Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myssyaika alkoi, kiva kun ei tarvii laitella hiuksia

Vierailija
10.10.2026 |

Sen kun vain hiukset piiloon. Saa kasvatella ihan rauhassa pidempää mallia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä myssy päässä? 

Vierailija
2/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et käy töissä? Tai missään muuallakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan vaikeutuu, kun myssyn alta paljastuu lättänä "kampaus"  jolla pitäää olla työpäivä. 

Vierailija
4/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paikkoja joihin et tarvitse hiuksia laittaa, esim. vaikka sinne shoppailee, kun ei tarvitse töihinkään mennä:)

Vierailija
5/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominainen ei itseään laita ikinä. Etätyöt, ruoka tilataan ovelle tai sitten se hirveä mummomyssy päässä Prismaan. 

Vierailija
6/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

#mummot

Vierailija
7/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ikinä joudu laittamaan hiuksia. Kampaan vaan. Siihen menee minuutti aamuisin, jos sitäkään.

Vierailija
8/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes kampaa, luonnonkiharat saa olla miten haluaa. Ne aiheuttaa kyllä vaivannäköä useinkin, ne joilla on kiharat tietää sen. Ap.

Vierailija
9/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No milloinkas suomalainen nainen muka itseään kunnolla laittaisi? Maan hienompiinkin juhliin mennään tatuoituna vittupuku päällä. 

Vierailija
10/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suominainen ei itseään laita ikinä. Etätyöt, ruoka tilataan ovelle tai sitten se hirveä mummomyssy päässä Prismaan. 

Mikä on mummomyssy?

Vierailija
11/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#mummot

Jotkut "mummot" on viisaita, tietävät tai tiedostavat, et pää on kylmällä kelillä arka. Sitä särkee, niin joutuvat syömään sitten puranaa tms.

Tunsin pari naista, iältään n. 10 vuotta vanhempia kuin minä. Sanoin heille, et koittakaa hyvät naiset pitää jonkinlaista päänsuojaa, vaikka hupparin huppua. Ei, koska kampaus menee pilalle. Muutama vuosi,  niin molemmat istua jöröttivät lähiöpubissa pipot päässä, sisällä. Molemmat sanoivat, et pää on niin arka. En viitsinyt ilkeillä, et "mitäs minä sanoin". Ei se ilkeily olisi auttanut heitä yhtään.

Tuo "jonkinlainen päähine päässä", sen opetti jo alakoulun ope, aikoinaan. Isä sitten komppasi ja ihan HUUSI! - pidä aina pipoa päässä, joku päivä sulle voi tulla päänsäryt.

t. m61 nyt, silloin taisin olla m51 (eli nyt olen samanikäinen kuin nuo "mummot" silloin; eipä ole päänsärkyjä).

Vierailija
12/12 |
10.10.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanonko mikä on myssyaika? Kylmällä laitetaan pipo päähän. Tai karvalakki jos on oikein kylmä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme