turhauduin jostakin, useasti myös heitti esim puhelimessa nauraen ettĂ€ tuun sun luo ja kannan sut makkariin, selvitetÀÀn tĂ€mĂ€ siellĂ€ đŸ˜…đŸ€© mahtava mies oli. Saattoi vastata myös ettĂ€ kiihotat mua oikeesti kun olet Ă€kĂ€inen đŸ˜đŸ”„ Aika nopeesti alkoi hymyilyttÀÀ.

Ottiko hÀn sun huolia ikinÀ tosissaan?

Vierailija
16352/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen riitani riidellyt ja tapellut pukarien kanssa niin paljon ettÀ kyllÀ on riittÀnyt. Itsekseen on parasta. Siltikin, jos joku alkaa riiheemÀÀn niin sanon asiani, en varmasti vaikene. Vaimeneminen tappaa ja sairastuttaa sisÀltÀ, ei tee hyvÀÀ, pl. vaaratilanteet ja muutamat muut olennaiset hetket hyvÀstÀ syystÀ.

Vierailija
16353/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🌑

Black indeed

Vierailija
16354/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vihastunut mies on kyllÀ kiihottava ihan vahingossakin koska nainen voi alitajuisesti haistaa testosteronin. Siis jos ei satu pelkÀÀmÀÀn ko tilannetta.

Vierailija
16355/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen riitani riidellyt ja tapellut pukarien kanssa niin paljon ettÀ kyllÀ on riittÀnyt. Itsekseen on parasta. Siltikin, jos joku alkaa riiheemÀÀn niin sanon asiani, en varmasti vaikene. Vaimeneminen tappaa ja sairastuttaa sisÀltÀ, ei tee hyvÀÀ, pl. vaaratilanteet ja muutamat muut olennaiset hetket hyvÀstÀ syystÀ.

Korjaus, vaikeneminen tappaa ja sairastuttaa.

LisĂ€ys. ÄlĂ€ koskaan pakota lapsia tai ketÀÀn muutakaan vaikenemaan. 

Vierailija
16356/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🌑

Black indeed

🌞 Koska en oo valaisemassa sua.

Vierailija
16357/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sori oli pakko

16358/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MitÀ tekisit jos nÀkisit kaivattusi just nyt?

Halaisin hĂ€ntĂ€ ja kutsuisin mun luo kylÀÀn. KĂ€ytĂ€isiin pizzeriasta hakemassa pizzat ja katsottaisiin miten loppuilta sujuisi. 💋IkĂ€vĂ€ on kova, kun mietin hĂ€ntĂ€ ja tunnen ettĂ€ hĂ€n on niin mun nainen. Intuitio kertoo totuuden đŸ„č

Vierailija
16359/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On mielipiteitÀ ja yksilöitÀ. Itse myös, kuten siis moni, olen nÀhnyt lapsuudessani riitelyÀ ja vÀkivaltaa, mutta oma kokemus on se, ettÀ arvostan ihmisiÀ, jotka osaavat riidellÀ. Ja nimenomaan turvautumatta vÀkivaltaan.

Vierailija
16360/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sitten kÀsitellÀÀn riitelyjÀ ja traumoja. Eikös nÀin perjantaisin voisi ottaa vÀhÀn rennommin, ja vaikka ehdotella kaivatulle jotain mukavampaa.

KyllĂ€ te kohta taas pÀÀsette harhailemaan. 

Ketju on lukittu.