Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Lapset puhuvat rohkeasti kaikesta nÀkemÀstÀÀn ja kuulemastaan. Kiitos ettÀ aloitat keskustelun, nyt minulla on velvollisuus vastata ja kommentoida.
Joskus aikuiset eivÀt osaa ottaa asioita vakavasti ja se nÀkyy myös lapsissa joten on tÀrkeÀÀ muistuttaa kun kyseessÀ on tÀrkeÀ tai/ja vakava asia.
Lapset ottavat vanhemmistaan mallia myös uravalinnoissa.
Olen yllÀttynyt siitÀ ettÀ lapset kysyvÀt minulta kysymyksiÀ. HeistÀ huomaa ettÀ he pitÀvÀt ajatella asioita. On tÀrkeÀÀ ottaa huomioon muidenkin lapsia ja kohdella jokaista lasta samanarvoisella tavalla.
HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đ€đ§Ą
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset puhuvat rohkeasti kaikesta nÀkemÀstÀÀn ja kuulemastaan. Kiitos ettÀ aloitat keskustelun, nyt minulla on velvollisuus vastata ja kommentoida.
Joskus aikuiset eivÀt osaa ottaa asioita vakavasti ja se nÀkyy myös lapsissa joten on tÀrkeÀÀ muistuttaa kun kyseessÀ on tÀrkeÀ tai/ja vakava asia.
Joskus, jos tÀmÀ vastaa omia haaveita niin asiahan on tÀysin kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkat on ihan perseestÀ.
Rangaistus siitÀ ettet onnistunut hankkiutumaan raskaaksi
KĂ€rsi :)
En halua. Katso tÀtÀ maailmaa. YmmÀrrÀ meidÀn juuriamme. Luontoa. MissÀ oikeasti kukoistaisimme... En halua. KÀrsin. Kehittelen muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohispaskajankutukset ei minultađ
Mun toinen ihastus on enkeli ja toinen demoni.
Hmm. Erikoista lasten dissaamista. En oikein tykkÀÀ tuollaisesta. MissÀ olikaan se hyvinvointivaltio jossa lasten on turvallista asua? En pidÀ myöskÀÀn aikuisista jotka pitÀvÀt omaa porukkaa kaiken ylÀpuolella, tÀllöin asia yleensÀ kÀÀntyy pÀÀlaelleen lapsia myöten.
Vierailija kirjoitti:
Haluamme varmasti jokainen ettÀ lapsista kasvaa terveitÀ ihmisiÀ jotka osaavat ajatellakin.
TÀssÀ ketjussa ei kovin montaa tervettÀ ja ajattelukykyistÀ tunnu kirjoittelevan
Ootkohan mahdollisesti keskiviikkona iltavuorossa?
Vierailija kirjoitti:
Okei demoni on myös oikeasti enkeli. đ€
Ei se ole enkeli, se on demoni. Saattavat nÀyttÀÀ samahenkisiltÀ kyllÀ. Olennaista on demonien keskuudessa se mitÀ he sinulle kertovat. Demoneita on erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
En kyl. :P
Heh-heh.
Vierailija kirjoitti:
Olen.
Haluamme varmasti jokainen ettÀ lapsista kasvaa terveitÀ ihmisiÀ jotka osaavat ajatellakin.