Treffeille tulleella naisella oli sitten kulahtaneet farkut ja vanha t-paita, lenkkarit sekä pullonpohjasilmälasit.
Kommentit (35)
Olis vieläki voinu olla mä, mutta mulla oli suht uus t-paita ja piilarit 😁
Onneksesi ei telkkarin kokoisia vassarilaseja.
No saitko?
Treffeille tulleella naisella oli sitten kulahtaneet farkut ja vanha t-paita, lenkkarit sekä pullonpohjasilmälasit.
Vierailija
08.10.2026 |10:50
Ajatuksia
Ja silti se ghostasi sut treffien jälkeen 😭
Hän halusi ehkä testata, oleko pinnallinen vai katsotko syvempiä asioita, kuten luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Joko taas?
Hän ei muutu. Vaikka asiasta sanoo. Ei ole kuulemma ms biggy.
Jos ei kelpaa sellaisena kun on,niin jatkat vaan etsimistä. Uusia treffejä kehiin, jos tarjonta on suuri. 🤭
tulee mieleen että tuollainen nainen olisi joku nörtti joka töikseen tai harrastuksekseen koodaa ja pelaa videopelejä, on epäkäytännöllinen ja kömpelö, tavarat putoaa käsistä ja särkyy mystisellä tavalla, hänelle sattuu paljon vahinkoja ja onnettomuuksia, on huolimaton, ym. :D
Minulle kelpaisi. Mieluummin näin kun paskantärkeänä esittämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Ajatuksia
Lopeta vammanen jo kopiointi
Vierailija kirjoitti:
Tapasi puhua muista ihmisistä kertoo surkeasta taustastasi.
Terv Olive
Vierailija kirjoitti:
Hän halusi ehkä testata, oleko pinnallinen vai katsotko syvempiä asioita, kuten luonnetta.
Aijoo! Naisethan aina rakastuvat luonteeseen!
Jännään luonteeseen.
Kuulostaa saman tyyliseltä kuin minä, joten kelpaisi kyllä jos vaan muutenkin tultaisiin toimeen. Se vastakohtien täydentävyys on jo kokeiltu eikä se oikein pitemmän päälle sitten kuitenkaan toiminut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
AjatuksiaLopeta vammanen jo kopiointi
Vierailija
Ajatuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
AjatuksiaLopeta vammanen jo kopiointi
Vierailija
Ajatuksia
Vierailija
Ajatuksia
Vierailija kirjoitti:
Minulle kelpaisi. Mieluummin näin kun paskantärkeänä esittämässä.
No teillä lesboilla se kulttuuri on sellainen että mitä rumempi ja läskimpi sen haluttavampi
Tapasi puhua muista ihmisistä kertoo surkeasta taustastasi.