Terveiset kaipaamalleni đ
Ketju kaipuun vaivaamillle. Muut asiat muihin ketjuihin, kiitos!
Kommentit (4243)
Hei, kuka tÀmÀ vitsiniekka on ? Kiinnostais tietÀÀ, saako hÀneen yhteyden irl
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen. Tosin en tiedÀ nyt mistÀ viestistÀ puhut
Vierailija kirjoitti:
Yhdet ruiskautukset vatsallesi mahtuisi pÀivÀÀni.
đŠđ„đ„đ„
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
Olen!MistÀs nyt on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
SiitÀ "sitten meitÀ on kaksi" (jotka ei etsi miestÀ ;))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetree kissa ei yhtÀÀn mummo.
Kuulepas nyt poika. đŽđ»-vaari panee pisteen nyt ja iĂ€ti tĂ€lle sinun nĂ€ppĂ€imistörunkkailulle.
Sinun kommentti haisee kuin vanha saapas saunan takana: joka on hikinen, tarpeeton ja unohtunut. Se vastaa siis aivan sinun smegmaista pippeliÀsi jota et ole pessyt vuosiin.
TÀmÀ ei ole mikÀÀn huutokauppa. Jos poika sinun ainoa kontribuutio keskusteluun on alapÀÀstÀ kumpuava huokaus, niin meneppÀ nyt, poika, vaikka ulos housut kintuissa ja kysy itseltÀsi mitÀ helvettiÀ puuhaat.
Saat peevelin peijooni muuten isÀn isÀsi kÀdestÀ, niin ettÀ perskannikkasi hohkaavat kuin takkatuli iltahÀmÀrÀssÀ.
đ€Ł ViihdyttĂ€vÀÀ tekstiĂ€, oijoijoi
Oon saanut enemmÀn nauruja nÀistÀ kaipausketjuista kuin mistÀÀn komediaohjelmista :D
Oon saanut enemmÀn nauruja nÀistÀ kaipausketjuista kuin mistÀÀn komediaohjelmista :D
No tuo selittÀÀkin juttujen tasoa tÀÀllÀ, kun "komediaohjelmat" on se toinen naurun lÀhde. MikÀs siinÀ, hyvÀhÀn se on ettÀ ihmisillÀ on hauskaa. Kukin tyylillÀÀn.
MitĂ€ , eikö hullut kestĂ€ totuutta? te olette pilanneet ketjun.đ€Źđ€Źđ€Źđ€Ź
Vierailija kirjoitti:
MitĂ€ , eikö hullut kestĂ€ totuutta? te olette pilanneet ketjun.đ€Źđ€Źđ€Źđ€Ź
SinÀ se aina riehut siellÀ sun tÀÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
No tuo selittÀÀkin juttujen tasoa tÀÀllÀ, kun "komediaohjelmat" on se toinen naurun lÀhde. MikÀs siinÀ, hyvÀhÀn se on ettÀ ihmisillÀ on hauskaa. Kukin tyylillÀÀn.
HÀh? Siis juuri ei ole toinen lÀhde. En katso tv:tÀ ollenkaan. Ja tarkoitin myös elokuvia tai live-esityksiÀ.
Mamma omimmillaan, pyllyÀ heiluttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mies omimmillaan,suuta soittamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies omimmillaan,suuta soittamassa.
Rakas..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen?
SiitÀ "sitten meitÀ on kaksi" (jotka ei etsi miestÀ ;))
Aa, ohi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vetree kissa ei yhtÀÀn mummo.
Kuulepas nyt poika. đŽđ»-vaari panee pisteen nyt ja iĂ€ti tĂ€lle sinun nĂ€ppĂ€imistörunkkailulle.
Sinun kommentti haisee kuin vanha saapas saunan takana: joka on hikinen, tarpeeton ja unohtunut. Se vastaa siis aivan sinun smegmaista pippeliÀsi jota et ole pessyt vuosiin.
TÀmÀ ei ole mikÀÀn huutokauppa. Jos poika sinun ainoa kontribuutio keskusteluun on alapÀÀstÀ kumpuava huokaus, niin meneppÀ nyt, poika, vaikka ulos housut kintuissa ja kysy itseltÀsi mitÀ helvettiÀ puuhaat.
Saat peevelin peijooni muuten isÀn isÀsi kÀdestÀ, niin ettÀ perskannikkasi hohkaavat kuin takkatuli iltahÀmÀrÀssÀ.
đ€Ł ViihdyttĂ€vÀÀ tekstiĂ€, oijoijoi
Oon saanut enemmÀn nauruja nÀi
Joo samoin, tÀÀllĂ€ on hauskaa tilannekomiikkaa vĂ€lillĂ€. Mun nauratti toi ihan kympillĂ€, mulla on yks saman tyylinen kaveri, kun se alkaa heittÀÀ just tuota lĂ€ppÀÀ, ykskin kerta henkee en meinannut enÀÀ saada naurulta, pyysin lopettamaan ja toinen vaan jatkoi ja sanoi ettĂ€ pari tuntia olis vielĂ€ tĂ€tĂ€ lĂ€ppÀÀ varastossa. Toi on lahja, saada ihmiset nauramaan ihan hervottomasti đ€© Ja tuossa parasta se ettĂ€ ei aina tiedĂ€ onko ihan tosissaan vai mistĂ€ kyse.
Terkut kaivatulle! Meitsi vetÀÀ nyt salipöksyt jalkaan ja lÀhtee hikihommiin. Iltaseen.
I'm yours.