Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
MitÀ tekisit jos nÀkisit kaivattusi just nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ole koskaan ostanut alkoholia lahjaksi. Jos ostaa niin joku hyvÀ samppanja kÀy.
Mulle on jÀtetty joskus oven taakse pullo lahjapussissa, kun en avannut ovea :D
Asut omakotitalossa vai rivitalossa? Asuntolassa?
Ei mitÀÀn noista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyÀ. Todennut, ettei nÀillÀ ole kaikki palaset kohdallaan.
MÀ en pelkÀÀ, oon vaan seurannu koko lapsuuden vanhempien riitelyÀ niin en jaksa yhtÀÀn sellasta, haluan ihan pÀinvastaisen suhteen tai sitten oon mielummin yksin
SelvÀsti olet saanut siitÀ traumat kun olet mielummin yksin kuin riitelet silloin tÀllöin. Ei riidan tarvi olla toisen henkistÀ eliminoimista, raivohuutoa ja hakkaamista.
Totta kai oon saanu traumat, ei se ole kuitenkaan syy miksi vÀlttelen riitelyÀ, se on yksinkertaisesti epÀmukavaa mun mielestÀ, elÀn mielummin rauhallista "tylsÀÀ" elÀmÀÀ vailla draamaa
Varmasti. Sellaista onkin helppo elÀÀ yksin, mutta kahdestaan tulee aina joskus jotain draamaa, varsinkin jos toisella on yhtÀÀn luonnetta. Sellaisen mistÀÀn riitelemÀttömÀn nyhvÀkkeen kanssa ei ehkÀ tulisi, mutta saattaisi siihenkin piirteeseen lopulta hermostua.
đentĂ€ jos pussaan kun toinen yrittÀÀ alottaa riidan?đ
Vierailija kirjoitti:
MitÀ tekisit jos nÀkisit kaivattusi just nyt?
Moikkasin ja pyytÀisin peremmÀlle. Sitten tarjoaisin jotain ja kyselisin kuulumiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyÀ. Todennut, ettei nÀillÀ ole kaikki palaset kohdallaan.
MÀ en pelkÀÀ, oon vaan seurannu koko lapsuuden vanhempien riitelyÀ niin en jaksa yhtÀÀn sellasta, haluan ihan pÀinvastaisen suhteen tai sitten oon mielummin yksin
SelvÀsti olet saanut siitÀ traumat kun olet mielummin yksin kuin riitelet silloin tÀllöin. Ei riidan tarvi olla toisen henkistÀ eliminoimista, raivohuutoa ja hakkaamista.
Totta kai oon saanu traumat, ei se ole kuitenkaan syy miksi vÀlttelen riitelyÀ, se on yksinkertaisesti epÀmukavaa mun mielestÀ, elÀn mielummin rauhallista "tylsÀÀ" elÀmÀÀ vailla draamaa
Varmasti. Sellaista onkin hel
"NyhvĂ€ke" đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. Sellaista onkin helppo elÀÀ yksin, mutta kahdestaan tulee aina joskus jotain draamaa, varsinkin jos toisella on yhtÀÀn luonnetta. Sellaisen mistÀÀn riitelemÀttömÀn nyhvÀkkeen kanssa ei ehkÀ tulisi, mutta saattaisi siihenkin piirteeseen lopulta hermostua.
Luonnetta sekin on ettei ole riidan- ja draamanhaluinen. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen on, ja sitten kasvetaan aikuisiksi. Sivusta
Niin? En nyt puhu mistÀÀn perusriitelystÀ sitÀ paitsi. Miksi mulla ois velvollisuus haluta riitely-suhteeseen kun muunkinlainen vaihtoehto on olemassa. Aikuisena nÀÀ voi nimenomaan valita, toisin kun lapsena
En puhu minÀkÀÀn. Miksi tuo piti edes nostaa perusteluksi, et olisi tarvinnut perusteluita. Kuulosti enemmÀn uhriutumiselta.
Vierailija kirjoitti:
VedÀttekö kaipaajat tÀnÀÀn perseet olalle?
TÀrkeÀmpÀÀ tekemistÀ on, joten ei vedetÀ.
Olit eilen vÀhÀn etÀinen. Onkohan kaikki hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀrkeÀmpÀÀ tekemistÀ on, joten ei vedetÀ.
Alkoholi turruttaisi luovan flowni. sivu
Olen hyvÀ myös raivoamaan, ei sitÀ voi aina estÀÀ. Onhan se kuluttavaa, mutta myös puhdistavaa. En pidÀ siitÀ, mutta en myöskÀÀn pidÀ sitÀ sisÀllÀni. Jotkut tilanteet sen vaatii. Sen jÀlkeen tulee vasta asioiden tarkempi selvittely.
Mun eksÀt alkoi kaveerata keskenÀÀn. MinÀpÀ voisin vetÀÀ perseet
Vierailija kirjoitti:
Haukkuvat varmaan sua
Ei se ole yksin sinusta kiinni tuleeko riitaa vai ei. Tulee sitÀ, vaikkei olisi riidanhaluinen.
Vierailija kirjoitti:
Jo ketjuun tuleminen on ihan riittÀvÀn "perseet olalle".
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole yksin sinusta kiinni tuleeko riitaa vai ei. Tulee sitÀ, vaikkei olisi riidanhaluinen.
Varmaan tuleekin, varsinkin sellaisen henkilön kanssa jolla on omasta mielestÀÀn vain "luonnetta" đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sellainen mies, joka tuli halaamaan, jos otin jonkun asian esiin, siis turhauduin jostakin, useasti myös heitti esim puhelimessa nauraen ettĂ€ tuun sun luo ja kannan sut makkariin, selvitetÀÀn tĂ€mĂ€ siellĂ€ đ đ€© mahtava mies oli. Saattoi vastata myös ettĂ€ kiihotat mua oikeesti kun olet Ă€kĂ€inen đđ„ Aika nopeesti alkoi hymyilyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukkuvat varmaan sua
En usko mut vedÀn varmuuden vuoksi perseet koska liian outoa
Sulla olikin kivaa tiedossa, unohdit mut heti. Kiitos vaan