Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni 😍

Vierailija
06.11.2025 |

Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!

Kommentit (22554)

Vierailija
16381/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ihanan pieni vaikka luulin tykkÀÀvĂ€ni isosta 😘

No ÀlÀs hupsi joutavia, et usko itsekkÀÀn tuota.

Vierailija
16382/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellainen mies, joka tuli halaamaan, jos otin jonkun asian esiin, siis turhauduin jostakin, useasti myös heitti esim puhelimessa nauraen ettĂ€ tuun sun luo ja kannan sut makkariin, selvitetÀÀn tĂ€mĂ€ siellĂ€ đŸ˜…đŸ€© mahtava mies oli. Saattoi vastata myös ettĂ€ kiihotat mua oikeesti kun olet Ă€kĂ€inen đŸ˜đŸ”„ Aika nopeesti alkoi hymyilyttÀÀ.

Ottiko hÀn sun huolia ikinÀ tosissaan?

Otti, aina. Ja halus aina samantien selvittÀÀ/puhua kasvotusten. Nuo oli lÀppÀÀ, jolla tarkoitti sitÀ ettÀ hÀn tulee nyt ja puhutaan asia. Siis esim jos oli jossain muualla, niin lÀhti samantien tulemaan sinne missÀ olin. Todellakin teki asioiden eteen todellisia tekoja, aina, ja nÀytti teoillaan, ettÀ pitÀÀ mun hyvinvointia etusijalla/tÀrkeÀnÀ. Kerran heitin hanskat tiskii

Miksi pÀÀstit tuollaisen menemÀÀn??

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16383/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen pelokkaan onnellinen meistÀ

Vierailija
16384/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kullan kallis 😍

Vierailija
16385/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

En jaksa palstoilla tĂ€nÀÀn, tĂ€ytyy muutenkin rajoittaa. Kivoja hetkiĂ€ tyypit. 😘

Vierailija
16386/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli sellainen mies, joka tuli halaamaan, jos otin jonkun asian esiin, siis turhauduin jostakin, useasti myös heitti esim puhelimessa nauraen ettĂ€ tuun sun luo ja kannan sut makkariin, selvitetÀÀn tĂ€mĂ€ siellĂ€ đŸ˜…đŸ€© mahtava mies oli. Saattoi vastata myös ettĂ€ kiihotat mua oikeesti kun olet Ă€kĂ€inen đŸ˜đŸ”„ Aika nopeesti alkoi hymyilyttÀÀ.

Otti, aina. Ja halus aina samantien selvittÀÀ/puhua kasvotusten. Nuo oli lÀppÀÀ, jolla tarkoitti sitÀ ettÀ hÀn tulee nyt ja puhutaan asia. Siis esim jos oli jossain muualla, niin lÀhti samantien tulemaan sinne missÀ olin. Todellakin teki asioiden eteen todellisia tekoja, aina, ja nÀytti teoillaan, ettÀ pitÀÀ mun hyvinvointia

HĂ€llĂ€ tuli muutto toiselle paikkakunnalle 💔 Itse olen kiinni tĂ€ssĂ€ kaupungissa vielĂ€ pari/useamman vuoden. En pÀÀstĂ€ hĂ€ntĂ€ menemÀÀn ihan helpolla, on mun number one edelleen đŸ€©

Vierailija
16387/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen nĂ€hnyt paljon kauniita hyvĂ€nnĂ€köisiĂ€ naisia jotka nauttivat elĂ€mĂ€stĂ€, polttavat ja juovat. 

Vierailija
16388/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Persoonallisuus vaikuttaa ulkonÀköön, ihan yleistÀ olemusta myöten.

Vierailija
16389/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otti, aina. Ja halus aina samantien selvittÀÀ/puhua kasvotusten. Nuo oli lÀppÀÀ, jolla tarkoitti sitÀ ettÀ hÀn tulee nyt ja puhutaan asia. Siis esim jos oli jossain muualla, niin lÀhti samantien tulemaan sinne missÀ olin. Todellakin teki asioiden eteen todellisia tekoja, aina, j

Olisit muuttanut mukana. Itse tekisin niin nyt. En heti, mutta tekisin. -sivullinen nainen

Vierailija
16390/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Katsojienkin oma energia vaikuttaa nĂ€kökykyyn. 

Skeptisyys kannattaa sÀilyttÀÀ kun kuuntelee muita.

Vierailija
16391/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kielteisyys ja negatiivisuus vaikuttavat siihen miten nÀemme ja koemme asiat. Suosittelen neutraalia linjaa.

Vierailija
16392/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O-ou. Tulisitko sohvalla syliini polviesi varaan ja kasvojeni eteen? Haluaisin koskettaa sinua.

Onneksi et ole kaukana.

Tuskinpa on minulle, mutta tÀmÀ toi kaihoisia tunteita. Juuri tÀllaista kaipaisin. Ihana asento olla sylissÀ ja suudella. Olen ollut liian kauan yksin...

Vierailija
16393/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Neutraali linja on totuudellisin. MielipiteitÀ saa silti aina olla, niitÀ voi esittÀÀ fiksustikin.

Vierailija
16394/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miehelle, joka tulee tĂ€stĂ€ kappaleesta mieleen. 

Vierailija
16395/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kauhean kaunis kanssatyölÀinen. <3

Vierailija
16396/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki kielteisyys ja negatiivisuus vaikuttavat siihen miten nÀemme ja koemme asiat. Suosittelen neutraalia linjaa.

Ja jos hurjaksi yltyy niin voisi olla jopa positiivinen linja joskus.

Vierailija
16397/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oli pakko esittÀÀ asiaan nyt muutama fakta sillÀ en pidÀ liiallisesta arvostelusta joka vÀÀristÀÀ totuuksia.

Vierailija
16398/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jos hurjaksi yltyy niin voisi olla jopa positiivinen linja joskus.

KyllĂ€. Totuudellisuuteen kuuluu kaikki realismi. Huumorintajuisuus ja itsensĂ€ hyvĂ€ksyminen auttavat optimismissa ja positiivisuudessa. 

Vierailija
16399/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otti, aina. Ja halus aina samantien selvittÀÀ/puhua kasvotusten. Nuo oli lÀppÀÀ, jolla tarkoitti sitÀ ettÀ hÀn tulee nyt ja puhutaan asia. Siis esim jos oli jossain muualla, niin lÀhti samantien tulemaan sinne missÀ olin. Todel

Joo, en vaan tykkÀÀ kyseisestĂ€ kaupungista minne pitĂ€is muuttaa. En sitten yhtÀÀn đŸ˜€ Onhan tĂ€ssĂ€ pari vuotta aikaa nieleskellĂ€ asiaa.

Vierailija
16400/22554 |
28.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Terveiset sinne jonnekin.

Ketju on lukittu.