Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
VedÀttekö kaipaajat tÀnÀÀn perseet olalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyÀ. Todennut, ettei nÀillÀ ole kaikki palaset kohdallaan.
Jaa miksi tÀÀ piti postata uudelleen?
Vierailija kirjoitti:
En ole ihan niin taipuisa, vaikka venyn ja joustan.
Otitte liian vakavasti tuon tulivuoriketjun :D
Vierailija kirjoitti:
En vedÀ juuri koskaan, mulla on lapsia talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyÀ. Todennut, ettei nÀillÀ ole kaikki palaset kohdallaan.
MÀ en pelkÀÀ, oon vaan seurannu koko lapsuuden vanhempien riitelyÀ niin en jaksa yhtÀÀn sellasta, haluan ihan pÀinvastaisen suhteen tai sitten oon mielummin yksin
MÀkÀÀn en pelkÀÀ riitelyÀ, mutta en nÀÀ siinÀ oikein mitÀÀn pointtia kun asioista voi puhua sivistyneestikin. HyvÀt muistot siinÀ mielessÀ lapsuudestakin, kun omat vanhemmat ei koskaan huutaneet tai raivonneet toisilleen. -eri
MÀkÀÀn en oo koskaan kuullut vanhempieni huutavan, raivoavan tai haukkuvan toisiaan :D Jotenkin aika absurdi ajatuskin..
Sit taas setÀ ja sen vaimo on tulisia molemmat ja voivat huutaa toisilleen aivan mitÀ sattuu, mutta ei nekÀÀn ole pelottavia. Ennemminkin koomisia. Sopivat ja unohtavat nopeasti.
Sivusta
Riitely on erimielisyyksien ilmaisemista, joka voi olla joko rakentavaa tai haitallista. Rakentavassa riitelyssÀ keskitytÀÀn itse asiaan, kuunnellaan toista ja kÀytetÀÀn "minÀ"-viestejÀ ilman haukkumista, syyttelyÀ tai yleistyksiÀ. Haitallisessa riitelyssÀ sen sijaan hyökÀtÀÀn toista vastaan. Riitelyyn ei kuulu koskaan fyysinen tai henkinen vÀkivalta.
Vanhempani raivosivat ja minÀkin raivoan joskus.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. LasiviiniÀ saattaa mennÀ ja sitte tulee ehkÀ uni. Riippuu siitÀ pitÀÀkö erÀs minut hereillÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MÀ en pelkÀÀ, oon vaan seurannu koko lapsuuden vanhempien riitelyÀ niin en jaksa yhtÀÀn sellasta, haluan ihan pÀinvastaisen suhteen tai sitten oon mielummin yksin
Joka toinen on, ja sitten kasvetaan aikuisiksi. Sivusta
Niin? En nyt puhu mistÀÀn perusriitelystÀ sitÀ paitsi. Miksi mulla ois velvollisuus haluta riitely-suhteeseen kun muunkinlainen vaihtoehto on olemassa. Aikuisena nÀÀ voi nimenomaan valita, toisin kun lapsena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ole koskaan ostanut alkoholia lahjaksi. Jos ostaa niin joku hyvÀ samppanja kÀy.
Mulle on jÀtetty joskus oven taakse pullo lahjapussissa, kun en avannut ovea :D
Asut omakotitalossa vai rivitalossa? Asuntolassa?
Vierailija kirjoitti:
En tiedÀ mikÀ on tulivuoriketju, kun tulin ketjuun sivulta 812 enkÀ sitÀ aiempia ole lukenut, mutta sujuvasti kommentoin!
Keskustelupalstoilla aina vÀlillÀ joku lÀhtee ja joku tulee, ja juttu jatkuu :D
MinkÀköhÀn nÀköinen olisin jos alkoholia menisi kunnolla. NÀin juuri eilen yhden kuluneen blondin alkossa joka osti kunnolla tavaraa. Se jos mikÀ vaikuttaa tupakan lisÀksi naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SelvÀsti olet saanut siitÀ traumat kun olet mielummin yksin kuin riitelet silloin tÀllöin. Ei riidan tarvi olla toisen henkistÀ eliminoimista, raivohuutoa ja hakkaamista.
Totta kai oon saanu traumat, ei se ole kuitenkaan syy miksi vÀlttelen riitelyÀ, se on yksinkertaisesti epÀmukavaa mun mielestÀ, elÀn mielummin rauhallista "tylsÀÀ" elÀmÀÀ vailla draamaa
Vierailija kirjoitti:
Jaa minkÀ?
Vierailija kirjoitti:
En vedÀ ikinÀ perseitÀ. Hiljattain tuli tÀmÀ lapsen kanssa puheeksi, kun hÀnen kavereista kuulemma useimmat on nÀhneet vanhempiaan humalassa, ja mun lapsi ei kuulemma osaa kuvitella tilannetta ja sanoi itsekin, ettÀ kun et sÀ juo silleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ viiniÀ ostaisit minulle nainen lahjaksi?
MinÀ toisin sinulle lahjaksi esim. Francois et Julien Pinon Silex Noir -pullon.
en ostaisi viiniÀ enkÀ haluaisi viiniÀ
Tarjoaisin mieluummin drinkin jossain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan mies ei ole koskaan ostanut alkoholia lahjaksi. Jos ostaa niin joku hyvÀ samppanja kÀy.
Mulle on jÀtetty joskus oven taakse pullo lahjapussissa, kun en avannut ovea :D
Asut omakotitalossa vai rivitalossa? Asuntolassa?
Alkoholistien asuntolassa đ·
SelvÀsti olet saanut siitÀ traumat kun olet mielummin yksin kuin riitelet silloin tÀllöin. Ei riidan tarvi olla toisen henkistÀ eliminoimista, raivohuutoa ja hakkaamista.