Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (22554)
Vierailija kirjoitti:
Miksi riidellÀ kun voi rakastella
Itekseen ei voi kumpaakaan.
MÀ vaan suutun toisinaan ja pistÀn ihmiset paikoilleen, en todellakaan alennu riitelemÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
đ
Black indeed
đ Koska en oo valaisemassa sua.
Tekee asiasta vain paremman ja mustemman. EthÀn loukkaannu, olen parhaillani yksin. Valoisaa iltaa sinulle ja muille.
Vierailija kirjoitti:
Vihastunut mies on kyllÀ kiihottava ihan vahingossakin koska nainen voi alitajuisesti haistaa testosteronin. Siis jos ei satu pelkÀÀmÀÀn ko tilannetta.
Ei kiihota vihainen mies kyllÀ yhtÀÀn. KiihkeÀ joo, vihainen ei.
Minua alkaa stressaamaan joku stressiÀ huokailevakin mies, saati sitten vihainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeet voi tyydyttÀÀ itekseen
Vierailija kirjoitti:
Miksi valita kun voi saada kaiken hyvÀn, olla kaiken hyvÀn arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
TÀÀ ois mun slogan jos olisin pariterapeutti.đđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarpeet voi tyydyttÀÀ itekseen
Voi varmaan riidellÀkin, ainakin tÀÀllÀ jotkut kirjotti kokevansa pÀÀnsÀ sisÀllÀ ristiriitoja pÀivittÀin
Vierailija kirjoitti:
MitÀ viiniÀ ostaisit minulle nainen lahjaksi?
MinÀ toisin sinulle lahjaksi esim. Francois et Julien Pinon Silex Noir -pullon.
Ranskalaiset rieslingit 25e+ luokassa ovat aika luotettavia, samoin kalifornialaiset chardonnayt 20-30e kategoriassa. Jotain tuollaista. Tai 30-40e amaronea. Juhlatilaisuuksissa sitten vÀhÀn prameampia.
Vierailija kirjoitti:
MÀ vaan suutun toisinaan ja pistÀn ihmiset paikoilleen, en todellakaan alennu riitelemÀÀn.
Onko sun nimi Koko Totuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse paukkaisin varmaan semi teatraalisesti ns. withuun tuossa vaiheessa
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ăbaut. Ai ettĂ€ osaan triggeröidĂ€ sanoilla, luoja on antanu meidĂ€n suvulle verbaalisia kykyjĂ€.
Se on ihanan pieni vaikka luulin tykkÀÀvĂ€ni isosta đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistanut aina ihmiset jotka pelkÀÀ riitelyÀ. Todennut, ettei nÀillÀ ole kaikki palaset kohdallaan.
MÀ en pelkÀÀ, oon vaan seurannu koko lapsuuden vanhempien riitelyÀ niin en jaksa yhtÀÀn sellasta, haluan ihan pÀinvastaisen suhteen tai sitten oon mielummin yksin
SelvÀsti olet saanut siitÀ traumat kun olet mielummin yksin kuin riitelet silloin tÀllöin. Ei riidan tarvi olla toisen henkistÀ eliminoimista, raivohuutoa ja hakkaamista.
Totta kai oon saanu traumat, ei se ole kuitenkaan syy miksi vÀlttelen riitelyÀ, se on yksinkertaisesti epÀmukavaa mun mielestÀ, elÀn mielummin rauhallista "tylsÀÀ" elÀmÀÀ vailla draamaa
Sama tÀÀllÀ. En jaksa yhtÀÀn mitÀÀn parisuhteen ristiriitatilanteita. InttÀmistÀ, jankkaamista, loputonta asioiden vatulointia, puhumattakaan riitelemisestÀ joita parisuhteessa aina tulee. Yksin ollessa voin paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Se on ihanan pieni vaikka luulin tykkÀÀvĂ€ni isosta đ
mikÀkuka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli sellainen mies, joka tuli halaamaan, jos otin jonkun asian esiin, siis turhauduin jostakin, useasti myös heitti esim puhelimessa nauraen ettĂ€ tuun sun luo ja kannan sut makkariin, selvitetÀÀn tĂ€mĂ€ siellĂ€ đ đ€© mahtava mies oli. Saattoi vastata myös ettĂ€ kiihotat mua oikeesti kun olet Ă€kĂ€inen đđ„ Aika nopeesti alkoi hymyilyttÀÀ.
Ottiko hÀn sun huolia ikinÀ tosissaan?
Otti, aina. Ja halus aina samantien selvittÀÀ/puhua kasvotusten. Nuo oli lĂ€ppÀÀ, jolla tarkoitti sitĂ€ ettĂ€ hĂ€n tulee nyt ja puhutaan asia. Siis esim jos oli jossain muualla, niin lĂ€hti samantien tulemaan sinne missĂ€ olin. Todellakin teki asioiden eteen todellisia tekoja, aina, ja nĂ€ytti teoillaan, ettĂ€ pitÀÀ mun hyvinvointia etusijalla/tĂ€rkeĂ€nĂ€. Kerran heitin hanskat tiskiin siten, etten vastannut puhelimeen, menin tupakalle, niin hĂ€n oli alta 10minuutin oven takana haluten samantien selvittÀÀ asian đ đ€© Rauhallinen, ihan mahtava mies.
Vierailija kirjoitti:
VedÀttekö kaipaajat tÀnÀÀn perseet olalle?
Ei, pitÀÀ nousta aikaisin. SitÀpaitsi perseet on tÀltÀ vuodelta vedetty ja siinÀkin oli liikaa.